Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

Ingrés secció activa bombers voluntaris (bv1/09) fa 17 anys 1 mes #23616

• kartefour
  • Avatar de kartefour Autor del tema
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 82
  • Gràcies rebudes: 0
Hola a tothom!
És la Tercera convocatòria seguida que treuen per a voluntaris, com és que surten tant seguides i abans era una cada tres anys o més. Algú sap alguna cosa al respecte.

Ànims a qui es presenti!

www.gencat.cat/interior/esc/docs ... taris_2009

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Ingrés secció activa bombers voluntaris (bv1/09) fa 17 anys 1 mes #23620

Posa que com ha requisit s'ha d'haver cursat el curs de bomber voluntari. Això com es fa i on t'has d'apuntar?

Gràcies!

Ingrés secció activa bombers voluntaris (bv1/09) fa 17 anys 1 mes #23623

per als bombers voluntaris es fa un curs de formació cada any, i un cop has acabat el curs has d'esperar que surti una convocatòria com l'actual per tal d'entrar a la secció activa (abans ets només aspirant). Aquesta convocatòria surt pels bombers voluntaris que han acabat el curs 2008-09.

El que passa és que abans es feien convocatòries cada més temps, ara pel que sembla els ha donat per treure una convocatòria cada vegada que surt una tongada d'aspirants amb el curs acabat.

Ingrés secció activa bombers voluntaris (bv1/09) fa 17 anys 1 mes #23625

a mi m'ha arribat el rumor que els volen semi profesionalitzar, que els i pagaran un sou i els hi exigiran unes hores x al mes.
o sigui que ojo que aixo fa mala espina per als ke preparem opos

Ingrés secció activa bombers voluntaris (bv1/09) fa 17 anys 1 mes #23626

Hi han rumors de que sigui així... tot es veurà amb la nova llei que surti, la qual ja hi ha un esborrany a cada parc (voluntaris o profesionals).

Ingrés secció activa bombers voluntaris (bv1/09) fa 17 anys 1 mes #23628

per cert, a partir d'ara qui vulgui ser bomber voluntari, s'esta parlan de que faran unes opos (teoric, físic, mediques...) amb unes determinades places i qui les passi tindrà dret a fer el curs bàsic de formació.

Pero fins que no surti la nova llei, com dic, no és oficial.

salutacions.

Ingrés secció activa bombers voluntaris (bv1/09) fa 17 anys 1 mes #23630

hola a tots!

Com molt bé dius petete jo també he escoltat que volen fer un examen per poder accedir al curs bàsic de formació. Crec que és lògic que ho facin així ....posem l'exemple d'un aspirant que aprovi tot el curs bàsic però després no passi les mèdiques o les físiques...llavors que?

El que no acabo de tenir clar és si serà una oposició oberta a tothom o seguiran realitzant el nomenament a aspirant els respectius caps de parc. Espero que no tardi molt a sortir la llei...

salut a tothom!!!

Ingrés secció activa bombers voluntaris (bv1/09) fa 17 anys 1 mes #23631

tot això que comenteu no canvia res del que es fa actualment. El que es vol és precisament evitar el que s'ha dit per tota aquella gent que aprova el curs de formació i després quan arriba un convocatòria com l'actual no la passen. Amb això l'administració intentarà evitar gastar-se la pasta que val formar als voluntaris (tot i que la formació deixa molt que desitjar respecte el que es feia fa uns anys) i que després aquests aspirants no passin les proves. Actualment les proves que es fan són les que heu dit: físiques, teòriques i mèdiques.

Sobre el sou ho dubto enormement. Sabeu lo bé que els surt a la generalitat que no existeixin els interins a bombers? Us feu una idea del que s'estalvien? Per això es segueix i seguirà tirant de bombers voluntaris, agradi o no.

Ingrés secció activa bombers voluntaris (bv1/09) fa 17 anys 1 mes #23634

Es seguira el model europeu.tot cambiara,aquesta convocatoria es pels que van suspendre el curs i han de fer lexamen una altre vegada,els que no entrin aquest any quedaran fora definitivament,perque lany que ve cambia tot el proces dacces.

Ingrés secció activa bombers voluntaris (bv1/09) fa 17 anys 1 mes #23635

i com és el model europeu? ens en pots fer cinc cèntims? gràcies!

Ingrés secció activa bombers voluntaris (bv1/09) fa 17 anys 1 mes #23641

l'apocalipsi!!
el diluvio!!!
nostradamus!!
invasions extraterrestres!!

aquest post sembla una pèli de suspense-catastrofic!.... el dia de mañana.... ninuniii... tot canviarà!!.... ninuniii... ya vienen!... ninuninu... los bomberos zombies!!!! txantxan!! jejeje

es conya, però llegint-ho m'han pillat els 5 minuts! semblava que hagués de sortir corrent de casa cap a un parc de voluntaris!! jeje... a veure, no tant rumor i si sabeu alguna cosa l'expliqueu! que si no, sembla que tothom s'amagui coses, o tothom tingui informació privilegiada, home!

ja estic més trankil. gracies...

Ingrés secció activa bombers voluntaris (bv1/09) fa 17 anys 1 mes #23657

El que ha de sortir una nova llei per als voluntaris es segur, això ja se sap. Per aquest motiu, segons el que m'ha dit el meu cap de voluntaris, no es nomenarà cap aspirant més fins que no surti la nova llei (penso que serà cap a finals d'any o començament de l'any que ve). Segons el que tinc entès, la nova llei que sortirà es per redefinir les funcions dels voluntaris i per canviar el procés del curs, ja que com molt bé dieu no es raonable fer tot el curs i després suspendre l'examen final. I sobre lo de que aquest exàmen es l'últim que es fa abans de la nova llei no es així, perque jo estic ara mateix cursan el curs que acabo a final d'any i l'exàmen tinc que fer-lo de cara a l'any que ve.

Ingrés secció activa bombers voluntaris (bv1/09) fa 17 anys 1 mes #23731

La llei es molt generica, lo de voluntaris i funcionaris continuara igual, l'unic que pot sortir es lo del BTP, que sera nomes per funcionaris, l'acces sera igual que sempre pero amb altres probes que encara estan estudian, tot es molt embrionaria, no fent histories que lo que sigi real, a sortit al esborrany, i la gene aposta per un model mixt de bombers voluntaris i funcionaris, amb les mateixes competencies, quan aneu a un parc de bombers demaneu-li l'esborrany :idea: :shock:

Bomberos bomberillos i cagabandurrias

Bombers, bomberillos, i cagabandurrias

Ingrés secció activa bombers voluntaris (bv1/09) fa 17 anys 1 mes #23733

El btp lhas de tenir si vols conduir vehicles demergències
independentment que tinguis el c,abans era requisit tenir el c,despres ho van deixar a criteri del cap de parc.

Ingrés secció activa bombers voluntaris (bv1/09) fa 17 anys 1 mes #23903

Bones!
Perdoneu-me una pregunta?
Jo soc voluntari i no he vist cap avantprojecte de llei al meu parc? algun l'ha vist?
sense res mes que afegir jejejeje,
salutacions a tots!!

P.D
Que tingueu bona campanya tots els forestalillo i bombers voluntaris!!

• Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.201 segons
Gràcies a Fòrum Kunena