Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

hidraulica fa 16 anys 7 mesos #27180

• neli
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 100
  • Gràcies rebudes: 1
Estic d'acord amb tu jogui, però sent una mica realistes una manega de 25mm de llarg potser no s'ha vist mai en la historia dels bombers. De totes maneres opino que les preguntes s'han de fer bé sense donar peu a discussions com la que hem tingut en aquesta pregunta que ben formulada es facil facil.
Bon nadal

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

hidraulica fa 16 anys 7 mesos #27207

estic amb jogui, no diu enlloc que sigui diametre o alçada, per tant... IMPUGNADA!!!

salut

hidraulica fa 16 anys 7 mesos #27208

Bueno, yo creo que al final tenemos que ser realistas y no buscarle 52 patas al gato. ¿Dónde ha visto alguien una manguera de 2,5 centímetros, 4,5 centímetros y 7 centímetros de largo? Yo creo que ni en el parque de bomberos de los Playmobil.
Cuando hacemos ejercicios de hidráulica, constantemente estamos viendo los diferentes diámetros de manguera: 25mm, 45mm, 70mm, 90mm, 125mm...
Cuando nos hablan de mangueras de 25, 45 y 70 evidentemente nos están hablando de su diámetro y no de su longitud.
Sinceramente, creo que impugnar una pregunta como ésta seria rizar el rizo. Aunque también es cierto que no dice en ningún sitio del apartado que sea el diámetro, pero se sobreentiende.

Salud a todos!!!

hidraulica fa 16 anys 7 mesos #27376

• neli
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
Aprofitant que el tema es hidraulica.
En l'examen del 2005 una pregunta feia
Les lleis de la hidraulia son generals:
a) per tots els liquids
b)per tots els fluids (liquids i gasos)
c)per a tots els gasos
d)per a determinats liquids

em diu la bona A, i si em llegeixo el temari diu: "La hidraulica és la part de la mecànica que estudia l'equilibri i el moviments dels fluids"
apa, ja no se si son errades o jo no ho entenc.

hidraulica fa 16 anys 7 mesos #27378

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 2156
  • Gràcies rebudes: 59
Neli aquesta pregunta ja es va fer no fa molt i es van aportar 5000 respostes, te'n faré 5 centims. (més que res per si la meva explicació no es suficient, buscan el post pel buscador igual més explicacions t'ajuden a entendreu millor )

Com tu dius la hidraulica es la part de la mecànica que estudia l'equilibri i el moviments dels fluids.
Fluids = liquids i gasos.

Pero aqui, la pregunta porta marraneria, i et pregunta únicament sobre les lleis generals de l'hidraulica on aquestes són exclusives per tots els líquids només.

En els temaris aquesta diferenciació surt pinzellada molt per damunt, i com no et llegeigis de pe a pa el tema d'hidraulica i prestis molta atenció et passes per alt aquesta mini diferenciació i o englobes tot.

Salut

.:. Lo que por la mañana es verdad, en el atardecer es mentira .:.

hidraulica fa 16 anys 7 mesos #27381

• extintorabc
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 39
  • Gràcies rebudes: 0
Un pot creure que se sap el temari i per culpa d'aquestes preguntotes fan que se't esborri la idea del cap...

hidraulica fa 16 anys 7 mesos #27385

• climber
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 1089
  • Gràcies rebudes: 0
La hidráulica estudia los fluidos INCOMPRESIBLES, es decir, líquidos

Neli, eso lo sabemos todos los de Llorenç, así que estate al loro que al igual cae en el examen ... :lol: :lol: :lol:

La felicidad es hacer lo que se desea y desear lo que se hace. No sueñes tu vida, vive tus sueños.

hidraulica fa 16 anys 7 mesos #27387

• neli
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
Que rencorosa ereee pordió!!!
pero no et preocupis que ja estic més tranquil....vaig tenir uns dies de calentura pero amb aquest fred..apa vagi bé

• Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.148 segons
Gràcies a Fòrum Kunena