Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

certificat mèdic fa 18 anys 4 dies #12686

• fada
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 108
  • Gràcies rebudes: 0
Hola,

El certificat mèdic te'l pot fer el metge de capcelera amb el teu historial? o ha de ser el de l'estanc, és a dir, pagant una pasta?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

certificat mèdic fa 18 anys 4 dies #12687

• turuflauers
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 558
Hola Fada.
En principi si que te'l pot fer el teu capçalera, però millor que li portis l'imprès oficial (a l'estanc costa menys de 3 €). El que costa una pasta gansa és fer-se la revisió en un centre mèdic oficial...
Vinga, que hi hagi sort!

certificat mèdic fa 18 anys 4 dies #12688

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 2156
  • Gràcies rebudes: 59
el certificat mèdic ha de ser el de l'estanc, vas alli pilles un certificat medic oficial i que el teu metge de capsalera te l'ompli amb lo que fica a les bases. recorda, AMB LO QUE FICA A LES BASES, si no et quedaras penjat sense saber perque no t'han admés.

.:. Lo que por la mañana es verdad, en el atardecer es mentira .:.

certificat mèdic fa 18 anys 4 dies #12691

no cal que sigui de l'estanc, jo le entregat avui i ho he fet en un full blanc, i m'han dit que era correcte aixi que no cal que us gasteu els 3 euros si no voleu

certificat mèdic fa 18 anys 3 dies #12697

Els certificats mèdics oficials els donen a la farmàcia, ja no els donen als estancs, que jo sapiga

certificat mèdic fa 18 anys 3 dies #12700

certificats mèdics oficials a l'estanc i/o farmàcia? es la primera notícia que tinc...

certificat mèdic fa 18 anys 3 dies #12702

• luís mejía
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 112
Salutacions.

Els certificats mèdics oficials, igual que molts d'altres "papers oficials", els venen als estancs.

K3 diu que l'ha entregat en un paper en blanc i li han acceptat, això no vol dir res, l'Administració ha d'acceptar (perquè l'obliga la llei) qualsevol escrit que se li adreci. Recordeu cuanta gent ha entregat papers que després ha resultat que no eren correctes, Carnets de conduir fotocopiats només d'una cara, certificats "invàlids" etc...Al registre els agafen tots i si no estan bé és el teu problema i no el seu. Per 3 miserables euros, jo no m'arriscaria.

Per altre banda parleu del metge de capçalera, sembla ser que no està obligat a omplir aquest tipus de certificats. Si bé el coneixeu o bé ho fa perquè li caieu bé, perfecte, però per si de cas no espereu a l'última hora.

S'acomiada molt cordialment:
Luis Mejía.
  • Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.134 segons
Gràcies a Fòrum Kunena