Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

TENDINITIS ROTULIANA fa 17 anys 6 mesos #19271

• di2007vad
  • Avatar de di2007vad Autor del tema
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 777
  • Gràcies rebudes: 1
15-01-09 visita con el fisio

Diagnóstico: Tendinitis rotuliana

Seguro que esta lesión la ha tenido mucha gente, quisiera que comentarais como fue vuestra recuperación, que hicisteis, y cuanto tardasteis en volver a tope, sabiendo que cada persona es un mundo, yo he empezado la fisioterapia, pero me gustaria que alguien contara la suya..

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

En estos tiempos de crisis...........

TENDINITIS ROTULIANA fa 17 anys 6 mesos #19274

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 2156
  • Gràcies rebudes: 59
Joder que putada tio, menuda tendinitis mas rara, suena casi a tendinitis de rataouli jejeje.

Yo he tenido varias lesiones de tendinitis, cojeras por culpa de dolores fuertes en las rodillas de tanto correr , lumbajos ... no se hasta que punto sera de jodido lo tuyo no he oido hablar.

Pero como tu dices, cada persona es un mundo.

Yo creo que lo mejor es que tengas el animo subido y pruebes de entrenar haver hasta donde puedes llegar y intentes coger un ritmo adecuado para ti.

Yo la vez que mas jodido estuve, fue de las rodillas y la fisio me dijo que parase de entrenar o me estava jugando una lesion seria con riesgo de operacion y romperme el meñisco y no se que mas.
Salia a correr a paso de tortuga y cogeando. Empece a tomar unas capsulas de magnesio que me dieron en una herbolaria para compensar el desgaste de calcio de los huesos.

Tuve suerte y poco a poco fui recuperandome mientras entrenaba a trancas & barrancas. Estuve unos 5 o 6 meses jodido pero almenos pude ir entrenando como pude.

Por culpa de esta lesion cai en las fisicas de Valencia, en la prueba de correr no entre en los tiempos.

Pero bueno, yo tengo el problema que si no me cae un rayo o tengo una fiebre asesina de la muerte, no se estar quieto.

Otra vez me rompi el hueso de un dedo de la mano y con toda la mano escayolada , yo salia a correr igual todos los dias. Eso si, cuando terminaba tenia la mano inchada como un elefante. Que dolores dios.
Pero en este caso el medico me dijo que tenia para 1 mes y yo en poco mas de 2 semanas ya me kite la escayola.

En fin, esta ha sido mi experiencia ante lesiones y creo que el optimismo y ser cabezon pero sin pasarse es la mejor terapia para las lesiones.

Y creo que todos estaremos igual por aki, ya que para opositar para bombero como no seas fanatico del deporte, no aguantas los entrenos. Y eso conlleva que si te dejan tumbao en un sofa semanas o meses sin hacer nada te vuelves loco

Asi que animos, prueva haver hasta donde puedes llegar, mira haver si algun producto natural te puede ayudar y junto a alguna sesion de fisio puedes ir tiranto palante.

Si no, tambien haver para cuanto tiempo te han dado. Si solo semanas, 1 mes .. y plantearte descanso total.
La cosa esta que la decision final dependera de ti.

Suerte tio

.:. Lo que por la mañana es verdad, en el atardecer es mentira .:.

TENDINITIS ROTULIANA fa 17 anys 6 mesos #19275

jo vaig agafar tendinitis rotuliana a la San Silvestre de fa un any.

Vaig estar aguantant el "dolor" fins a l´estiu. L´unic que feia era ficarme gel y una pomada antiinflamatoria despres de fer exercici, pero fent aixo no marxaba. Al final vaig pendrem-ho mes en serio i vaig deixar d´anar a correr durant un temps i anar al fisio.
Generalment et ficaran ultrasons, pero el que sol pasar esque la lesio et be d´algun altre lloc; isquios curts, cuadriceps debils,... i has de tocar aixo abans que la tendititis mateixa. Pero aixo ja tu dira millor el fisio.

Sort i paciencia.

TENDINITIS ROTULIANA fa 17 anys 6 mesos #19276

hola di2007...
yo he tenido eso mismo durante 9 meses, desde enero a sep-octubre.
llegaba de entrenar y no podia ni caminar, encima de todo para entrar a la barra de equilibrio picaba en el tramp. con la misma que tenia la tendinitis y me cagaba en todo.....pero no pare nunca, mucho mucho hielo, unas cuantas sesiones de ultrasonido y masajes en el fisio......asi fue que hice las fisicas y me fueron muy bien.....
opinion, mucho hielo 3 sesiones diarias, evitar el circuito de agilidad, ultrasonido y estirar mucho el cuadriceps y el isquitibial....

espero te sirvan estas cosas....

saludos y animos!!!!!!que ya la tenemos...

TENDINITIS ROTULIANA fa 17 anys 6 mesos #19280

• di2007vad
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Joder! veo que por aqui hay mucho testarudo!!jajaj Me duele pero sigo!!!

Hombre, supongo que ha de haber un momento en que has de decir basta. No se puede ir jugando con la salud de esa manera y hay que cuidar el cuerpo. A mi el fisio me ha dicho que en un mes, osea, 6 sesiones, ya podré comenzar a correr, pero sin forzar. Me parece que lo de llegar este año al 15 en la course, está complicado..ya veremos.

TENDINITIS ROTULIANA fa 17 anys 6 mesos #19282

• ratafia 40o
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Missatges: 208
  • Gràcies rebudes: 0
Consejo que me dió una vez mi abuelo, un pasito para atrás, luego dos para adelante.
En tema lesiones creo que merece la pena el parón recomendado por el médico y luego empezar a tranquilo (poc però ben paït)... pero ahi cada uno....

