Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA:

LLISTA AMB MERITS fa 17 anys 8 mesos #17418

anda si a mi me ha llegado la lista, si hablamos de un modico precio la comparto. jajajaja

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

LLISTA AMB MERITS fa 17 anys 8 mesos #17421

• climber
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 1089
  • Gràcies rebudes: 0
Doowap, tranki, no passsssa ná ... :)

Hombre Skywalker! tanto tiempo sin dar señales de vida que empezaba ya a pensar que algún caballero jedai te tenía prisionero!! jeje. Y mucho ojito con mumurar a mis espaldas, eh? Que soy miope pero no hipermétrope!! jaja. Que quien con Climber juega, mucho se quema ... jejeje :wink:

Y ... para que luego no me digáis que desvío los temas de los posts ... Gringel, a ver si envías de una vez por todas la lista de las balls!! jeje

La felicidad es hacer lo que se desea y desear lo que se hace. No sueñes tu vida, vive tus sueños.

LLISTA AMB MERITS fa 17 anys 8 mesos #17423

Pues si uno se quema esta en un buen foro para remediarlo :P
Eso, eso para cuando ese listado

LLISTA AMB MERITS fa 17 anys 8 mesos #17425

Mai_mosso, poca passiencia,no?! Jo si l'he rebut, tu vas enviar mèrits? Perquè en teoria l'ha enviat a tothom qui va envar mèrits.

LLISTA AMB MERITS fa 17 anys 8 mesos #17426

Doncs jo si q li vaig enviar els meus mèrits i no m'ha dit res!!!!

LLISTA AMB MERITS fa 17 anys 8 mesos #17427

• mai_mosso
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 94
Li vaig enviar els merits el primer dia, li vaig enviar dos mails la setmana passada demanant-li si me les podia enviar, li he tornat a enviar avui conforme no les habia rebut, si aixo es poca paciencia....si les tens i donat que molta gent no la te perque no les penges i ens fas un favor a tots, jo t'estaria molt agrait, mola saber que algu les ha rebut, de moment ets el primer.....merci si la penges!!!

Salut

LLISTA AMB MERITS fa 17 anys 8 mesos #17429

jo tampoc les he rebut i com ha dt el company jo també li vag enviar els eus merits.....

si algu que els ha rebut ho pot penjar seria molt interessant, i sinó a seguir insistint al gringel.....

jo vaig penjar al foro la llista de conducció....pq ens interessa a tots i total el fet de penjar-ho o no ni donara ni traura merits a ningu.....es un benefici per tothom....

per tant si no es molt demanar una mika de solidaritat crec que no es demanar massa :wink:

LLISTA AMB MERITS fa 17 anys 8 mesos #17430

No sóc el primer, som uns quants q les hem rebut, però t'entenc. Escriu l'e-mail i te les envio.

LLISTA AMB MERITS fa 17 anys 8 mesos #17436

• turuflauers
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 558
A veure, sembla lògic pensar que en Gringel no passa el dia enganxat al fòrum...
Però... Es pot saber perquè ningú no penja la llista??? Què té de confidencial?
Escolteu, si no voleu posar els vostres mèrits, doncs pengeu-la sense que surtin els mèrits, i poseu la nota final orientativa cada cert nombre, per exemple al 25, al 50, al 75, al 100, al 110 i al 130...
Què us sembla??
Vinga, gràcies...

LLISTA AMB MERITS fa 17 anys 8 mesos #17437

això és el que penso jo turuflauers...

Per cert felicitats que m'han dit que ja ets bomber de barna no?

LLISTA AMB MERITS fa 17 anys 8 mesos #17438

Molta gent que no seguia aquest forum va donar de bona fe els seus mèrits el dia que els hi van preguntar a les mèdiques. No crec que sigui just que ara tan sols es distribueixi la llista entre els que van enviar els seus mèrits directament a Gringel.
Estic segur que tots estarem d'acord amb això, per tant, crec que s'hauria de penjar per aquí la llista. N'estic segur que en Gringel i els que ja teniu la llista ho entendreu. Moltes gràcies companys.

LLISTA AMB MERITS fa 17 anys 8 mesos #17439

• turuflauers
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 558
Ei Jorni...
Fins que no vegi l'"Apte" de les mèdiques penjat a bcn.cat i la convocatòria per emprovar-me la roba, no destaparé el cava!!!!
Quins nervis nano!!!!!
Salut!!

LLISTA AMB MERITS fa 17 anys 8 mesos #17440

• kikiskywalker
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 641
Ostres turu! kina sort! bueno encara no t'ho dic, pero desitjo q alfinal et pugui dir enhorabona! pq t'ho mareixes!

El q diu el doowap te raó, jo vaig agafar molts de merits uns 30 mes o menys el dia de les médiques i se'ls vaig passar a grigel i em sabria molt de greu q no es penjesin aqui al forum, per la gent aquesta q em va donar a mi els merits.

Per cert! em sembla q he sigut el q més merits a pasat i a mi encara tampoc m'ha arribat! poso el meu email: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Climber! jo soy como las malas hierbas! nunca muero, y aunq parezca muerto siempre estoy ahi alerta! por cierto si has conseguido leer mi mini mensage...tranki q la vista la tienes perfecta!jejeje

El que no em mata, em fa més fort
Temps de càrrega de la pàgina: 0.309 segons
Gràcies a Fòrum Kunena