Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

Problemes de vista fa 17 anys 8 mesos #17486

• lluti
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Missatges: 197
  • Gràcies rebudes: 0
Sou nou al forum, per tant, em presentare una mica per sobre.

Tinc 24 anys, de la Catalunya central, i fa poc que m'estic mirant com funciona el "mundillo" per entrar a ser bomber profesional. Tot just ara, em començo a preparar les fisiques. Properament començare amb el teoric. I properament entrare a formar part (possiblement) d'un parc de bombers voluntaris.

La meva "por" mes gran en les opos, es la vista. Tinc miopia i astigmatisme, i per tant, sense lents o ulleres, no passaria les proves de llegir les lletres.

Algu li pasa el mateix? o li passava? la solucio esta a operar... pero on es un bon lloc per operar?

Si algu es troba com jo o pot donar-me un cop de ma... li agraire força!

Merci a tots!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Problemes de vista fa 17 anys 8 mesos #17488

Hola i benvingut!!

Basicament hem sembla que tens dues solucions posibles:

1- Operar la teva vista, actualment es bastant fiable, pero no deixa de ser una operacion amb els pocs pero posibles problemes que pot causar. Jo estaba a la teva mateixa situacio i vaig decirdir operarme, tenia la vista estabilitzada i el meu ull no donaba problemes per operar. A mi em va sortir tot molt be i estic molt content dels resultats obtinguts, aixo si, prepara la butxaca. Jo vaig anar a un lloc molt conegut de barcelona, el mes car i el mes bo, crec (barraquer) i em van cobrar 2.500 euros perque era menor de 25 anys, sino costa prop dels 4.000. Tambe n'hi ha cliniques que et costa850 euros per ull, amb descompte del carnet jove inclos, com si fos una visita a port aventura(baviera), atencio, amb aixo no vull que sigui dolenta ni molt menys, conec a gent que ha anat alla i estan contents.

2- Probar unes lents de contacte que te les deixes tota la nit, et rectifica l'ull i al mati seguent tens una vista acceptable, suficient per pasar les proves. Hi ha gent d'aquest foro que les han utilitzat, que et comentin ells l'experiencia

que tinguis sort!! deuuu

Problemes de vista fa 17 anys 8 mesos #17495

• climber
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 1089
échale un vistazo a este post pasado ...

bombers.es/foro/viewtopic.php?t=2460

La felicidad es hacer lo que se desea y desear lo que se hace. No sueñes tu vida, vive tus sueños.

Problemes de vista fa 17 anys 8 mesos #17503

• lluti
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
Moltes gracies als 2! m'he llegit tot el post que m'has passat, i m'ha servit d'ajuda. Ara anire a una optica, i fare el test de Snellen ( o com es digui), amb lents, i sense, a veure quina diferencia hi ha. Si el paso sense lents, doncs endevant! i sino... doncs a operar! perque tard o d'hora, ho vull acabar fent...

I ja que estem posats en el tema, algu sap si el test de daltonisme es pot fer a algun lloc? no crec que sigui daltonic... pero diuen que molta gent ho es (en poca mesura), i no ho saben...

Gracies!

Problemes de vista fa 17 anys 8 mesos #17510

• turuflauers
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 558
A la mateixa òptica, o a un oftalmo te'l faran.
Sort!

Problemes de vista fa 17 anys 8 mesos #17511

• climber
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Lluti, además del daltonismo, yo te aconsejaría que te miraras la discromatopsia. Es un problema parecido, también confusión de colores (no recuerdo cuáles), y que en general se desconoce.

La felicidad es hacer lo que se desea y desear lo que se hace. No sueñes tu vida, vive tus sueños.

Problemes de vista fa 17 anys 8 mesos #17514

Climber, tu ves menos q un murcielago.