TENDINITIS ROTULIANA fa 17 anys 6 mesos #19296

Jo m'he "perdut" les passades opos per culpa de la tendinitis rotuliana. Perquè entenguis una mica més del que es tracta et poso un enllaç amb una mica d'infromació: healthlibrary.epnet.com/GetConte ... iid=103543
En el meu cas, per culpa de no voler parar quan va començar a fer-me mal, vaig estar 6-7 mesos parat. I és que em feia mal pujant les escales i tot. Per curar-m'ho doncs molts estiraments de quadríceps (i altres grups musculars per compensar), gel a dojo i finalment, com que no abançava vaig acabar fent ones de xoc. Això últim fa molt molt molt mal i no és comú fer-ho, però es que sinó no avançava.

El meu consell és que no segueixis entrenant i t'ho curis bé o la lesió anirà a més. Inclús quan ja no et fa mal espera un temps més a tornar a l'entreno (3-4 setmanes) i quan tornis fes-ho molt però molt gradualment o recauràs. El metge o fisio ja et dirà que hauràs de fer uns exercicis de força al quadríceps abans de còrrer i treballar en excèntric en el moment de la recuperació.

Però cura't bé, que amb la salut no s'hi juga.

TENDINITIS ROTULIANA fa 17 anys 6 mesos #19297

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
hem sembla company que pel que diuen gent experimentada et tocara agafar-te un any de excedencia esportiva y de opo.

No sigui que per 1 any perdis la carrera per la resta de la vida.

TENDINITIS ROTULIANA fa 17 anys 6 mesos #19298

bones.

Les tendinitis en si es curen amb repós. Que no t'espantin; mira jo soc casi fisio i he tingut unes cuantes tendinitis. Si vols solventar el problema et recomano seriament que et fagin unes sessions de massatge CIRIAX al tendó, és molt dolorós però t'asseguro que funciona. Basicament es tracte de destruir lapart del tendor que tens inflamada i repós (tot amanit amb calor i fred) posa'a a les mans d'un bon fisio i ja veuràs com això funciona.

Salut.

TENDINITIS ROTULIANA fa 17 anys 6 mesos #19310

Eh, estic totalment am tu peryku. Si que depèn de cada persona però jo també he estat amb tendinitis rotuliana i si fas bondat en un mes ja pots començar a córrer (tb depèn del temps que faci que la tinguis). A mi el que em va anar millor és anar a un acupunturista. A part, per quan comencis a córrer va bé posar-se un tros d'esparadrap lligat just per sota la ròtula.

TENDINITIS ROTULIANA fa 17 anys 6 mesos #19314

• di2007vad
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Apà Rampanat!! un any sense opo...? i amb 200 i pico places en total!! ja!!! jo en aquesta opo estaré bé si o si!! per que soc un bon minyò i en un dia de fisio i tractament ja he notat una milloria..no es broma!
Aquest matí m´han comentat lo del esparadrap, quan comenci a correr ho compraré Sabia que sortiria un munt de gent amb la mateixa lesió o similar, ànims a tothom, a qui estigui lesionat i a qui no! Jo ja estic amb la moral una mica més amunt!

TENDINITIS ROTULIANA fa 17 anys 6 mesos #19315

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
ahi ahi con 2 kinders di2000 , a fondo, ja t'ho he dit abans. moral alta y a muerte, pero la lesio semblava tan seria que ... tampoc es plan de fotre l'animal

TENDINITIS ROTULIANA fa 17 anys 6 mesos #19316

Jo t'aconsello lo mateix q diu en Peryku, sessions de CIRIAX . El q pasa q fa un mal d deu!!!! jo no ho aguanto gaire, i vaig d'un costat a l'altre de la camilla!!!
Ara començo a corre després d'estar un parell d messos parat per una facitis plantar(el primer mes, corren un dia i els 4 dies seguent caminant coix i el segon mes parat total).
No sé si ho hauras fet, has anat al podolag????
En el meu cas era molt evident pq em feia mal la planta del peu, pero altres mals q tenia a l'alçada del genoll també en venien per culpa del peu. Plantilletes i a corre!!!!
Anims!!!!!

TENDINITIS ROTULIANA fa 17 anys 6 mesos #19318

Et resumire el meu cas. Despres de trencarme el femur vaig forçar massa la recuperacio, diagnostic tendinitis rotuliana cronica, em van fer mil probes pero l'unic que em va anar be va ser l'acupuntura i una maquina que es diu d'ones de xoc, que et destrueix el tendo i fa que es regeneri, suposo que deu ser semblant al cirex pero en maquina. Va ser la meva salvacio ja que vaig estar uns 7 o 8 mesos amb dolor i amb 3 sessions d'aquesta maquina em va deixar com nou, i mai mes me resentit tot i treballant en pistes d'esqui on forces molt les cames. Anims i sort!

TENDINITIS ROTULIANA fa 17 anys 6 mesos #19329

No sé què és el ciriax aquest, però jo també vaig fer ones de xoc com en Son Goku i pel que diueu deu ser el mateix... Les ones de xoc consisteixen en un percutor que et fot uns 200 "viatges" per minut (on viatges li podeu dir òsties, patacades, etc...)

Son Goku, amb 3 sessions en vas tenir prou?? Jo amb el mateix diagnòstic en vaig necessitar 7! i quan vas tardar des de l'última sessió a tornar a estar a tope?

• Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.230 segons
Gràcies a Fòrum Kunena