Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Lesió al Popliteo fa 17 anys 1 setmana #24655

• rampanat
  • Avatar de rampanat Autor del tema
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 2156
  • Gràcies rebudes: 59
Hola compis, fa 4 setmanes hem vaig desgarrar el popliteo ( un múscul de darrera el genoll ), ja feia dies que notava molesties i jo al no parar de correr i entrenar doncs va dir que prou. De fet a les físiques de Barna ja anava mig tocat.

El fisio hem va dir que la recuperació sería de 2 a 3 setmanes. La cosa esta en que ja n'han passat 4 i començo a estar-ne tip, sobretot dels 20 euros que hem cobra a diari.
Cada dia que vaig, hem fica gel, ultrasonidos, corrents, masatge y laser.

I ara desde fa unes dues setmanes quasi q no noto milloria, que estic estancat amb unes petites molestes. A la que sembla que estic curat, hem fa una sesio de "despegar adherencias en el músculo" on veig les estrelles de marte i hem quedo 3 o 4 dies fet caca i san tornemi.
Tema correr l'unic que m'ha deixat fer les últimes 2 setmanes son petits rodatges de 30 minuts i els he respectat, també els he fet a un ritme baix ja que notava petites molesties i no volia forçar-me.

Bueno, total que ja n'estic tip, he pensat de deixar d'anar al fisio i començar poc a poc a anar augmentant el ritme d'entrenament haver si poc a poc s'acaba de curar ja que aixo sembla l'historia del nunca acabar. A la que sembla que estic be i li puc començar a fotre canya ,a xuxon de adherencias i un altre cop molesties.
Amés vaig consultar un altre fisio i hem va dir que passades les 2 o 3 setmanes, ja era qüestió de paciencia que s'acabes de curar en funció de com es cadascú, que no solventaria res anar al fisio de dilluns a divendres.

Haver si hi ha algun fisio per aqui quina es la seva opinió o si algú li ha passat el mateix que en pensa.

Gracies per adelantat.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

.:. Lo que por la mañana es verdad, en el atardecer es mentira .:.

Lesió al Popliteo fa 17 anys 1 setmana #24656

hola Rampanat,
Una pregunta, com saps que s,ha desgarrat el popliti???
Tens alguna prova diagnostica?? resonancia , ecografia...
Normalment la patologia del popliti ve asociada a problemes lligamentosos, es un estabilizador del genoll ja que no te molt component contratil( encara que te un petit component rotador)degut a ques un muscul molt curt , normalment el problema el dona eel tendo del popliti no la massa muscular ja que no en te molta i con he dit abans acostuma anar associat a problemes de lligamnets.
Lo important per fer un tatacmnet primer es tenir un bon diagnostic(no dic que no ho tinguis),
a part del treball antialgic, que es lo ultraso, gel, etc. sa de començar ha realitza treball actiu, una pauta d´execicis per "reforçar" la zona(ho poso entre cometes pq no es posarse a fer peses per fotre un supermuscul) i perque l´estructura porta molt de temps sense utilitzarse i s´ha d´anar progresivament...aixo tb ho pauta el fisio tot aixo sense dolor...
Lo del massatge aquest d´aderencies... suposo que sera cyriax... jo no estic molt d´acord pero això es decisió personal del fisioterapeuta, si li va be.
un Salut

Lesió al Popliteo fa 17 anys 1 setmana #24657

ahhh!!! soc Fisio... que no te dit res!!!! Anims !!!

Lesió al Popliteo fa 17 anys 1 setmana #24658

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Hola Arni , gracies per la contestació.

Sobre la teva pregunta de com se que es el popliteo doncs es el que m'ha dit el fisio. El primer dia que vaig anar, ell hem va mirar, hem va fer unes probes de giar-me el taló cap aqui i cap alla i ell m'ho va diagnosticar.
No m'ha fet cap prova en especial ni ecografia ni res de res.

Aixi que els simptomes que tinc ara son petites molesties, puc correr bastant be pero petites molesties que estan alli. I la idea es demoment no tornai, almenys durant una setmana haver com hem sento jo començan a entrenar poc a poc com abans i sense que hem foti aquets achuchons amb lo de despegar adehrencies.

Bueno , si hem pots aportar algo més o algun consell, ben agraït t'estaré, Moltes gracies.

Lesió al Popliteo fa 17 anys 1 setmana #24659

Ja m´ho imaginava... lo primer de tot es tenir un bon diagnostic... i sobretot si has d´estar a tope , que es el cas ,pq l´entrenamnet per la opo es dur... jo no entro en si el fisio fa be o malament, pero personalment puc donar una orientació diagnostica pero si la lesio no evoluciona favorablement... s´haurà de canvia no?...
Mira-t´ho be pq no es lo mateix un tractamnet per una ruptura fibrilar , que per un lligament , que per un menisc,poder, en fase aguda si , pero encarat a la llarga hi ha canvis significatius...
Tampoc et puc dir molt mes pq esta clar que si no veus la lesio , no pots parla...simplement això ,si no milloras plantejat que poder no vas en el cami correcte...la opcio que plantejas es bona... para i avere les sensacions que tens la setmana vinent...sino prova de contrastar amb un altre fisio o en el cas de voler saber exactement, intenta ferte alguna prova , la Resonancia es la millor( pero aixo ja es cosa dels metges) despres el fisio amb un diagnostic concret segur que treballa milllor( es una opinio personal). I sobretot paciencia. Anims!!!!!

Lesió al Popliteo fa 17 anys 1 setmana #24660

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Gracies Arni :) ets un artista, Te'n dec una.

Provare una setmaneta sense fisio i anar entrenan haver que passa, i si no anire al metge que hem fassi una ressonancia haver si surt un alien del genoll o haver que m'ha passat exactament jeje.

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.157 segons
Gràcies a Fòrum Kunena