Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

Un parell d'hidràulica fa 16 anys 7 mesos #27595

• molhe
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 46
  • Gràcies rebudes: 0
Bueno merci a todos los k habeis contestado!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Un parell d'hidràulica fa 16 anys 7 mesos #27617

• aparellador
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 460
  • Gràcies rebudes: 0
PERDO A TOTS PLEGATS... PERÒ JO NO HO VEIG CLAR...

ja he vist l'altre post que has posat Hurky, però no tinc clar que les pèrdues de càrrega siguin de pressió estàtica i no de dinàmica... si varien amb la velocitat... no és llògic que siguin d'energia dinàmica i per tant de pressió dinàmica???? ho dic perquè aquest punt m'aclareix dues preguntes de test... la d'aquest i la de l'altre post que veu posar.

En resum... algú té clar clar clar claríssim o sap on puc anar a investigar més (que no foto més que googlejar i no trobo res... ja em queda la biblio però fins al finde no tinc temps...) sobre el tema? en quant a la definició.... LES PÈRDUES DE CÀRREGA SÓN PÈRDUES DE PRESSIÓ... estàtica o dinàmica... però... no m'acaba de convèçer l'altre post amb el tema de que la velocitat es manté constant i per tant no afecta en les pèrdues de càrrega... no m cuadra no m cuadra... sóc dur de mollera lo se...

Va viam si hi ha alguna ànima caritativa que m'ho pugui explicar com a un nen de 5 anys.

Un parell d'hidràulica fa 16 anys 7 mesos #27618

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 2156
  • Gràcies rebudes: 59
Aparellador , jo soc el teu salvador, el teu baby amoros ...

Haver que tal amb aquest exemple....

Imagina't que tens la teva granja d'animalons, tu visquen al monte de heidi perdut a l'himalaya.

Alli tens el teu diposit de 2000 litres d'aigua ja que com que mai plou has d'ahorrar aigua com sigui.
Un diposit d'aquells amb un grifo o maneta a la part baixa per obrir i tancar i agafar aigua quan tu vulguis.
Quan obris el grifo , a que l'aigua sortirà a més velocitat a la sortida del grifo? amb mes movimiento sexy ( pressio dinamica )

Mira, una mossa s'ha ofert a fer-se una foto demostrativa i tot.

.:. Lo que por la mañana es verdad, en el atardecer es mentira .:.

Un parell d'hidràulica fa 16 anys 7 mesos #27629

• hurkypurky
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 395
  • Gràcies rebudes: 1

aparellador va escriure: PERDO A TOTS PLEGATS... PERÒ JO NO HO VEIG CLAR...

ja he vist l'altre post que has posat Hurky, però no tinc clar que les pèrdues de càrrega siguin de pressió estàtica i no de dinàmica... si varien amb la velocitat... no és llògic que siguin d'energia dinàmica i per tant de pressió dinàmica???? ho dic perquè aquest punt m'aclareix dues preguntes de test... la d'aquest i la de l'altre post que veu posar.

En resum... algú té clar clar clar claríssim o sap on puc anar a investigar més (que no foto més que googlejar i no trobo res... ja em queda la biblio però fins al finde no tinc temps...) sobre el tema? en quant a la definició.... LES PÈRDUES DE CÀRREGA SÓN PÈRDUES DE PRESSIÓ... estàtica o dinàmica... però... no m'acaba de convèçer l'altre post amb el tema de que la velocitat es manté constant i per tant no afecta en les pèrdues de càrrega... no m cuadra no m cuadra... sóc dur de mollera lo se...

Va viam si hi ha alguna ànima caritativa que m'ho pugui explicar com a un nen de 5 anys.

Hola, aparellador.

Penso, i no t'ho prenguis malament, que hauries de llegir bé l'altre post, perquè mira que en el debat amb Chaito s'aclareix bé aquest tema. Influeix la velocitat en les pèrdues, però SEMPRE es manifesten com una diferència de pèrdues en pressió estàtica. Hi ha demostracions fins i tot matemàtiques en aquell post del sensei. Mira-te'l bé. Ja sé que és una mica pesat, però penso que és la millor maner per entendre. Per explicar s'explica també el cas Venturi, és a dir, canvis de velocitat per diferents seccions, i llavors també es dedueix que les pèrdues sempre es manifesten en la pressió estàtica... Parlem de com es manifesten, no de què depenen. És diferent.

Salut.

• Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.132 segons
Gràcies a Fòrum Kunena