entrenamiento guiado 55 euros al mes, incluye utilizar todas las instalaciones y a mas a mas un entremiento especifico cada semana, y tambien tienes la opcion de utilizar las instaaciones pero solo entrenando por tu cuenta
EL morell tiene gym que esta muy bien, el cambra no tiene gym alguna pesa suelta.
Gracias por todo Ruben! Solo la última info y a ver si puedes pasar el num. del Morell q yo estoy muy interesado en apuntarme ya, porque eso de entrenar solo y sin q nadie me controle no es para mi!!
- SON 45 L'EUROS 2 DIAS A LA SETMANA I QUAN S'ACOSTEN LES OPOS POTS NARI ELS 4 DIES DE DILLUNS A DIJOUS DE 7 A 10.
NO ES LA CAMBRA ES EL CAMBRA, JOSEP MARIA CAMBRA
Hola Ivan que tal estem? jo també estic interesat d'algun preparador especific, ja que me volia apuntar al reus deportiu, que està molt bé, però no t'entrenen espesificament pel que a nosaltres ens fa falta. Ja m'havien parlat del Sr aquet, per cert, cambraa no es el cognom del sr. que entrena?
No se res del Morell pero pel que han dit aqui ja m'ha agradat més que el cambra, ja que el que se del cambra es que agafa un col·legi a la granja (al costat de la canonja) i lloga el gimnàsno d'allà, pero com tots sabem un col·legi no te lo suficient per entrar les opos, el temà d'agilitat i això pot ser sí, pero el de tracció?
weno, he de dir que parlo només referent del que m'han anat explicant, potser no és així, de totes formes, m'agradaria saber el telf del Morell o el lloc on està i aixi poder anar als dos llocs i que m'espliquin ells una mica.
Ups ho sento, no havia vist que hi havien dos planes d'aket tema i només havia llegit la 1ª plana, veig que ja he vist que cambra es una persona i que no tenen gym. sobre lo dels telfs ja no fa falta que veig que ja estàn ficats... ^_^ sorry