Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA:

Temps que dediqueu a estudi i a psico fa 16 anys 7 mesos #27170

• jordimack
  • Avatar de jordimack Autor del tema
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 65
  • Gràcies rebudes: 0
Doncs aixo

M'agradaria saber, aixi podem comparar entre tots, quin temps dediqueu a l'estudi i quin a fer psicos.
En el meu cas d'estudi vaig be, pero de psicos vaig verd, pero es que fer-ne cada dia crec que es massa tela per al cap, crec.

Gracies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Temps que dediqueu a estudi i a psico fa 16 anys 7 mesos #27171

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 2156
  • Gràcies rebudes: 59
Més que el temps de dedicació de cadascú, l'important es el cerbell que te cadascú.

Pots estudiar 4 hores i apenes assimilar res i un altre amb 1 hora t'haurà adelantat.

En psicos más de lo mismo, un tio pot ser superhàbil i sense apenes fer-ne te'ls aprovarà tots, i un altre ser un tortugamen que no pilla 3 en un burro i s'haurà de podrir a fer-ne.

Es com l'esport, segons la genètica que tinguis patiràs més o menys en unes proves o unes altres. Et pots podrir a correr i no tenir pebrots a baixar de 3' el 1000 i un tio amb bona genetica el primer dia ja es capaçs de fotre un 1000 a 3'30 treguen les tripes, si si treguen les tripes pero ja te 1 any d'entrenament de regalo.

Així que en la meva opinió cadascú ha de dedicar el que cregui convenien en funció de com és i apartir d'aqui marcar-se uns objectius periòdics i constancia constancia i constancia, i tardarà mes o tardarà menys pero al final, tot arriba.

:wink:

.:. Lo que por la mañana es verdad, en el atardecer es mentira .:.

Temps que dediqueu a estudi i a psico fa 16 anys 7 mesos #27172

• manzanero
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 132
Al meu paré, estudiar els psicos és com entrenar uns 1000 metres. Jo sé que mai baixaré dels 3'05. De fet mai hi he arribat, este any vaig fer 3'07, tot un rècord per mi. Entrenant fort 2 anys pot ser arribaria a fer els 3'05 però molt difícil veig baixar aquest temps, per molt que entreni. Sóc més de fondo, se'm donen millor les mitges maratons podria dir.
Oi que m'enteneu...

Temps que dediqueu a estudi i a psico fa 16 anys 7 mesos #27174

La genetica esta clar que influeix...pero la base que un tingui tb... i molt!!! la persona que te un habit de estudi que porta anys estudiant(encara que no sigui per bombers), esta clar que rendira millor, el tio que desde petit s´ha fotut un fart de de fer esport(sobretot a un bon nivell) li costara molt menys arriba a un bon nivell a les fisiques...
Tothom te un limit sino tots seriem "Einsteins" i "Jordans", per sort per bombers no cal ser tant super home...
Pel que jo vaig veient, en aquesta opo, no pots dir mai que portes res be...pq es imposible portat tot be !!!jajajja...
El coco , com el cap es satura, pero crec que lo millor (i per mi lo mes dificil) es donarli mes canya a lo que un sap que porta malament, i sobretot si aixo et pot deixa fora de combat a les primeres de canvi...
Aixo es una cursa de fons...

Temps que dediqueu a estudi i a psico fa 16 anys 7 mesos #27178

• di2007vad
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 777
  • Gràcies rebudes: 1
Jordi, no t´has de menjar el cap amb això, eh!! Cadascú es ben diferent, i es el que diuen per aquí...

En el meu cas, feia gairabé un mes que no tocaba el temari( l´altre dia vaig fer-me els de construcció), perque dilluns m´examino del carnet de gas. Tan sòls he fet un psico per aquesta convocatòria( i mira que en tinc!!). Estic al paro i el diumenge m´examino del curs de primers auxilis( tema 12), a veure si la sogra em fica a les ambulàncies!! Et puc asegurar que a partir de dilluns començo altre cop amb el temari i els psicos a mort, perque encara que ho porto bé, hi ha gent que va bastant fort, com sempre..

Hem de prioritzar segons cadascú i segons l´ordre de les proves de la oposició..

Tú estudia fort!!

En estos tiempos de crisis...........

Temps que dediqueu a estudi i a psico fa 16 anys 7 mesos #27181

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
El que si que mai haguessa imagina't, es que ficanme a opositar i centrar-me només en la opo hem quedaria sense amics.

Sembla mentida que mentre un està disposat a anar a soparets, sortir de festa, et etc, mare meva quants amics pot arribar a tenir un .
Pero a la que deixes la "vida social" per la opo , com que necessites els calers per unes coses doncs d'altres habits els has de deixar de costat .... et quedes mes sol que un mussol.

