Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

El certificat de català fa 17 anys 8 mesos #17617

• víctor
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Missatges: 307
  • Gràcies rebudes: 0
El certificat de català una vegada demanat i obtingut val per a totes les convocatòries o cada vegada que surten oposicions s'ha de demanar un de nou?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

El certificat de català fa 17 anys 8 mesos #17619

Val per totes, ha no ser que perdis la memoria d'un any per l'altre

El certificat de català fa 17 anys 8 mesos #17620

• víctor
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
Es que fa uns sis anys que tinc el certificat aquest (que es un DIN-A4 que em van fer en deu minuts) i ara dubtaba si valia o havia de demanar un altre ja que per demanarlo fa falta el llibre d'escolaritat i no el trobo.

El certificat de català fa 17 anys 8 mesos #17626

Mentre sigui el nivell B de la Secretaria de Política Lingüïstica, cap problema

El certificat de català fa 17 anys 8 mesos #17629

• víctor
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
.......Nivell B de la Junta Permanent de Català, d'acord amb les equivalències de certificats de llengua catalana establertes...........blablabla....de la Comissió Interdepartamental per a la Normalització lingüística i actualitzacions posteriors, que fixen els criteris pel que fa a l'exigéncia de coneixements de català a les convocatòries d'accés a la Funció pública i......blablabla....

Això es un resum del que em posa, tot i això m'estic informant per que em facin un certificat d'haver cursat la EGB a Catalunya per si hagués de demanar un de nou.

Gracies Isaki!!!

El certificat de català fa 17 anys 8 mesos #17733

QUIN ES EL NIVELL Q NECESSITEM PER A NO TENIR Q FER LA PROVA DE CATALÀ? FINS A QUINS ESTUDIS CURSATS ERA?

-I A ON HAS D'ANAR-LO A BUSCAR AQUEST CERTIFICAT??

GRACIES COMPANYS

El certificat de català fa 17 anys 8 mesos #17739

Es el nivell B i em sembla, sino m'equivoco, es si has cursat fins el batxillerat a catalunya

El certificat de català fa 17 anys 8 mesos #17740

SI TENS ESO JA N'HI HA PROU

El certificat de català fa 17 anys 8 mesos #17741

El certificat de nivell B és equivalent a l'ESO o a l'anterior COU. Pots demanar-lo a la secretaria o oficines de qualsevol centre escolar presentant el llibret d'escolarització (és un dinA5 de color blau amb l'escut d'espanya).

Però tingues en compte que te'l ha de firmar el director del centre i que, a menys que tinguis molta sort, tindràs que anar-hi dos cops: un dia per demanar-lo i un altre per recollir-lo.

El certificat de català fa 17 anys 8 mesos #17747

• víctor
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
- Títol de graduació escolar (EGB), sempre que s'hagi cursat tota l'EGB a Catalunya i s'hagi cursat la matèria de llengua catalana en la totalitat dels estudis esmentats a partir del curs 1978-1979. Per acreditar les condicions acadèmiques esmentades, cal aportar un certificat expedit, a sol·licitud de la persona interessada, per qualsevol institut d'educació secundària públic de la manera que determina la Direcció General d'Innovació.
- Títol de tècnic/a auxiliar (FP1), sempre que s'hagi cursat tota l'EGB i l'FP1 a Catalunya i s'hagi cursat la matèria de llengua catalana en la totalitat dels estudis esmentats a partir del curs 1978-1979. Per
acreditar les condicions acadèmiques indicades, cal aportar un certificat expedit, a sol·licitud de la persona interessada, per qualsevol institut d'educació secundària públic de la manera que determina
la Direcció General d'Innovació.
- Títol de graduació en educació secundària (ESO), sempre que s'hagi cursat i aprovat l'assignatura de llengua catalana durant la totalitat de l'educació secundària obligatòria i, com a mínim, quatre cursos de l'educació primària a centres de l'Aragó. Per acreditar les condicions acadèmiques esmentades, cal aportar un certificat expedit amb aquesta finalitat, a sol·licitud de la persona interessada, per l'òrgan competent que determini el govern d'Aragó.

Amb aquests estudis reglats i amb les condicions que exposen es equivalent al nivell B de català. Aquest texte l'he extret del següent document:

www20.gencat.cat/docs/Llengcat/D ... llista.pdf

Jo ja l'he demanat i te'l fan al moment si portes el títol de graduat escolar i el llibre d'escolaritat (has de fet fotocopies de tots dos). Es clar que ha d'estar el director i el secretari per que te'l signi. Tot i això, el que et donen es un certificat original, no una fotocopia compulsada, que també podeu demanar.

El certificat de català fa 17 anys 8 mesos #17820

el nivell equivalent a haver cursat el antic cou es el c!

El certificat de català fa 17 anys 8 mesos #17823

Així C.O.U. i Batxillerat donen la mateixa titulació?¿!¡ Moltes gràcies per l'aclariment, em pensava que C.O.U. era com l'E.S.O.

Així, apart de amb l'E.S.O., el nivell B de català és l'equivalent a B.U.P o a L'E.G.B.(fins 8è curs)?

El certificat de català fa 17 anys 8 mesos #17825

Si has cursat tota l'EGB (tot en català es clar) i BUP a Catalunya, pots demanar el nivell C

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.172 segons
Gràcies a Fòrum Kunena