Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

més preguntes fa 16 anys 9 mesos #26043

• Anonymous
  • Avatar de Anonymous Autor del tema
  • Visitant
  • Visitant
1-d'acord amb la llei 5/94 de 4 de maig de regulacio dels serveis de.... , la formacio, perfeccionament i capacitacio dels bombers voluntaris correspon a:
a) consells comarcals
b escola de bombers i seguretat civil de catalunya
c) a la unio europea
d) a les diputacions provincials

em dona per bona la "b" peró als apunts tinc que qui ho fa és l'institut de seguretat publica de catalunya

2-una deflagracio es:
a) combustio rapida d'un gas o vapor inflamable
b) cap és correcta

dona per bona la "a". pero que pasa amb el liquids nebulizats i els solids en pols??

3-el parlament ha d'estar integrat d'acord amb l'statut per:

b) president, mesa, diputacio permanent i les comisions
c) diputacio permanent, mesa i president

dona per bona la "c" i als apunts tinc que el parlament segons l'estatut ha d'estar format pel president, mesa, diputacio permanent, comisions i el ple

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

més preguntes fa 16 anys 9 mesos #26046

Respecte a la primera pregunta, abans es deia escola de bombers i seguretat civil de catalunya ara s'ha canviat el nom a l'institut de seguretat publica de catalunya que està a Mollet amb els mossos, però ve a ser el mateix. La pregunta és antiga.

La segona, la A és veritat, per tant no fa falta buscar-li excepcions. La A és correcta, doncs és aquesta.

La tercera jo diria que això de les comissions no és una condició si ne qua non o com se digui. Lo bàsic bàsic és: president, mesa, diputacio permanent.

Espero ser útil.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.148 segons
Gràcies a Fòrum Kunena