Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Presentant instància fa 16 anys 9 mesos #25692

• ratafia 40o
  • Avatar de ratafia 40o Autor del tema
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Missatges: 208
  • Gràcies rebudes: 0
Aquest matí vaig a presentar l´instància i em comenten que tothom que hi ha anat els hi presenta el títol de l´ESO o Graduat Escolar mentre que a les bases no hi diu res... algú m´en pot dir quelcom??
Tal com diu a les bases jo els hi he dut el model amb el segell de pagament de caixa catalunya, fotocòpia dels carnets i del nivell B de català, en principi res més oi? a vera si no em deixaran fer l´examen amb el follon que m´han muntat!!

vinga, salut i apretar!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Presentant instància fa 16 anys 9 mesos #25695

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 2156
  • Gràcies rebudes: 59
Jo per si de cas, pel poc que costa una fotocopia sempre els hi fico la fotocopia del graduat escolar i l'FP2.

Aixi si els hi sobra, ja tenen material per quan arriba sant joan fer una bona fogata.

Pero diria que la del graduat escolar si que s'ha de ficar ja que es un requisit tenir-lo segons les bases.

I perque el carnet de super3 ja me'l van retirar al complir els 18 anys que si no, també l'endiñava :lol:

Tu fica tot el que tinguis Ratafia que mas vale que sobre que no que falte.

.:. Lo que por la mañana es verdad, en el atardecer es mentira .:.

Presentant instància fa 16 anys 9 mesos #25696

Hola Ratafia.

Quins estudis tens? Graduat? Si és així, crec que hauries d'esperar a les llistes provisionals, però tenir una còpia del graduat per portar-la si et diuen que no t'agafen per aquest motiu. Si no et diuen res, no hi ha problema.

Si tens uns estudis superiors al graduat, fes el mateix, però amb el certificat d'aquests estudis superiors. Ja s'entén que si tens Batxillerat, per exemple, o el COU fet, són superiors al graduat i presentant aquests últims doncs ja està bé.

Espero haver-me ejjjplicat, que diria Bono :P

Presentant instància fa 16 anys 9 mesos #25700

• ratafia 40o
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
Ja tinc la fotocòpia de la ESO a punt per portar-la si me tumben la instància, i de moment anar-li foten al temari i al gimnàs vagi a ser que els hi agafi gustillo a anar-me tumbant cosetes.... gas!!!

Presentant instància fa 16 anys 9 mesos #25702

Sempre pots fer peses amb els llibres i tal.

Vulguis que no també pesen lo seu! :mrgreen:

Presentant instància fa 16 anys 9 mesos #25730

RATAFIA 40º va escriure: Ja tinc la fotocòpia de la ESO a punt per portar-la si me tumben la instància, i de moment anar-li foten al temari i al gimnàs vagi a ser que els hi agafi gustillo a anar-me tumbant cosetes.... gas!!!

vas a tener que llevarlo porque saldras excluido. Pones que tienes la ESO pero no lo demuestras con la fotocopia compulsado de tu original? esk no te dijeron nada donde lo entregaste o fuiste a correos? como te se ocurre no llevar fotocopia de todo ratafia... :mrgreen: no pasa nada tendras k moverte un poquito y ya esta. Es lo mismo k si pones k tienes el nivel B de catalan y no llevas fotocopia compulsada.

Presentant instància fa 16 anys 9 mesos #25732

ah si lleva la fotocopia y el original de todo para k te lo corroboren y la compulsen k no se te olvide...

Presentant instància fa 16 anys 9 mesos #25733

dons jo no li vaig donar cap títol, de fet, si tens el català nivell b es perque tens l'eso n? :S

Presentant instància fa 16 anys 9 mesos #25734

aargg va escriure: dons jo no li vaig donar cap títol, de fet, si tens el català nivell b es perque tens l'eso n? :S

pues no se si te puedes sacar el nivel B de catalan sin haber echo la ESO y despues k supongan k si tienes el nivel B tambien tienes la ESO y les basta con mirar k has tachado el cuadradito.
No me cuadra.

Hay k llevar original del nivel B, original de la titulacion, etc y fotocopias de todo respectivamente para k te lo compulsen alli donde vayas a entregar solicitud xD

Presentant instància fa 16 anys 9 mesos #25753

Pues yo tire la instancia ayer y no le entregué lo d la ESO porque no me la pidieron. Yo llebaba todo el papeleo y le iba dando, hasta q me dijo ya está.
No foteu!!!

Presentant instància fa 16 anys 9 mesos #25754

Bones!!
Jo he presentat la instancia, i he portat la fotocopia acreditativa de la titulació que he marcat a l instancia, m´han dit que no feia falta... he insistit i m´ha tornat a dir que no ho necesitava, a més
a les bases diu que obligatoriament has de presenta només el Carnet C no et demanen ni el DNI... mireu les bases!!!!
ja queda poc...

Presentant instància fa 16 anys 9 mesos #25762

calla arn1! no diguis mentides i centrat més en els entrenos pel matí, que cada cop et veig pitjor..jaja!! :mrgreen:

Presentant instància fa 16 anys 9 mesos #25769

• ratafia 40o
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member

arn1 va escriure: a les bases diu que obligatoriament has de presenta només el Carnet C no et demanen ni el DNI... mireu les bases!!!!
ja queda poc...

jo crec que està bastant clar...

Presentant instància fa 16 anys 9 mesos #25772

Junaki , juanki... menos pesas que vas a pareces un crosisant!! cerdos y diamantes....jajaja

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.192 segons
Gràcies a Fòrum Kunena