aki tothom diu la sort i uiuiui la sort tb influix i uiuiuiuui pero a veure esteu monguis????
- 1 persona ke practica dia si dia tambe amb el camio de bombers(voluntari)
-1 persona ke practica dia si dia tambe amb el que pot llogarse
CONCLUSIO! tindran la mateixa sort totes dues persones a l'hora de fer l'examen oi?????totes dues an practicat dia si dia tambe n? i tots dos tenen moltes ganes de sacrificarse i esforsarse i de deixarse diners n?? jajajajajajajaja PERO UN PRACTICA AMB EL CAMIO KE TOKA I LALTRE NOOOOOOOOOO pero wueno...la sort es tot n??? doncs llavors pq opositeu i no neu a treure numeros a la loteria??
ESTIK FINS ELS ... DELS VOLUNTARIS I LA GENT KELS DEFENSA!!
"Ha i prefereixo ke vingui un home de 50 anys ke porto tt el dia dormint a treure el fill de sota el coche ke ia na vist 300 de nens a sota el coche ke no un xaval de 26 anys ke esta opositant i no a vist res en la vida i esta alla x treure pasta i punts....!. tu decideixes!!!
TE GUSTARIA QUE EL MEDICO QUE OPERE A TU MADRE SEA UN MEDICO VOLUNTARIO??( ojo, lleva muchas horas de operaciones eh!!) PUES A MI NO ME GUSTARIA QUE SACARA MI HIJO DE DENTRO UN COCHE UN BOMBERO VOLUNTARIO.
com ja s'ha vist molts cops en aquest foro... Entrar a valorar els motius de cadascú, les seves intencions o justificacions és sempre "terreny pantanós".
es com allò de: si per ser bomber funcionari cal tenir vocació... bla bla bla. i allò de ke la penya que ho fa només per tenir la poltrona assegurada....etc.
que cadascú faci el que pugui i que aprofiti tant com pugui amb les regles del joc que hi ha i si no ens agraden, lluitem per canviar-les.
segurament t'has tret els carnets per tenir els 0.5, no? i d'això no et queixes?
i per que no donen mèrits a gent amb carreres que son útils pel còs (infermers, quimics, metges, arquitectes, enginyers)?
personalment crec que els merits dels voluntaris no són el més escandalós.
per exemple a Gran Bretanya i Irlanda ser voluntari no té mèrits per entrar a "funcionari" ja que allà gairebé el 80%de la superficie esta coberta per parcs voluntaris. i les condicions econòmiques son d'allò més precàries. aleshores segur que els que ho fan, els hi encanta fer-ho, sinó com és que ho son? i per força que han de ser bons amb el que fan ja que si no el 80% del país a fer punyetes.
has provat mai de ser Bomber Voluntari? no t'ho agafis com un desafiament ni res... es només curiositat.
i si algun dia donés mèrits ser striper en despedidas de solteras...?
A veure nois jo no entraré a valorar si es just el sistema de punts de merits.
Però heu de saber que no tots el parcs de Voluntaris tenen un pathfinder amb el remolc igual que el de les proves i un camió Atego. La ventatge de ser voluntari és que disposes d'un camió sense haver-lo de llogar, i no que pots practicar amb un camió i un remolc exactament igual que el de les proves!
I si realment volguessin afevorir tan als voluntaris com molts dieu, no necessitaries estar minim 5 anys per començar a tenir algun punt.
El que jo veig aquí és que a molta gent no li han anat com han volgut, i la opció fàcil és criticar als altres o com estan muntades les coses.
46, tot bomber voluntari té el curs d'atenció sanitària i psicològica a les victimes, i he vist funcionaris que no s'enrecordaven si s'havia de treure el casc a un motorista accidentat o no, per tant esta capacitat per treure un nen de sota un cotxe. Si per desgràcia, i no et vull res de dolent, algun cop et trobes amb alguna situació que bombers voluntaris hagin de salvar algun familiar o conegut teu i el salven, crec que els agraïries la feina i ja no tindries aquesta visió.
A tots aquets que dieu que per ser voluntari s'ha de ser fill de o cosí de no us dic que no. Jo, personalment, sóc bomber volunatri i no sóc ni fill de ni cosí de ningu, i estic de voluntari en un parc funcionari, però porto des de els 13 anys a la secció de juvenil i veient que hi fotia ganes i que tenia vocació hem van proposar entrar de volunatri, es a dir, m'ho he hagut de currar uns quants anyets. Conec volunatris de tota Catalunya, i molts no són ni cosí ni fill ni conegut de ningu, també s'ho han hagut de currar.
Que pasa que ara els parcs volunatris tots són familia?
de la mateixa manera que dius que un funcionaria s'aoblida de si s'ha de treure el casc o no, ja et dic jo que hi ha 100 voluntaris que tambe se n'oblida aixi que menys demagogia.
de la meteixa manera que hi han voluntaris molt aptes la gran majoria son uns inutils i ho dic per experiencia, aixi que menys defensar els voluntaris que per uns quants molt aptes la resta uns inutils.
en canvi els funcionaris es al reves per uns quants inutils la resta molt profesionals
gent compatent i incompatent n'hi ha a tots els llocs....pero nois el que no es discutible és que un profesional te una formació mes completa....
els que sou voluntaris heu d'entendre que la vostra situació es objectivament privilegiada :shock: i subjectivament aconseguida . per tant és de dret que molta gent pugui pensar que aquesta situació no es justa....
i això no es culpa vostra pero esta muntat aixi...per tant no intenteu justificar el que es injustificable sino aprofiteu la vostra situació...
per assabentarte de quan s'ha de entregar la documentació per entrar a les campañes d'estiu de forestals y com fer-ho i a on fer-ho com ho podem saber i a on s'ha de fer¿?¿? tinc interès per entrar akesta temporada, gràcies