Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

Resultats medikes fa 17 anys 9 mesos #17280

• AlexRuizAR
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 343
  • Gràcies rebudes: 0
me sorpren molt entrar aquí i veure que l'únic que preocupa és el tema "droga" es que no hi ha ningú que no és drogi? jajaja

Jo tinc una pregunta sobre les proves médiques (NO ÉS RES DE DROGUES)
quins marges tenen en totes les proves? és a dir quins máxims i minims tenen en colesterol, etc.
I que més miren? me preocupa una mica el fet de que me peta tot el cos, si m'estiro una mica me peta desde els dits dels peus fins el coll i no sé si això pot influenciar negativament en les proves, per això pregunto com son d'estrictes ens les proves....

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Resultats medikes fa 17 anys 9 mesos #17286

• turuflauers
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 558
  • Gràcies rebudes: 0
Doncs no et preocupis Alexituh, perquè et miren tant per sobre, que si no t'estires massa ni se'n adonarien... D'altra banda, no és res dolent que et petin els ossos...
I pel que fa a l'analítica, no està publicat enlloc quins resultats demanen... S'entén que els d'una analítica estàndard per a persones sanes de la nostra edat. Si te'n fas una pel capçalera i estàs bé, doncs ja està...
Apa, salut!

Resultats medikes fa 17 anys 8 mesos #17522

no ho miren, us ho prometo. sino hi hauria gent de l'any passat que no haurien d'haver passat.
també es pot entrenar a muerte i fer un porrillo abans d'anar a dormir, no? jeje...

salut
  • Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.200 segons
Gràcies a Fòrum Kunena