Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

Gimnàs: fa 16 anys 6 mesos #28399

• rocky
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 27
  • Gràcies rebudes: 0
¿A part dels que hi ha a la pagina principal, on puc preparar el circuit i dinamòmetre?

:wink:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Gimnàs: fa 16 anys 6 mesos #28401

d'on ets?

Gimnàs: fa 16 anys 6 mesos #28416

• rocky
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
Ideal pel Vallès Occidental, però si m’haig de desplaçar tot es mirar-m’ho.

Gimnàs: fa 16 anys 6 mesos #28418

• roks_21
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 596
  • Gràcies rebudes: 5
a Sabadell tens el fes-te fort

Gimnàs: fa 16 anys 6 mesos #28419

A Terrassa tens el terrassasports.

Gimnàs: fa 16 anys 6 mesos #28440

• rocky
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
Al Terrassa sports es veu que estan més centrats a Mossos que a Bombers. No aconsegueixen fer cap grup de Bombers ¿?. Si sabeu algun mes……….

Gimnàs: fa 16 anys 6 mesos #28480

• rubens16vts
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 107
  • Gràcies rebudes: 1
bones rocky! yo tambe soc del valles occidental. m'agradaria anar al feste fort de sabadell per que em comentin una mica que fan, horaris, preus etc, si vols animarte i m'acompañes i aixi tmb t'asabentes el ke fan tu mateix. jo com a mol en un mes em pasare pel gimnas! tu mateix!
salut!

Gimnàs: fa 16 anys 6 mesos #28644

• rocky
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
Hola rubens16vts. Gràcies per la invitació, però de moment intento buscar alguna cosa més assequible. A mes trobo (es la meva opinió que ningú s’emprenyi :D :D ) que en aquestos llocs tant gran generalitzen molts els entreno i prefereixo potenciar les meves mancances, que les meves virtuts. Si sabeu d’algun lloc, agraït...........

Gimnàs: fa 16 anys 6 mesos #28647

• aparellador
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 460
Consell.... profunditza les teves mancances... però profunditza més encara les teves virtuds.... assegura un parell d bones marques en les físiques i intenta recuperar amb això el que puguis perdre en les altres dues que se't donguin malament (tot i que... evidenment... intenta millorar-les putilla)

Però no fotis com jo que m'he liat a maxacarme a pajaritu i a se puta mare... i m'he deixat estar la course en plan... uys... la course la clavo.... pos clavada ke em fotran perquè he baixat la hostia tant gimnàs tant gimnàs per penjar-me i resulta que les millores de pajaritu no són tan significatives com l'empitjoarmaent en course.....

Aprofita el teu fort... i assegura en aquestes...

Salut

Gimnàs: fa 16 anys 6 mesos #28853

• rocky
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
Gràcies aparellador. Ho tindré molt, molt, molt en compte de veritat. Potser tens raó ...... ja t'ho diré. A veure com em va sense gimnàs. :lol: :lol: :lol:
Al final ja em veig al Llorenç. Per ser, algú sap que tal es?

Gimnàs: fa 16 anys 6 mesos #28861

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 2156
  • Gràcies rebudes: 59
Rocky t'has mirat el meu post de comparatives de festefort llorenç i festefotre ??? Alli tinc un video amb la meva barra cassera i te les pots apañar perfectament practicant al teu aire.

Si t'ho vols montar pel teu compte sempre tens l'opció de fer el que he fet jo, anar a un fuster, donar mides i fer-te una barra d'equilibri. Ami hem va costar 140 euros en total, pero clar , en el meu cas, el gimnas més aprop de casa que tinc amb circuit d'agilitat hem queda a quasi 90 kms. de casa, aixi que l'he amortitzat ràpid.

1 mes abans de les físiques i baixo un cop per setmana per repassar les balles i el dina i ximpum pero fora perdre tardes senceres, diners en xofa i quotes, etc etc.

Si trobes algun colega que visqueu al mateix poble o apropet pot ser una bona solució.

sort !

.:. Lo que por la mañana es verdad, en el atardecer es mentira .:.

Gimnàs: fa 16 anys 6 mesos #28864

• rocky
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
Per no veure’l el teu post :lol: :lol: :lol: . Ta currao lo de la barra. No tinc puesto maco, per fotre un circuitillo i la barra. Ja m'agradaria i casa teva em queda una mica llunyyyy.....
Es per això que demanava si algú coneix algun gimnàs, perquè vaig una mica perdut i no conec massa gent, i els pocs que conec ......... passan del tema (ahí queda eso).

Moltes gràcies :wink:

Gimnàs: fa 16 anys 6 mesos #28868

• ungoliath
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 1065
  • Gràcies rebudes: 314
Tenint en compte que queda 1 mes per les físiques (aprox)... tampoc cal que us mateu massa a entrenar ja que el vostre cos no estarà a temps de millorar... l'organisme humà necessita entre 3 setmanes i 1 mes per a començar a generar canvis perceptibles i crònics degut a l'entrenament!!!

Ara eso si per a lesionar-vos i agafar sobrecàrrega si que hi sou a temps... així que vigileu...

Centreu-vos en el circuit d'Agilitat i la tècnica del Dinamòmetre... la resta ja només depen de les vostres qualitats innates o del treball que hague fet fins a dia d'avui!

Salut

Força i Constància

Gimnàs: fa 16 anys 6 mesos #28884

• rocky
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
Centreu-vos en el circuit d'Agilitat i la tècnica del Dinamòmetre... la resta ja només depen de les vostres qualitats innates o del treball que hague fet fins a dia d'avui!

Salut[/quote]

Això pregunto jo........ on preparar el circuit i la tècnica del Dinamòmetre

Gimnàs: fa 16 anys 6 mesos #28886

• ungoliath
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 1065
  • Gràcies rebudes: 314

Rocky va escriure: Centreu-vos en el circuit d'Agilitat i la tècnica del Dinamòmetre... la resta ja només depen de les vostres qualitats innates o del treball que hague fet fins a dia d'avui!

Salut

Això pregunto jo........ on preparar el circuit i la tècnica del Dinamòmetre[/quote]

Jo no se d'on ets però se que ho fan a VIC, GRANOLLERS, MANRESA, SABADELL, TERRASSA i BCN...

Jo visc al Ripollés i vaig a Manresa... una mica lluny però satisfatori... si ets de per aqui o et va bé desplaçar-te a Manresa... jo mateix et puc ajudar amb aquestes dues proves... i gratis... això si tampoc fem miracles!!!

Força i Constància
  • Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.195 segons
Gràcies a Fòrum Kunena