Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Ara quan comença tot??? fa 16 anys 10 mesos #25560

• aparellador
  • Avatar de aparellador Autor del tema
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 460
  • Gràcies rebudes: 0
Companys VeterANUS....

Pels que som verges en aquestes qüestions... què sol trigar entre la convocatòria (termini màxim per a presentar tot fins el dia 13 d'octubre) i l'inici d'exàmens? hi ha algún ordre pre-establert? primer teòriques, després físiques... ect...???? són en cap de setmana?.... com va funcionar l'any passat per exemple si us enrecordeu... més o menys en dates i terminis?

Apa merci per calmar la set de coneixament en aquestes coses dels menys experimentats.

Salut

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Ara quan comença tot??? fa 16 anys 10 mesos #25561

www.gencat.cat/interior/esc/docs ... endari.htm
mira't aquesta pagina de l'any passat, tu mateix.

Ara quan comença tot??? fa 16 anys 10 mesos #25562

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 2156
  • Gràcies rebudes: 59
Viam Aparellador, perque ets tu que si no ....

L'ordre dels examens el tens a les bases, no siguis gandul i llegeixels :lol:
1er es farà l'examen psicotècnic i el teòric en un mateix matí. I es fa en Dissabte. Si et presentes ja et pots podrir a fer psicos que els de la Gene son demoledors perque només passin unes 400 persones.

Les físiques també es fan en dissabtes. La resta ... ja sortirà publicat ja que pot ser entre setmana.

I be, previsió d'examens ... aqui ja es complicat si no tens una bola màgica.

Jo si haguessa d'apostar els meus càlculs serien ...

13 d'Octubre finito per presentar instàncies. Amb ganes de pencar els d'interior l'última setmana d'octubre llista d'admesos i comencen les reclamacions.
Mmmm per alla al 10 o 15 de Novembre llista final i amb ganes de pencar per allà al 30 de Novembre 1er examen.

Així que segons els meus càlculs i si es donen pressa l'exàmen teòric podria ser durant la 2ª Quinzena de Novembre i si s'ho prenen amb una mica de calma 1ª quinzena de Desembre.

Apa, a estudiar una mica sinó la mama et castigarà sense sopar i avui toca truit de patates mmmmm

:wink:

.:. Lo que por la mañana es verdad, en el atardecer es mentira .:.

Ara quan comença tot??? fa 16 anys 10 mesos #25563

• aparellador
  • Avatar de aparellador Autor del tema
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 460
  • Gràcies rebudes: 0
Neneeeeeeeeeee la truita d patates boníiiiissima.... val... ja veig per on va l'assuntu (uys... a k s'adonen k no tinc el B de català jajaja)

Però sagalllllll no he vist enlloc el tall de 400 aquest que dius... per cert... viam si t'hauràs confós amb el Leónidas, el pas de les termòpiles, i els 300 espartans... k més o menys és això el que som... bens que van al deguello i expressament a sobre jajaja.

Per la resta... un parell d mesos més o menys... i teòrica... i llavors explica'm lo del tall dels 400 perquè no ho pillo... viam si tic fotent palires com un cossaco que corro més que l'speedy gonzalez aquest per a que després no passi la teòrica (que no estic estudiant tant com tú i la climber... keske ho he de compaginar amb el curro jo... jajajaja) i fotem cagarela....

merci rampa

Ara quan comença tot??? fa 16 anys 10 mesos #25564

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 2156
  • Gràcies rebudes: 59
¿ Que ho has de compaginar amb el curro ???

I que et penses que faig jo i molts ? Aqui la única que viu de p.. mare es climber que s'ha pillat una exedencia i no curra la pudrida. Es pot dedicar a estudiar a la biblio mentra caça buenorros.

Jo tambe curro, tinc hipoteca, estic casat i patrip patrap.

Lo dels 400 i pico .. Es molt facil, si es presenta una mitjana de 1800 persones ... tu et penses que permetran que passin 1000 tios a les fisiques ?? i Despres 800 a la prova de conduccio ??
Necessitarien mil anys per acabar amb la opo aixi el que fan es fotre un psico assessino de la muerte aixi s'asseguren que passin mes o menys els que t'he dit, si no ja veuras.

I Despres a les físiques fan mes o menys el mateix perque no passin tropecents a la prova de conducció , sino seria un show.

L'any passat a les físiques si no recordo malament van tallar al 6,5. Tot va en funció del que treu la gent.

Encara que aquest any al haver un 60% més de places mmmm la nota de tall suposo que baixara algo, pero bueno, mes o menys funciona aixi el tinglado.
Si treus un 7 al teoric pero no passes el psico ... cap a caseta. No vegis quina putada.

Assina que .. a apretar noi.

.:. Lo que por la mañana es verdad, en el atardecer es mentira .:.

Ara quan comença tot??? fa 16 anys 10 mesos #25565

Ostres rampanat!

Estàs al loro de tot!

Jo m'apunto a la llista dels que treballem 8 hores o més i després no dorm per poder fer veure que estudia :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.161 segons
Gràcies a Fòrum Kunena