Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

Impugnable? fa 18 anys 1 setmana #12590

• ppbomber
  • Avatar de ppbomber Autor del tema
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 39
  • Gràcies rebudes: 0
Mirant per Internet he trobat aquest Link, on explica la terrassa 'a la catalana' també anomenada coberta mediterrània o 'freda' que és un tipus de coberta plana tradicional amb molta tradició en el nostre país. L'element diferencial d'aquesta coberta, comparat amb les altres cobertes planes, és la cambra ventilada sota el seu paviment i la manera com s'aguanta, per mitjà d’envanets de sostremort.

Ara no tinc l’examen davant meu, i no ser ben bé la pregunta a que es referia, però llegint això entenc que també es pot trobar en les cobertes planes...Que trobeu? :roll:

www.uecgirona.com/final/docs/butlleti/doc_5.pdf

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Impugnable? fa 18 anys 1 setmana #12592

• ppbomber
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
En aquest link que hi ha un manual de la desconstrucció també parla de les cobertes planes amb envanets de sostremort...

www.arc-cat.net/ca/publicacions/ ... constr.pdf

Impugnable? fa 18 anys 1 setmana #12593

• ppbomber
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
Al full 22...

www.arc-cat.net/ca/publicacions/ ... constr.pdf

Impugnable? fa 18 anys 1 setmana #12594

Bones, mireu el punt dos d'aquesta web, em sembla que ajuda a aclarir-ho una mica o no, perquè pel que entenc jo tindica que això del sostre mort es un sistema per fer una coberta inclinada, pero una coberta inclinada pot ser de molt materials no?

tecno.upc.es/C1/tema-12/Pendents.htm

salut!

Impugnable? fa 18 anys 1 setmana #12598

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 2156
  • Gràcies rebudes: 59
No, si al final per ser bomber s'haura de ser constructor, ingenier i un exàmen pràctic on s'haura de construir un xalet escala 1:1000

no te jode la marrana amb les jodiendes de les preguntes del CTE

.:. Lo que por la mañana es verdad, en el atardecer es mentira .:.

Impugnable? fa 18 anys 1 setmana #12599

Des de el moment que pregunten algo que esta a les bases, tenen tot el dret del mon a preguntar-ho, sempre hi quan la pregunta sigui clara, i en aquest cas en concret ho es.

Impugnable? fa 18 anys 1 setmana #12619

• climber
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 1089
ei Rampanat!! cuánto tiempo sin verte por el foro y echarnos unas risas juntos! jajaja ...

Estoy contigo ... vaya preguntas que han puesto, eh? y las de territorio ya ni digamos ... que si dónde está tal sierra, que si qué municipios une tal carretera ... y gilipolleces del estilo ... Bien podían habernos preguntado cosas más útiles e interesantes como dónde está tal playa nudista, o qué playas nudistas une tal carretera, y cosas así, no? Que estas las hubiéramos acertado seguro!! jajaj!!!

:twisted: :twisted:

La felicidad es hacer lo que se desea y desear lo que se hace. No sueñes tu vida, vive tus sueños.

Impugnable? fa 18 anys 1 setmana #12621

Com sempre, les preguntes d territori no agraden a tothom. Jo tinc poble per lleida i la d la serra d mamet...no és ben bé una serra. És una muntanya al costat d'artesa d segre. Ponts (i no Pons com hi deia a l'examen)i Oliana unides per la C-14. Als q siguin d la zona els hi semblaran un regal, i als qui no, una putada ben grossa. Que hi farem.

Impugnable? fa 18 anys 1 setmana #12629

• turuflauers
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 558
Quimet mecagon dena!!!!
Visca Ciutadilla!!!!
Ara hem d'esperar les preguntes de "territori" de BCN... és el mateix... Si ets de la city, doncs guay, i sino, doncs all i aigua...
Ale family, doncs a guardar el mapa de carreteres de catalònia i a treure el planell de BCN...
Salut!!

P.S.:El teòric m'ha anat bé nen!!!

Impugnable? fa 18 anys 1 setmana #12633

climber de esas no fallo ni una jajajaja menudo cagarro de preguntas
quimet el lector jjajaja yo creo qu la de la serra de mamet nano ni el que viva debajo la sabia,
y en cuanto a lo de ponts o pons... no creo que por la T la sepas o dejes de saber...
en fin dos piedras en gral para el territori , bueno para el que hace las questions

Impugnable? fa 18 anys 6 dies #12655

Teniu la mania molt lletja de desviar-vos del tema principal i fotre al que ha fet la pregunta. Centreu-vos siusplau. La gent esta preguntant per "envaments de sostremort", ni per ponts ni per si fa falta ser enginyer.

Sobre la pregunta. Jo estic d'acord amb el company primer. A mi em van ensenyar que l'envament de sostremort (o tabique conejero) s'utilitza en cobertes planes sobretot en molts edificis de barcelona, alla on crien els coloms. I que es coberta plana.
Jo estic mirant de com s'ha de fer per impugnarla. Fem-ho tots els que creiem que hi ha dos respostes correctes. Aixi suposo que faran mes cas.

Alex

Impugnable? fa 18 anys 6 dies #12661

• climber
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Al, coleguis, no te nos enfades!! :wink: Ya sabes que algunos sufrimos de incontinencia verbal ... jejeje

Tienes razón, nos hemos desviado de la pregunta. Yo esta también la voy a impugnar, alegando que en el Diccionario Visual de la Construcción (elementos de construcción, capítulo 3, ficha 25, elemento 23) definen este tabique como elemento de las cubiertas planas.

Me han comentado que cuantas más impugnaciones reciban sobre una pregunta, muchísimo mejor; más caso nos harán, como bien dices. Hay que hacer un escrito dirigido al presidente del tribunal de la convocatoria, diciendo que tú con tal nombre y tal dni pides que se revise la pregunta número X del modelo X del examen por tal y tal motivo. Ma u menos creo que se hace así. Lo presentas en Vía Laietana num 14 y luego a rezar pa que nos hagan caso.

Yo voy a por esta pregunta y a por la de las proyecciones (en la cónica los paralelos son arcos de circunferencia, no circunferencias).

Lo dicho, cuantos más impugnemos por una misma pregunta, mejor.

La felicidad es hacer lo que se desea y desear lo que se hace. No sueñes tu vida, vive tus sueños.

Impugnable? fa 18 anys 5 dies #12666

Espero q nignú hagi malinterpretat la meva resposta. Per a mi, les d territori no són impugnables, ja q o les saps (si ets de la zona), o no les saps, com molt bé ha dit en turu. Potser l'any q ve pregunten com es diu el poble més petit de la província d girona, i es queden tan amples.

Impugnable? fa 18 anys 5 dies #12667

• futurbomber
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 140
estic d'acord amb q les de territori no són impugnables, ja q t'ho saps o no t'ho saps. La del sostremort...doncs jo no m'ho pensaria, algú sap els passos q s'han d fer per impugnar una pregunta? si és així...q això no quedi amb res!

Impugnable? fa 18 anys 5 dies #12668

• climber
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Futurbomber, ya sé que sudas de mí pero .. hombre ... tanto como no leer mi post ... jeje ... Que antes ya he explicado lo que había que hacer ... se trata de hacer un escrito y presentarlo en el registro (Vía Laietana 14).

Mañana voy a presentarlo; preguntaré si hay que ir allí expresamente o si se puede presentar en algún otro sitio.

Si te interesa, y te sirve como pauta, te puedo pasar el escrito que he hecho ... tú mismo.

• Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.214 segons
Gràcies a Fòrum Kunena