Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Al.legació a la prova de conducció fa 17 anys 9 mesos #17190

• pinaster
  • Avatar de pinaster Autor del tema
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 5
  • Gràcies rebudes: 0
Aquesta es la al.legació que he fet i que crec que molts dels que vam caure a la rampa podem fer. La rampa la havia practicat durant la campanya quan algún bomber s'enrrotllava i amb varios camions llogats, i a la opo del 06, i amb la furgo..algo ha fallat i no eren els nervis, us ho puc assegurar perque vaig començar amb bon peu amb el remolc i només necessitava un siset per entrar..Segur que algú controla bastant més de mecànica i pot afegir algo a la al.legació, encara queden quinze dies per poder al.legar. Salut a tothom

EXPOSO:
Durant la realització de la tercera prova (conducció) en el procés selectiu per a l’accés a la categoria de bomber/a de l’escala del cos de bombers de la Generalitat (72/08) en l’ exercici de pujada de rampa amb aturada i inici de la marxa amb el vehicle pesant vaig ser desqualificat perquè el vehicle va retrocedir més de quatre marques (18 cm).
Aquesta mateixa prova la vaig practicar durant mesos amb diversos camions llogats del mateix model (Mercedes Atego) i d’altres BFPs i BRPs del Servei de Bombers de la Generalitat amb la cuba plena d’aigua, i en tots els casos aquests vehicles amb el motor en ralentí i deixant anar el embrague tenien capacitat per pujar pendents molt pronunciades (iguals o superiors a la de la prova). Exposo també que prèviament a la realització de l’exercici en qüestió, durant la prova de conducció, vaig practicar aquest exercici amb una rampa d’inferior pendent amb la qual no va haber-hi cap dificultat a sortir endavant amb el motor en ralentí i sense necesitat d’accelerar.
Crec que el camió amb el qual vaig realitzar la prova no estava en òptimes condicions per realitzar aquest exercici degut a que no va respondre com tants altres camions ho havien fet.
Això em fa sospitar que el par motor d’aquest vehicle fos menor que l’estàndard o bé que l’embragatge estigués desgastat excesivament (concretament el forro del disc de l’embragatge, veure Annex fotogràfic). Aquest desgast s’ha pogut produir abans de les proves o durant les mateixes proves pels participants (on l’embrague està continuament forçat). Així doncs, aquesta podría ser la causa de que patines l’embrague durant la maniobra i que el vehicle retrocedís la distància suficient per ser desqualificat.

Per això,
SOL.LICITO:

La revisió dels camions que es van utilitzar durant la prova de conducció per determinar si n’hi havia algún amb un par motor dèbil o amb l’embragatge desgastat en excés. En aquest cas, sol.licito la repetició de l’ exercici de pujada de rampa amb aturada i inici de la marxa amb el vehicle pesant perquè hi hagi una igualtat de condicions per tots els participants d’aquesta prova.
Cerdanyola del Vallès, a 31 d’octubre de 2008-10-31
:idea:

DESTINATARI: Tribunal Qualificador de Proves Selectives

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Al.legació a la prova de conducció fa 17 anys 9 mesos #17209

Buenas, esa nota necesitaba tambien para entrar
A mi me paso algo parecido con la marcha atras, pero me parece q poco vas a conseguir, y si, puedes estar seguro q despues de tanto trote el embrague no esta en las mejores condiciones, por temperatura ademas de desgaste si lo hay..
A ver si el proximo año sale mejor.

Al.legació a la prova de conducció fa 17 anys 9 mesos #17232

• kikiskywalker
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 641
  • Gràcies rebudes: 0
Buen intento pero no creo q tengas suerte...

El que no em mata, em fa més fort

Al.legació a la prova de conducció fa 17 anys 9 mesos #17236

• di2007vad
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 777
  • Gràcies rebudes: 1
La única prueba que me salió bien fue la de la rampa, ya que nunca practiqué ninguna prueba por no tener ninguna oportunidad de entrar en plaza.. Con un camión diesel, una prueba de rampa... es como si te dieran un 10 en esa prueba... por favor.. ojala me dieran un camion de bomberos para practicar.. ya podrian venir los nervios que los apartaria como a las moscas...

En estos tiempos de crisis...........

Al.legació a la prova de conducció fa 17 anys 8 mesos #17870

pinaster va escriure: Aquesta es la al.legació que he fet i que crec que molts dels que vam caure a la rampa podem fer. La rampa la havia practicat durant la campanya quan algún bomber s'enrrotllava i amb varios camions llogats, i a la opo del 06, i amb la furgo..algo ha fallat i no eren els nervis, us ho puc assegurar perque vaig començar amb bon peu amb el remolc i només necessitava un siset per entrar..Segur que algú controla bastant més de mecànica i pot afegir algo a la al.legació, encara queden quinze dies per poder al.legar. Salut a tothom

EXPOSO:
Durant la realització de la tercera prova (conducció) en el procés selectiu per a l’accés a la categoria de bomber/a de l’escala del cos de bombers de la Generalitat (72/08) en l’ exercici de pujada de rampa amb aturada i inici de la marxa amb el vehicle pesant vaig ser desqualificat perquè el vehicle va retrocedir més de quatre marques (18 cm).
Aquesta mateixa prova la vaig practicar durant mesos amb diversos camions llogats del mateix model (Mercedes Atego) i d’altres BFPs i BRPs del Servei de Bombers de la Generalitat amb la cuba plena d’aigua, i en tots els casos aquests vehicles amb el motor en ralentí i deixant anar el embrague tenien capacitat per pujar pendents molt pronunciades (iguals o superiors a la de la prova). Exposo també que prèviament a la realització de l’exercici en qüestió, durant la prova de conducció, vaig practicar aquest exercici amb una rampa d’inferior pendent amb la qual no va haber-hi cap dificultat a sortir endavant amb el motor en ralentí i sense necesitat d’accelerar.
Crec que el camió amb el qual vaig realitzar la prova no estava en òptimes condicions per realitzar aquest exercici degut a que no va respondre com tants altres camions ho havien fet.
Això em fa sospitar que el par motor d’aquest vehicle fos menor que l’estàndard o bé que l’embragatge estigués desgastat excesivament (concretament el forro del disc de l’embragatge, veure Annex fotogràfic). Aquest desgast s’ha pogut produir abans de les proves o durant les mateixes proves pels participants (on l’embrague està continuament forçat). Així doncs, aquesta podría ser la causa de que patines l’embrague durant la maniobra i que el vehicle retrocedís la distància suficient per ser desqualificat.

Per això,
SOL.LICITO:

La revisió dels camions que es van utilitzar durant la prova de conducció per determinar si n’hi havia algún amb un par motor dèbil o amb l’embragatge desgastat en excés. En aquest cas, sol.licito la repetició de l’ exercici de pujada de rampa amb aturada i inici de la marxa amb el vehicle pesant perquè hi hagi una igualtat de condicions per tots els participants d’aquesta prova.
Cerdanyola del Vallès, a 31 d’octubre de 2008-10-31
:idea:

DESTINATARI: Tribunal Qualificador de Proves Selectives

Bones.

Crec quen no tens res a fer. Les teves proves son merament subjectives. Si has de seguir amb el recurs et recomanno que et deixis de morals subjectives personals i ataquis amb quelcom sòlid i amb base legal. T'ho dic de bon rotllo. SAlut

Al.legació a la prova de conducció fa 17 anys 8 mesos #17875

algu ha anat a llegir els 2 recursos presentats sobre la prova de conducció al qual fa referència l'última diligència?

un seria aquest d'aquí sobre?

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.144 segons
Gràcies a Fòrum Kunena