Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

MAJORS DE 35!!! PRESENTEU-VOS fa 16 anys 10 mesos #25502

• xavixvd
  • Avatar de xavixvd Autor del tema
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 44
  • Gràcies rebudes: 1
A veure si us interessa aquesta iniciativa. Jo em penso presentar a les opos i quan no surti com a acceptat a les llistes provisionals faré un recurs.

Amb un sol recurs aquesta penya en tindra prou amb 2 minuts per tornar a dir-me que no.

Proposo que tots els interesats en aquesta iniciativa ens presentem i quan ens diguin que no ho podem fer presentem un recurs cadescun: 100, 200, 300, ... recursos sobre el mateix tema.

Si en som uns quants fins i tot podem buscar un advocat i que surti un recurs la mar de maco.

No ens quedem creuats de braços, posemal's-hi difícil.

També podem fer movilitzacions si som uns quants.

Si voleu podem fer una llista amb tots els interessats i estar conectats via xarxa.

Faré una llista conjunta amb tots els emails que m'envieu i aixi podrem estar en contacte entre tots.

Aquest és el meu mail:

Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

escriviu-me i us anire afegint a la llista de correu de bombers +35

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

MAJORS DE 35!!! PRESENTEU-VOS fa 16 anys 10 mesos #25503

Aixó si que és tenei collons nano.

Estic completamen amb tú xavixvd.Crec que aquesta és la manera més encertada i correcte per poder fer pressió davant de la Direcció General de Prevenció, Extició d'Incendis i Salvaments de Catalunya.
Ja pots contar amb mí pel que calgui. Espero que més campanys afectats per aquest afer, s'apuntint.
En referència al assesorament sobre un possible recurs, hi hagut un recurs presentat en unes oposicións per a bombers en una comunitat autònoma, que es varem haber de paralitzar, i posteriorment admetre als +35 any- precedent jurisprudencial- qualsevol jutze o tindria en conte. La repercusió econòmica, seria mínima per un recurs d'aquest tipus 100, 200, 300 ...650.
També us deixo el meu mail l.

Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Uniu-vos la unió fa la força.

Defensem els nostres drets, hi ensenyem aquest polítics el que la gent de a peu podem fer.

MAJORS DE 35!!! PRESENTEU-VOS fa 16 anys 10 mesos #25504

• xavixvd
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
Molt be jerry, ja estas afegit a la llista, en breu rebras un correu de confirmació

VINGA NOIS QUE VOLEM SER BOMBERS!!!!!

MAJORS DE 35!!! PRESENTEU-VOS fa 16 anys 10 mesos #25506

xavixvd va escriure: Molt be jerry, ja estas afegit a la llista, en breu rebras un correu de confirmació

VINGA NOIS QUE VOLEM SER BOMBERS!!!!!

Hem sembla molt bé la idea. Però els que estem estudiant i preparant la opo a tope (fins i tot he deixat la feina), com creus que ens ho pendrem si es para la opo? (i si es para va per llarg ja sabeu...). Amb aixó no vull dir que no estigui en el vostre dret reclamar el que us toca.

MAJORS DE 35!!! PRESENTEU-VOS fa 16 anys 10 mesos #25508

Matorral, t'ho plantejo d'una altra forma i de bon rotllo. Imagina que ara en tens 29 (per exemple) i aquest tema dels +35 no et treu la son ni et desperta el més mínim interés. Ara imagina que per qualsevol rao, el temps passa, tú t'entrenes i estudies com un bèstia però et plantes als 34 i no has aconseguit entrar. Portes molts anys preparan-te, estàs en plena forma i saps que ho pots aconseguir i que fins ara només ha estat mala sort, has caigut a la barra pels nervis, t'han tombat per una ruqueria, etc. però... ohhhh, surt la nova convocatòria i tú ja has fet els 35... Automàticament ja no serveixes per bomber i la teva il·lusió i sacrifici se'n van a prendre pel sac. Imagina com et sentiries i pensa que això no és ciència ficció, et pot passar perfectament.

MAJORS DE 35!!! PRESENTEU-VOS fa 16 anys 10 mesos #25511

Acabes de descriure el meu cas.
Vaig haver de deixar aparcat el tema bombers als 28 per que vaig començar una empresa, després vaig tenir una filla, després un fill, i no tenia temps per poder fer-ho tot bé, i el que em donava de menjar era la meva empresa i no podia deixarla.
Ara ho tinc tot més arreglat, els nens grans i més temps per poder entrenar i estudiar. i per 10 PUTUS (perdoneu) dies no em deixen presentar.
Jo també deia fins els 35 tinc temps. I mira ......

MAJORS DE 35!!! PRESENTEU-VOS fa 16 anys 10 mesos #25512

Joice ho entenc perfectament. Però el que vull dir jo és que s'ha tingut molt temps per reclamar (potser s'ha fet, però per el que es veu no el suficient), i que no s'ha de fer ara un cop s'ha engegat la opo. Espero que tingueu molta sort i que tard o dora us pugueu presentar.

Salut companys.

