Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

109 places fa 17 anys 8 mesos #17958

• climber
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 1089
  • Gràcies rebudes: 0
Hombre, pos me perece estupendo que Pere tenga prioridad en elegir parque. Joer, es que no me quiero ni imaginar el infierno por el que habrá pasado estos 6 años … Me alegro por ti, Pere!! :)

Y tú Pec, duro con ellos!! :wink:

Ah! y al igual que no es lo mismo plaza en Hostalric que plaza en la Jonquera, tampoco es lo mismo las ruinas del Machu Pichu, que que venga un Machu te meta el Pichu y te deje el culo como una ruina.
:D

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

La felicidad es hacer lo que se desea y desear lo que se hace. No sueñes tu vida, vive tus sueños.

109 places fa 17 anys 8 mesos #17960

Que miedo con el Machu!!!
Enhorabona pel Pere i tu pec, a fondo!

109 places fa 17 anys 8 mesos #17984

hola gent!...

Soc el de la opo del 2002. Torno a donar-vos les gràcies pel vostre recolzament; serveix més del que us penseu, ajuda a retrobar l'energia perduda i la idea de ser bomber durant aquests anys de Burocracia ralentitzada.
Després del que em va passar vaig desconectar definitivament dels bombers. Però el procés judicial no perdona i et recorda cada setmana que tens quelcom penjat a la vida que no vares aconseguir per irresponsabilitat d'algú, per incompetencia d'algú que no va fer bé la seva feina.
Desenganyat i cardat segueixes endavant obrin nous espais. La vida m'ha ensenyat que pots ser el que vulguis només has de creure-ho i posar-hi pit i collons.
La intensitat com a opositor que entra triumfant a l'escola després d'haver dedicat tot el que té a conseguir un somni ja no la podré recuperar ni gaudir, però amb el vostre suport estic redescobrint perque volia ser bomber, perque he aguantat les incoherències de l'administració i perque cal lluitar en aquests processos.
S'ha de millorar el procés d'oposició, que sigui just i amb garanties per a tothom i amb el meu procés espero poder-ho haver fet.

Mil gràcies i ànims per tots aquells que esteu en un contenciós.

109 places fa 17 anys 8 mesos #17991

• luís mejía
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 112
Salutacions.

Et pagaran els endarreriments des de 2002?

Perquè si és així ja ens pots convidar a unes cervecetes. :D

S'acomiada molt cordialment:
Luis Mejía.

109 places fa 17 anys 8 mesos #17994

• fpestaran
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 156
Ostia Pere que grande tu correo.
Padentro con 2 cojones que te lo mereces ,incluso mas, que los que estamos peleandola ahora.
Suerte

109 places fa 17 anys 8 mesos #18101

Bones!

Tot dependrà del jutge. Hi ha 1000 sentències i amb variants diferents. Cada cas és un mòn. El que és segur és que si et paguen quelcom t'ho paguen després de l'escola de bombers i de les pràctiques, és a dir, temps al temps.

Salut.

109 places fa 17 anys 8 mesos #18131

Collons Pere!!!, sóc en xavi rojas
m' ha fet moltíssima il-lusió veure't per aquí, i saber que poc a poc les coses es posen al seu lloc. No hi ha res com tenir la posibilitat de poder decidir, si fas les coses o no les fas, oi?. Molts ànims, estic molt content per tu i la Vale, i que tota aquesta història es resolgui de una pu ta vegada.
Un petonàs a tota la familia.
Xavi i companyia

• Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.150 segons
Gràcies a Fòrum Kunena