Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Tema 3, Física fa 17 anys 8 mesos #18110

• bertklvet
  • Avatar de bertklvet Autor del tema
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 47
  • Gràcies rebudes: 0
Hola gent, tinc un dubte sobre aquest tema, potser sembla molt fàcil ja que ès molt elemental i fins i tot fà riure, peró a vegades aquestes preguntes són les que em fan baixar la nota de l'exàmen.

Aiva!!: Si tenim una pedra d'un kg sobre una superfície, aquesta pedra quina força fà sobre aquesta superfície?

a)-No fà cap força ja que no té moviment, només té un pes (Pes=m.g) pes de 9, 81N
b)-Fà una força de 9,81Newtons (F=m.a, a=g)

Wenu, no entenc com m'he pogut menjar tant el tarru amb un dubte així, peró com més hi he pensat mes dubtes hi tinc, joder quin envolic!!!!

A veure si em podeu treure de dubtes. Merci per tot! Dew...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Tema 3, Física fa 17 anys 8 mesos #18111

• kikiskywalker
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 641
La correcta es la b, esta clar, el pes es igual q la força, parlem del mateix. el tema del moviment només té a veure amb el treball, pero no te res a veure amb el pes o la força

El que no em mata, em fa més fort

Tema 3, Física fa 17 anys 8 mesos #18112

• bertklvet
  • Avatar de bertklvet Autor del tema
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 47
Merci tiu, ja m'ho semblava, peró un colega em deia que no, que li semblava que si no hi ha moviment no hi ha força, i clar, llavors m'he començat a liar pensant que així sempre que hi ha força hi ha treball i i no ès així, ja que puc està fent una força brutal contra la paret i no moure'la ni un mm!! Vaja, que m'he muntat una pilota que flipava sol!!

Gràcies per aclarir-me el dubte i a muerte. Si ja tens un peu a dins en aquesta opo pues... acaba de posar-hi l'altre, i si no sort amb la pròxima!!

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.219 segons
Gràcies a Fòrum Kunena