Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Acadèmies fa 19 anys 2 mesos #1978

• delapata
  • Avatar de delapata Autor del tema
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 34
  • Gràcies rebudes: 0
Hola! A veure si hem podeu ajudar siusplau. He trobat una academia a Mataró per preparar les opos de bomber. el curs comença dissabte q ve, pero no és massa tard per preparar aquest any? i si el curs és per les de l'any q ve no és massa aviat? ho dic perque si he d'estar pagant 120e. al mes 1 any i pico... I una altre cosa: em demanen 45e. la matrícula, 48e el temari i 120e cada mes, q us sembla? es car? val la pena tenint en compte que nomès preparan la part teòrica, no físiques? no se que fer i el temps se'm tira a sobre, ajudeu-me siusplau, gràcies.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Acadèmies fa 19 anys 2 mesos #1990

mirat-ho molt bé, val la pena, són molts durus! hi ha llocs on et foten el pel i els quartus!! (suposo que no tots)
Fot-li canya entrena fort i si pots (és un consell) fes-ho pel teu compte.

a les opos de mosso hi ha molta gent que hi va atravès d'académies, diuen que tenen unes places per aqueta gent, MENTIDA!! s'ho han de currar igual que un altre, i a més pagant.

jo treballava unes 10-11horetes cada dia,en arrivar a casa no tenia cap ganes, ni una d'anar al poble del costat a estudiar, els horaris, no m'anaven bé, i les classes en cap de setmana, encara eren més hores i més cares, i també treballava els dissabtes, així que estudiava a casa, no perdia hores anant a l'académia i les aprofitava a l'estudi de casa.

els psicotécnics, la meua opinió és: si serveixo, bé. i si no em volen que no sigui per que en una académia m'han dit que he de fer o de dir.

les físiques (les de mosso, eh!) jo només anava a entrenar amb bici com sempre i a correr una horeta, cada dos dies, més o menys.
em vai fer una barra per anar-m'hi penjant unes estonetes,
a la prova de tracció allà al CAR era la primera vegada que veia un dinamometre d'aquets, la gent "superentrenada" no feien gaire més que jo...vai estirar 432kg d'un grup de cent aspirants vai ser el 2on, el 1r va estirar uns 440kg (suposo que gràcies a l'entrenament amb bici)
en general no passaven de 350.

per les opos de Bomber ja no sé que faria suposo que si em convinguès aniria a algún centre, encara em queda un temps per pensar-m'ho

mira al forum del bombers de bcn també en parlen...(he fet el mateix comentari)

Salut i Força! moolta força!!!!

la Terra ens dóna prou per satisfer les necessitats de tots els seus habitants, però no tant com per satisfer l'avarícia d'uns quants.

Acadèmies fa 19 anys 2 mesos #1994

Jo vaig estar a punt d'apuntar-m'hi perquè al principi se'm feia tot una muntanya: terure’m tots els carnets, estudiar el temari, físiques, psicotècnics, conducció, … Però vaig donar-me compte que en una academia no em podien oferir més recursos dels que jo pogués trobar buscant-me la vida una mica. Em demanaven molta pasta, però això si: totes m’asseguraven l’aprovat. Mentida! Si no hi poses tu les ganes per molt prestigi que tingui l’acadèmia ells no estudiaran per tu.

El meu consell és que agafis uns bons hàbits d’estudi i siguis constant (cada dia una estona, la que et puguis permetre). I tu mateix t’aniràs confeccionant el teu propi temari.

I si no vius en una capital ho tindràs encara més difícil, perquè t’hauràs de desplaçar. I a les 7 del vespre fa mandra agafar el cotxe per anar-te a tancar en una acadèmia. Com a casa enlloc.

Acadèmies fa 19 anys 2 mesos #2023

bona Quest! estic amb tu, m'agrada la teu opinió.

la Terra ens dóna prou per satisfer les necessitats de tots els seus habitants, però no tant com per satisfer l'avarícia d'uns quants.

Acadèmies fa 19 anys 2 mesos #2118

• delapata
  • Avatar de delapata Autor del tema
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 34
  • Gràcies rebudes: 0
Moltes gràcies per la vostra opinió. avui mateix he estat parlant amb un comercial de les acadèmies que s'encarreguen de recaptar alumnes i tot això... total que hem garanteixen l'aprovat en un temps màxim de 3 anys, si no hem tornen els diners, (hauria que veure-ho). el cost total seria de 1690euros a pagar en 3 cops, m'assignarian un tutor personal amb el cual tindria una visita un cop a la setmana, etc.

Acadèmies fa 19 anys 2 mesos #2121

si esa academia es master d no te la aconsejo, yo me apunte y luego no tenian ni examenes, de mossos si pero de bombero te daban 10 preguntas, en castellano , a desarrollar en vez de tipo test y encima habia que corregirlas mirando mis apuntes, por no hablar que te dan hora para hacer examenes cuando ellos quieren no cuando tu puedes, el temario si esta bien pero lo demas...

Acadèmies fa 19 anys 2 mesos #2137

Ei Delapata!
pensa que encara que et garanteixin que aproves l'examen, no vol dir que entris! Aprovar vol dir un 5 no un 7 o un 8 que és el què necessites. De fet el temari ja el tenim, lo que fa falta son ganes per estudiar i l'academia no ho farà per tu.

Salut!

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.128 segons
Gràcies a Fòrum Kunena