No se si us passarà el mateix, pero ami això ma decepcionat moltíssim i el dia que consegueixi una plaça sigui on sigui es el que més m'haura marcat. Quanta hipocresia.

Temps que dediqueu a estudi i a psico fa 16 anys 7 mesos #27182

• jordimack
  • Avatar de jordimack Autor del tema
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 65
Els amics no son amics, aixo no es res de nou rampanat

Temps que dediqueu a estudi i a psico fa 16 anys 7 mesos #27185

• aparellador
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 460
collons... si ke esteu filosòfics... jooooooooooooder.... va rampa... k ens farem amigotes de parque.... i quan sortim por ahi no vegis el k lligarem... eske... somos bomberos sabes... todos nuestros amigos nos han abandonado... os kereis venir con nosotros wuapiiiiiiiisssimassss???? jajajajaja

Va a estudiar i deixeu-vos d collonades... ara... n hi ha k fem d tot eh... estudiem... sortim... tenim vida social... (no com abans això si es cert...)... només he hagut de deixar el Rugby per les lesions... i mira... em trenco el canell amb la puta bici entrenant fondo... sieske....

apaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa a tudiar

Temps que dediqueu a estudi i a psico fa 16 anys 7 mesos #27187

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
eske... somos bomberos sabes... todos nuestros amigos nos han abandonado... os kereis venir con nosotros wuapiiiiiiiisssimassss????

:lol: :lol: jajajjajajajjaja que bo

Temps que dediqueu a estudi i a psico fa 16 anys 7 mesos #27195

• roks_21
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 596
  • Gràcies rebudes: 5
doncs jo ara mateix 6 dies a la setmana mínim d'estudi els faig, i més de 5 o 6 hores.. em vaig organitzant el temps entre psicos i temari.. i entre 3 i 4 hores d'entreno també.
i igual que jo la majoria de gent preparada també fa entrenaments durs tant psicològics com físics... és una oposició dura i molt selecta. i gent com jo que m'he tret l'autubús fora de temps i vaig només amb merits de campanyes he d'anar a treure un punt més, com a mínim, que la mitja.

Rampenat t'entenc.. el tema de la opo et treu molt de temps i el tema d'amics és complicat.. però jo també entenc que arriba un punt que els opositors ens tornem una mica monotemàtics i podem arribar a ser una mica avorrits... i un cop bomber et surten amics de sota les pedres.. i amigues també espero.. jejejeje

Temps que dediqueu a estudi i a psico fa 16 anys 7 mesos #27200

ei cracks, amb el vostre permís m'apunto aquesta de "todos nuestros amigos nos han abandonado" a la mateixa llibreta on tinc la de "he tenido una tarde muy dura rescatando gatitos, me vendría genial un masaje" i "toma mi número, para cuando necesites a los bomberos". :wink:

Rampa, el tema dels amics és complicat, jo ja els tinc a tots avisats i els que ho són de veritat, s'alegren el doble quan em veuen perquè els veig la meitat (rollo càlcul de cabals). No et menjis el tarro amb això, els col·legues venen i van. Els amics sempre hi són i confien en que aconseguiràs el teu somni. De fet a mí em rosseguen tant el cap que ja em veig amb la obligació moral d'aprovar, tot i que només fa 4 mesos que em preparo!

Bueno xatos, me'n vaig a la bilbio a fer psicos (25%) , temari (70%) i cafés (5%)

Temps que dediqueu a estudi i a psico fa 16 anys 7 mesos #27201

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Tema amics, demoment ... pasopalabra

Temps que dediqueu a estudi i a psico fa 16 anys 7 mesos #27219

• manzanero
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 132
Jo tinc 2 amigues, tinc 2 tresors. Em sento afortunadíssim.
Crec que és impossible tenir més de 5 ó 6. Una cosa és tindre colla, l'altra tindre amics... És mooolt diferent, tot i que no crec que surti cap pregunta d'això el dia de l'examen...
Qui té un amic, té un tresor!!!

Temps que dediqueu a estudi i a psico fa 16 anys 7 mesos #27226

• climber
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 1089
Anda que no es listo ni ná el Manza, de 2 en 2 el titi !!!

Y lo de que es imposible tener más de 5 o 6 amigas ... hombre, pues te conviertes al islamismo y ya verás!! :lol:

La felicidad es hacer lo que se desea y desear lo que se hace. No sueñes tu vida, vive tus sueños.

Temps que dediqueu a estudi i a psico fa 16 anys 7 mesos #27237

• extintorabc
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 39
S'ha de donar preferència al futur! Els amics van i venen, les oportunitats, passen i no tornen. Dios! Llàstima que no hi hagi tema de poesia al temari. :mrgreen:

Temps de càrrega de la pàgina: 0.304 segons
Gràcies a Fòrum Kunena