Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

construcció fa 16 anys 7 mesos #27872

• aparellador
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 460
  • Gràcies rebudes: 0
JUASJUASJUAS CABRONES AIXÒ ÉS UN COMPLOT... NEM PER PARTS... PRIMER...

TEMA BETUMS I ACLARIMENT DE BIGUETES I SEMIBIGUETES PER UNA CONSULTA AL PRIVAT.

Hola PEC viam en que puc ajudar

primer de tot crema els apunts... jajajaja no no no es broma... repassa-ho no pot ser... el quitrà o els betums són materials bituminosos que per aplicar ... collons has vist mai fer una carretera? quan asfalten (producte bituminós amb betums...) surt fum de la mescla que te cagues perquè tots els derivats del petroli (betums... quitrans... gomes... ) per treballar-los s'han d'escalfar i per obtenir resistència es quan es refreden. Collons quan esta tou a l'estiu l'asfalt perquè és? perquè fot una calor d cal Déu i es torna a fer maleable....

mira't això per a que vegis que no és només cosa meva... www.ucn.cl/FacultadesInstitutos/ ... iales7.htm

Per altra banda una semibigueta o una bigueta autoporresistent o autoportant són diferents tipus de bigues prefabricades... les típiques que veus en els sostres entre casetons. Només que la semibigueta és la part inferior i no treballa fins que no es formigona tot el sostre i la autoportant o autoresistent ja treballa per si mateixa, no li faria falta ni abocar-hi formigó, tot i que si que es fa per a tenir una base on fotre els paviments.

Espero haber-te ajudat.

ho penjaré al general per si un cas.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

construcció fa 16 anys 7 mesos #27873

• aparellador
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
SEGON

Com vaig dir en la primera de les respostes... la A és correctiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiissima.... la B també és correcta però ull FADETA no pel que tu dius... i la C... NO NO NO NO NO I NOOOOOO... ÉS INCORRECTA... PER TANT LA D NO POT SER....

Llavors dintre de les dues correctes... trio la correctíssima perquè està clar que la pregunta és TONGO DEL BONGO.

M'EXPLICO... et contestaré a tu fadeta perquè m'és més fàcil amb els raonaments que has posat... NO US PENSEU QUE ESTIC TIRANT ELS TRASTOS A NINGÚ EH... K OS CONOZCO CABRONES... JAJAJA

DIUS:

- La resistencia augmenta al augmentar la proporció de ciment. (aixo està clar) VERITAT DE LA BONA.

- La retracció augmenta ja que al augmentar la proporció de ciment, disminueix proporcinalment la quantitat d'aigua (Def.- Las pastas retraen por secado al perder el exceso de agua) VERITAT PERÒ NO DE LA BONA. EN LA RETRACCIÓ S'HAN DE TENIR EN COMPTE VARIS TEMES... SOBRETOT... LA RETRACCIÓ ÉS UNA PÈRDUA DE VOLUM DE LA MASSA PER EVAPORACIÓ DE L'AIGUA I ES DEU A VARIS FACTORS ENTRE ELLS EL FET DE TENIR MÉS CIMENT. PERQUÈ? PERQUÈ LA REACCIÓ DE FRAGUAT O ENDURIMENT DEL CIMENT ÉS EXOTÈRMICA, ÉS A DIR PRODUEIX CALOR I PER TANT A MÉS CALOR MÉS RAPIDESA D'EVAPORACIÓ DE L'AIGUA I MÉS RETRACCIÓ. AIXÒ SI TENIM EN COMPTE EL QUE ENS MARCA LA PREGUNTA ÉS EL MOTIU DE QUE HI HAGI MÉS RETRACCIÓ SI INCREMENTE LA QUANTITAT DE CIMENT.... NINGÚ PARLA D'AIGUA QUE COM VEIEU EN LA PÀGINA QUE US POSO (per si dubteu de mi... cosa lògica veient lo pirat que estic) TAMBÉ AFECTARIA. MIREU-VOS LA PÀGINA 7.
www.editorial-club-universitario.es/pdf/248.pdf

Per tant... la B també és bona però dubto molt que el que ho ha posat ho sapiga... m'imagino que el carellot devia pensar... ara els fotré confondre amb el tema de l'increment d'aigua.... IMBEEEEEECILSSSSS.... (a lo Tomàs Molina)

- La consistencia (entenet per consistencia la facilitat de traballar-lo) NO ÉS BEN BÉ AIXÒ JA QUE AIXÒ SERIA LA MALEABILITAT O DOCILITAT DE LA MESCLA, LA CONSISTÈNCIA ÉS DIFERENT disminueix a consequencia que la proporció d'aigua també a disminuit. NO NO NO NO NO... UN FORMIGÓ O MORTER ÉS MÉS CONSISTENT QUANTA MENYS AIGUA TÉ (ÉS A DIR QUANT MENYS FLUID ÉS) EL FORMIGÓ NO ÉS GENS CONSISTENT QUAN ÉS FLUID. EXTRET DE LA EHE... INSTRUCCIÓ PER A FORMIGONS ESTRUCTURALS:

Según la UNE 83313:90, la consistencia del hormigón se mide por su asiento en el cono de Abrams, expresado en un número entero de centímetros.

En el caso de hormigones para edificación, se recomienda en general que el asiento en el cono de Abrams no sea inferior a 6 centímetros.

Las distintas consistencias y los valores límites de los asientos correspondientes en cono de Abrams, serán los siguientes:
Tipo de consistencia Asiento en cm
Seca 0 - 2
Plástica 3 - 5
Blanda 6 - 9
Fluida 10 - 15

AL TEMA... A MÉS AIGUA.. MENYS CONSITÈNCIA... SI NO TOQUEM L'AIGUA I HI AFEGIM MÉS CIIMENT... HI HA MENYS PROPORCIÓ D'AIGUA PER TANT EL FORMIGÓ SERÀ MÉS CONSISTENT

Viam si he ajudat una mica o ho he liat més... Esque m'explico molt malament per aqui... va em convideu a sopar i us faig una tutoria de formigons jajajajaja

Salut

construcció fa 16 anys 7 mesos #27876

• hurkypurky
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 395
  • Gràcies rebudes: 1
He leído todo el proceso del ensayo con el cono de Abrams y, por una vez, y sin que sirva de precedente, estoy de acuerdo con aparellador.

Se hace introduciendo hormigón en un molde con forma de cono. La base se encuentra sobre una placa y en la parte superior hay un orificio sobre el que introducimos la mezcla. Una vez lleno, se retira el molde y se miden los cm de altura que pierde "la figura de hormigón" respecto a la altura del molde. A más cm "perdidos" en el asentamiento, menos consistencia, pero más fluidez.

Si lo digo mal, que me corrija el experto.

Saludos.

construcció fa 16 anys 7 mesos #27877

• aparellador
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Sin k sirva d precedente lo dices bien.... aunque yo añadiria que es un molde cónico que has de compactar una vez que viertes la mezcla y... jajajaj es por tocar los guevecillos...

saludos hurky

• Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.112 segons
Gràcies a Fòrum Kunena