MAJORS DE 35!!! PRESENTEU-VOS fa 16 anys 10 mesos #25513

Matorral, en realitat aquest tema ja porta cua des de fa temps, el que passa és que ara que ha caigut la convocatòria es fa més soroll que mai i és quan alguns s'assabenten de que hi ha una cosa que és diu +35 (no dic que sigui el teu cas). Hi ha gent que està patint força per aquest tema. En realitat, si tot això finalment s'arregla, cosa que només és una qüestió de temps, tots els opositors, ja tinguin 20, 30 ó 40 anys, ens beneficiarem, així que tots a fer pinya!

PD: Jo en tinc 33, però el temps passa volant, el molt cabró.

MAJORS DE 35!!! PRESENTEU-VOS fa 16 anys 10 mesos #25514

A tots els veteranos...

Sort amb la vostre intencio de opositar, pero tingueu en compte que hi ha molta gent que ha fet grans sacrificis fer presentarse a AQUESTA opo, i si commenceu a allargar la data de la convocatoria amb adovocats, jutgats i altres subnormalades no us estareu gaunyant masses amics

Com us han comentat en el post anterior, realment es ara el millor moment d'actuar??

MAJORS DE 35!!! PRESENTEU-VOS fa 16 anys 10 mesos #25515

Subnormalades?

Com es nota que aquí, maricón el último. Espero que tinguis molta sort en aquesta oposició noi.

MAJORS DE 35!!! PRESENTEU-VOS fa 16 anys 10 mesos #25516

• xavixvd
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
Subnormalades!!!!!!

Aquest noi vol ser bomber, no? estar al servei de la gent, arriscant la seva vida si fa falta o vol ser bomber perque vol un bon horari i ser funcionari?

Nosaltres no volem que s'aturin les oposicions, no volem que hagueu de perdre temps esperant.

Però nosaltres tampoc el volem perdre. Que us penseu que nosaltres no hem deixat la feina per poder preparar les opos despres que els politics es comprometessin a treure la discriminació per edat? Quan va sortir la noticia vaig correr a treurem els carnets, que en faig ara?

No volem enfrontament amb ningú, per nosaltres tothom es mereix la oportunitat de presentar-se a les opos.

Els nostres enemics no son els aspirants joves, ni molt menys. Els que ens posen pals a les rodes son el politics mentiders.

S'han fet iniciatives fins a l'últim dia esperant que el tripartit ens escoltes i amb l'esperança que a les bases ja no hi fos la discriminació.´Per tant, ara és el moment de reaccionar, perque és ara que ens sentim defraudats i enganyats.

Repeteixo, no volem perjudicar a ningú, nomès volem justicia, és mes, fins i tot us donaré un consell per passar les opos.

Si aconseguiu arribar a l'entrevista personal: no feu servir mai cap paraula similar a SUBNORMALADES

MAJORS DE 35!!! PRESENTEU-VOS fa 16 anys 10 mesos #25518

Jo encara em queden unes quantes opos per els 35, però us entenc i penso q és una putada.
El primer q vaig fer quan vaig entrar aquesta pàgina va ser signar per treure el límit d'edat. Jo crec q heu d lluitar per lo q creieu just.
Mai he polemitzat en aquest forum pq no m'agrada i la majoria de les disputes q hi ha no en faig ni cas, però aquesta q cada 2x3 la tenim doncs he volgut dir la meva.
Aquest comentaris del estil:
"tingueu en compte que hi ha molta gent que ha fet grans sacrificis etc etc..." jo els preguntaria si ells tenen en compte la injusticia d'aquest limit d'edat i els sacrificis q ha fet la gent q es troba en aquesta situació.....jo crec q no ho tenen en compte.
I això també ho dic pel tema polèmic de les opos d Barna i el pscico, q hi havia gent q es va veure afectada i pretestaven per algo q ells creien injust i la gent q havia passat es van molestat molt.
Entenc q la gent no vulgui q es pari la opo, jo personalment no m'agradaria. Però d'aquí a criticar la gent q reclama algo q ells creuen q és just...
Només demano q ens respectem tots una mica més.

Apali

MAJORS DE 35!!! PRESENTEU-VOS fa 16 anys 10 mesos #25519

Pero si ser vulgar es una de les delicies d'aquesta vida...

Igualment us demano les disculpes

Simplement commento que les vostres actuacions poden tenir repercussions negatives a molt gent i cal que en sigueu conscients

MAJORS DE 35!!! PRESENTEU-VOS fa 16 anys 10 mesos #25521

Bones
Apoyo la gesta, y a les proximes tambe degut a que hem veure afectat per el limit...

Espero per a una opo justa es tregui el limit de edat

I ha fer enrenou i mourens que es el que fa falta per poder reclamar el que es just per tothom

MAJORS DE 35!!! PRESENTEU-VOS fa 16 anys 10 mesos #25523

Continuant amb el tema, jo ja estic buscant informació al respecte i demanant consells a professionals sobre dret administratiu, així com precedents de sentències de jurisprudència, sobre discriminació de edat.

Aquí teniu un exemple clar de discriminació de edat i amb sentencia favorable per el demandant.

www.stopdiscriminacion.org/notic ... -02-17.htm

Els interessats a participar en la moguda ja saber a on adressar-vos.

Anims!!!!!!!!!!

• Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.237 segons
Gràcies a Fòrum Kunena