Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

ja es pot consultar resultat mèdiques fa 17 anys 8 mesos #17802

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 2156
  • Gràcies rebudes: 59
si si brus, el que diu doowap es veritat, tot depen del que tingui ganes de mirar i enredarse el metge.

Es com lo dels peus plans, i hi han bombers curran amb els peus plans que van tenir la sort que en el seu dia de la revisió el metge es hi va mirar mes la vista, les orelles, els pels del melic, etc..

Jo tinc un peu pla i no hem rendire pas jejeje, a creuar els dits a les revisions perque el metge no me'ls miro, si fa falta hem foter sustens per despistar i un tanga de tarantula jijijijij

Vinga, no et rendeixis i a per la proxima

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

.:. Lo que por la mañana es verdad, en el atardecer es mentira .:.

ja es pot consultar resultat mèdiques fa 17 anys 8 mesos #17804

• futurbomber
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 140
  • Gràcies rebudes: 0
molt bé, això està ple de lumbreres..

un diu q té escoliosi i un altra li contesta " La qüestió és entrenar i no desanimar-te, que la gran majoria d'aquest foro ens em emportat uns quants disgustos al llartg de les opos, peró la qüestió és seguir endavant."

saps q és una escoliòsi? joer...per flipar

ja es pot consultar resultat mèdiques fa 17 anys 8 mesos #17818

L'esoliòsi es bastant comú entre les persones pel que tinc entès, o millor dit el que ho és, es l’actitud escoliòtica. Jo tinc una mica de curvatura a la columna però dintre d'uns barems ja que jo he passat les proves mèdiques i em van mirar l'esquena, per tant es com tot, s'ha d'estar dins d'uns marges.

ja es pot consultar resultat mèdiques fa 17 anys 8 mesos #17821

• firedepartment
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 425
  • Gràcies rebudes: 1
siempre pueden haber sopresas en las medicas aunque es raro, yo a la gente que se embarca en esta locura le recomiendo que se miren las bases y sobretodo las exclusiones medicas, si alguien tiene un problema sea el queal sea y es consciente de ello, y decide continuar, se expone a que le suspendan, y no es ninguna tragedia, ya que ellos ya te avisan lo que te van a mirar, en las bases....firmando el papelito antes de las pruebas.....etc etc es duro, pero mas duro es llegar hasta aqui haciendote ilusiones y que luego por una chorrada te manden a tu casa.

• Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.129 segons
Gràcies a Fòrum Kunena