Problemes de vista fa 17 anys 8 mesos #17520

• climber
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Y tú, Danyy, eres más simple que el mecanismo de un chupete ... jaja

Problemes de vista fa 17 anys 8 mesos #17521

• climber
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Y sí, cierto es que no veo muy bien. Si no, hubiera visto que el Caprabo’s team está integrado por una panda de tarados mentales, habría visto que tú eres el peor de ellos, y habría visto que no debería haberme juntado con vosotros … Cuánnnnta razón tenía M cuando despotricaba contra vosotros … y yo sin verlo … :twisted: :twisted:

Problemes de vista fa 17 anys 8 mesos #17523

• lluti
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
Ei, pues muchas gracias. Ire a una optica a hacerme todos estos test, a ver que me dicen si soy un murcielago o no, jeje

Pues nada, muchissimas gracias por los consejos, pero mucho me temo que, por la miopia me tendre que operar...

Para eso del daltonismo y de la discromatopsia, hay alguna solucion? (no creo que lo tenga eso, pero como mucha gente lo tiene y no lo sabe... pues vete a saber!)

Muchas gracias!

Problemes de vista fa 17 anys 8 mesos #17525

Així que a la sucursal de General optica de Rambla Catalunya, doncs em sembla que els faré una visita. Per Gene no tinc problemes però per Barna si. Climber tu que has probat les lentilles, realment funcionen?

Problemes de vista fa 17 anys 8 mesos #17526

Ah, una altra cosa, jo m'he operat tres vegades, dos a frança i una a Barna i sempre m'ha quedat una mica de miopia, suposo que sóc l'escepció que confirma la regla. Però la veritat que abans no podia anar sense ulleres i ara si. Jo em vaig operà fa anys, amb el tema cuter encara però estic content encara que m'hagi quedat una mica de miopia. La meva qualitat de vida ha millorat bastant.

Problemes de vista fa 17 anys 8 mesos #17527

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 2156
  • Gràcies rebudes: 59
Ep compis, us heu descuidat un super detall, per la vista lo millor es menjar mooooltes pastanagues. O a cas heu vist algun conill amb ulleres ??? 8)

P.D: es broma, era per donar-li un toc d'humor a aquest post que esta molt interessant, jo per sort no tinc problemes de vista, pero si a la closca , igual que la loka de climber

.:. Lo que por la mañana es verdad, en el atardecer es mentira .:.

Problemes de vista fa 17 anys 8 mesos #17530

• lluti
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
Jo he trobat un parell de testos de daltonisme per internet (n'hi deuen haver milers, perque no he tardat gens a trobarlos). Per si algu li pica la curiositat... pero sigui quin sigui el resultat, jo no el donaria com a segur. Es molt millor anar a una optica o oftalmoleg i que t'ho miri ell...

www.webpersonal.net/unsitiomas/t ... onismo.htm

www.opticien-lentilles.com/dalto ... oniano.php

Apa! sort!

Problemes de vista fa 17 anys 8 mesos #17539

• climber
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Isaki, eres más vago que la chaqueta de un guardia :oops: (nunca he entendido esta expresión … yo sustituiría (que no prostituiría) “guardia” por “bombero” (aunque a decir verdá, eso de “prostituir” a bomberos … mmm… tampoco estaría ná mal, no? jijiji), y “chaqueta” por … “manguera” quizás?? jeje) Tu pregunta de si realmente funcionan las lentillas nocturnas, queda respondida en la primera de mis respuestas del post enlazado (digo yo que se dirá así, si se pone un enlace a un post, pos entonces será un post enlazado, no?), así que no me hagas escribirlo otra vez, que mis dedos son mu delicados y tienen que estar descansados para tibar en la vertical … jeje. :D

Y no le hagáis caso al chalao de Rampanat, que dice hay que comer como los conejos, nono, lo mejor para la vista sería sin duda que te estuvieras calladito, que con sólo leer las gansadas que dices, me sube la miopía!! jajaja. Pero tranki, que lo tuyo, como la miopía, pasando por quirófano también se arregla: un implante completo de materia gris y problema solucionao … jaja :P

PD: por cierto Isaki, a tu blog cromañón siguen creciéndole las telas de araña … jijiji :twisted:

• Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.204 segons
Gràcies a Fòrum Kunena