Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

Que tal les proves físiques? fa 17 anys 10 mesos #13771

Hola!!
Pues Jo soc un dels que s´ha fet mal al Dina... la veritat es que ha sigut una merda ja que era la primera opo i estava molt il.lusionat... acabant bé el dina i fent un 12 a la Navette em quedava nota suficient per provar la conducció.
En fi que hi farem, no? Primer veure que tinc i si paso el de Barna a veure si puc fer les físiques...
Tanbe i com no felicitar a tothom, agrair al meu grup les mostres de companyerisme i a la organització els cuidados...

Ens veiem
oscar

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Que tal les proves físiques? fa 17 anys 10 mesos #13772

Jo tinc un 8,5 i molts anims doncs he superat el "trauma" del circuit de l'any passat :) .

Que tal les proves físiques? fa 17 anys 10 mesos #13776

luiji... això d'ànims a tots els nois... i les noies!!!!!!!!
les noies hem fet un paper formidable!
Anims a totes nosaltres!!!!!!!!!!!!
i... jo m'he endut un 9,5 al dina...quan mai havia fet mes de 8!!!!!!!!! però m´he trencat el genoll, aveure si el recupero per embragar!!!!!!!!!!

Un 9 de mitja! super contenta! i super feta pols! i amb molt mal de genoll a la curse, on vaig treure tot el que tenia i mes!

Tan de bo poguessim entrar tots els que vam patir de debò ahir!

Que tal les proves físiques? fa 17 anys 10 mesos #13785

buaa, la veritat q el nivell aquest any a sigut inhumà jo me kedat amb un 7,5 marxu una mika dessebut pero que i farem.

Que tal les proves físiques? fa 17 anys 10 mesos #13786

• climber
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 1089
  • Gràcies rebudes: 0
Eps Oskan! cuando nuestro grupo llegó al pabellón del mecagoeneldina, vimos a un chaval que que se había jodido la rodilla izquierda. Supongo eras tú ... Pues sí, vaya putada. Según me contaron las anillas estaban mal colocadas, y cuando estabas tirando pa rriba se recolocaron y latigazo que te crió. O algo así, no? Muchos ánimos y a ver si te recuperas pa Barna!!!

La felicidad es hacer lo que se desea y desear lo que se hace. No sueñes tu vida, vive tus sueños.

Que tal les proves físiques? fa 17 anys 10 mesos #13788

• climber
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 1089
  • Gràcies rebudes: 0
Ei Fada, jooooder no sabía que te había quedado ese peazo nota ... enhorabuena!!! A ver si te recuperas de esa rodilla, que además de embragar hay que escalar ... jajaja

Saludos! :wink:

La felicidad es hacer lo que se desea y desear lo que se hace. No sueñes tu vida, vive tus sueños.

Que tal les proves físiques? fa 17 anys 10 mesos #13808

Que passa?, que tothom fa de 7 per munt a les físiques? o es que els que no ho fan tant bé no diuen les notes.
jo un 6.5.

Que tal les proves físiques? fa 17 anys 10 mesos #13811

Bones a tots!
Jo he arrivat a un 7... Sóc dels que estem patint per el tall :?
Ànims atots els que aneu justets com jo, i felicitats a tots els que teniu notasses!!
Per cert!, m'estreno al forum amb aquest missatge, jeje...

Que tal les proves físiques? fa 17 anys 10 mesos #13819

Hola!!!
Gracies Climber... la veritat es que crec que ens vam fer mal 4-5 persones, aqueta prova es molt agresiva pel genoll, pero lo del dina defectuos no sé fins quin punt pot afectar... lo que esta clar es que no es normal!!

Adelantan-me als metges i per sensacions, crec que no es tan greu com em pensava i potser ( si passes...) podria fer alguna cosa a barna, ja veurem... el tema es que tinc 33 anys i tinc que fer el posible.
El que està clar es que les coses no passen pq si i si alguna cosa trec positiva d´aixo son les ganes d´entrenar més dur per si en un futur tingues una altre oportunitat per aconseguir el meu somni de ser bomber!!!

Anims a tothom i crec que el tall estara entre 6.5 i 7, per tant A CONDUIR S´HA DIT

oscar

Que tal les proves físiques? fa 17 anys 10 mesos #13836

Luiji !!!!!!!!!
Al final t'he guanyat a les físiques de gene. Però tu venies lesionat...
Recuperat bé que si tot va bé d'aquí a dues setmanes la revenja. Serà divertit!!!!! :wink: :wink:

Ara a esgotar les reserves mundials de gasoil!!!!!!!!

Que tal les proves físiques? fa 17 anys 10 mesos #13837

per poquet (0.125).Xavi ets una bestia pero et prometo que si em recupero be per les de barna al dina et marcare la diferencia amb els meus 650kg.... :) es broma pero alla si que es mes assequible buscar el 10....viam com va....pero wueno molt parlar i segur que ens han tumbat al teoric.... a esperar

• Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.148 segons
Gràcies a Fòrum Kunena