Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA:

Plantillas!!!! fa 18 anys 1 setmana #12470

Jo, com tots als que ens ha quedat una "bona nota" estic molt cagat pel psico :? Algú te idea de quan publicaran els APTES, NO APTES?

Tot i així, de moment m'ha sortit un 7.92 i he d'estar content.

Sort

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Plantillas!!!! fa 18 anys 1 setmana #12472

algu sap k pasa si tenim dues respostes en una pregunta, queda com nula o error? Per bona segur k no jeje

Plantillas!!!! fa 18 anys 1 setmana #12473

6.5

Plantillas!!!! fa 18 anys 1 setmana #12475

Malament per mi, un 5,7

He passat de tenir un 7,2 el 2006 a la supernota d'aquest any, vaya tela per mi. No passa res, ara només es tracta de treure més d'un 9 a les físiques i un 10 a la conducció i tot compensat. Que fàcil no?

Plantillas!!!! fa 18 anys 1 setmana #12476

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 2156
  • Gràcies rebudes: 59
Primer dir que ja hem vaig cagar amb el maleit psico, pero claro, en algun lloc han de fotre l'achazo per treguerse gent de sobre. Dubto que l'hagi passat, pero bueno, per si les mosques l'acabo de corregir i m'he kedat amb un

4,14

Ni per pipes, pero bueno, es la primera que hem presento, a la proxima espero rascar algo.

.:. Lo que por la mañana es verdad, en el atardecer es mentira .:.

Plantillas!!!! fa 18 anys 1 setmana #12478

Doncs, com la majoria son notes bones o com a mínim aprovats, jo dono la nota negativa amb un 4. Cal dir que és la primera vegada que em presento i que només vaig estudiar des de la publicació de les opos, però esperava treure una mica més. El psico no va ser res del que m'esperava, creia que seria més de càlcul i amb moltes preguntes, no 16 per tema ( les figuretes enm miniatura, per flipar!!).

Ara a preparar millor les de Bcn i les futures de bombers que son tota una incognita. Als que heu passat sort i als que heu tret 7,5 i tal "chapeau".

Plantillas!!!! fa 18 anys 1 setmana #12481

hola, a mi m´ha quedat un 7,42 però haurem d´aguantar amb el pes del psico fins al setembre.

Plantillas!!!! fa 18 anys 1 setmana #12488

Jo un 6.7. I el psico era dificil pero em va anar bastant be...a recuperar el terreny perdut a les fisikes

Plantillas!!!! fa 18 anys 1 setmana #12495

6,39 i resant per aprovar el psico!

Els somnis són futures realitats!!

Plantillas!!!! fa 18 anys 1 setmana #12497

5,17!! es el primer cop que em presento, no em va anar gaire be, la veritat, vaig sortir empipadísim, pero weno es veu que aqui hi han màquines, perque treure + de un 7 es molt bona nota crec.
Aixo em dona mes ganes per continuar i seguir lluitant, i si ja aproves el psico... nose que faria... jajaja

salut!!

Plantillas!!!! fa 18 anys 1 setmana #12500

JODER, menos mal q era dificil si no......... la gente por lo q veo hay un nivelazo. Bueno yo tengo un 5,96 por lo menos he aprovao.A ver q hago en las fisicas, el psico creo q lo aprovare.

Plantillas!!!! fa 18 anys 1 setmana #12503

un puto 5.10 oleee, si passo el psico em presentare a les fisiques per tenir experiencia, perque ja ho tinc tot perdut. Felicitats els que heu tret bona nota. Anims,

Plantillas!!!! fa 18 anys 1 setmana #12504

algu te idea mes o menys quan surten les llistes generals del 2n exercici?

Plantillas!!!! fa 18 anys 1 setmana #12506

Jo no em puc queixar, un 7.71. El psico, per això, no em va anar gens bé. Potser tot plegat no haurà servit de res i ja veuràs quina cara de tonto que se'm quedarà.

Plantillas!!!! fa 18 anys 1 setmana #12507

• di2007vad
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 777
  • Gràcies rebudes: 1
jo crec que aquest any tindrán la nota per finals de mes, si hem de entregar la revisió avans del 5- S, lo més llògic és que ho facin aixi perque no facis la revisió envà, ja sabem que la llògica no existeix aqui, almenys això diuen!!

En estos tiempos de crisis...........
Temps de càrrega de la pàgina: 0.204 segons
Gràcies a Fòrum Kunena