Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

Dinar el 31 de Gener de Vestrussos fa 16 anys 6 mesos #28523

• rampanat
  • Avatar de rampanat Autor del tema
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 2156
  • Gràcies rebudes: 59
Doncs això, haver qui s'apunta a dinar tots junts el 31. No se pas si haurem d'anar tots a un Mac Donald's ja que si el teoric comença a les 13:00 se'ns poden donar vora les 15:00 entre que sortim tots.

Pero bueno, a Barna hi ha de tot segur que donen dinars tard ni que sigui a un xino.

Bueno haver si algú de la zona proposa algun lloc i en funció dels que siguem reservem o ens trobem directament allí.

Vinga, no sigueu marikites i animeu-vos.

Climber va confirmar, david bomber tambe, l'aparellador també i no recordo qui mes, Di2007 es va fer el loco , Hurky purky, joice, Ebro i tots els bacallans que rodem per aqui, vinga, a dinar tots plegats que serà divertit :D

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

.:. Lo que por la mañana es verdad, en el atardecer es mentira .:.

Dinar el 31 de Gener de Vestrussos fa 16 anys 6 mesos #28525

• hurkypurky
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 395
  • Gràcies rebudes: 1

rampanat va escriure: Doncs això, haver qui s'apunta a dinar tots junts el 31. No se pas si haurem d'anar tots a un Mac Donald's ja que si el teoric comença a les 13:00 se'ns poden donar vora les 15:00 entre que sortim tots.

Pero bueno, a Barna hi ha de tot segur que donen dinars tard ni que sigui a un xino.

Bueno haver si algú de la zona proposa algun lloc i en funció dels que siguem reservem o ens trobem directament allí.

Vinga, no sigueu marikites i animeu-vos.

Climber va confirmar, david bomber tambe, l'aparellador també i no recordo qui mes, Di2007 es va fer el loco , Hurky purky, joice, Ebro i tots els bacallans que rodem per aqui, vinga, a dinar tots plegats que serà divertit :D

Yo confirmo que soy un mariquita y que me hago el loco. No puedo prometer nada, porque sé que si me van mal el examen y/o el psico voy a irme a casa a darme cabezazos.

Dinar el 31 de Gener de Vestrussos fa 16 anys 6 mesos #28528

• rampanat
  • Avatar de rampanat Autor del tema
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 2156
  • Gràcies rebudes: 59
eee hurky, a aixo estem tots exposats. ¿ Que et penses que no o he pensat jo també ?? i molts

Jo li tinc PANIC al psico, hem fot un respecte el psico de gene que no t'ho pots imaginar i et puc assegurar que de l'ultima convo a aquesta m'he podrit a fer psicos, llibres sencers, academies ... com la palmi en el psico hem foto un tiro, tinc pooor, molta poooooor t'ho puc ben assegurar pero dinar tots plegats serà també tot una experiencia inoblidable.

Aixi que un veterano de guerra com tu no pot faltar, porta una bolsa plena de gresca i xim pum :wink:

.:. Lo que por la mañana es verdad, en el atardecer es mentira .:.

Dinar el 31 de Gener de Vestrussos fa 16 anys 6 mesos #28534

eis jo si que vindre a dina avere si despres del examen ting gana
pq com mes va mes cangeli ting

eis per cuan calculeu le fisiques ? pq estic acollonit si avans del 12/2/10010
s'ha dentregar el paperet groc "€"
que tardaran 15 dies una setmana o un mes

SER O MORI !!!!!!!

Dinar el 31 de Gener de Vestrussos fa 16 anys 6 mesos #28547

• AlexRuizAR
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 343
  • Gràcies rebudes: 0
Jo en principi m'apunto, haver si m'ho confirma un amic que anem tots dos junts amb el cotxe i no depèn només de mi!

Dinar el 31 de Gener de Vestrussos fa 16 anys 6 mesos #28548

• AlexRuizAR
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 343

ebr0 va escriure: eis jo si que vindre a dina avere si despres del examen ting gana
pq com mes va mes cangeli ting

eis per cuan calculeu le fisiques ? pq estic acollonit si avans del 12/2/10010
s'ha dentregar el paperet groc "€"
que tardaran 15 dies una setmana o un mes

home, jo suposo que abans del 10010 serà... o això espero...jajajja

Dinar el 31 de Gener de Vestrussos fa 16 anys 6 mesos #28561

ostia !!!!!!!!!!
confio que el dia del examen ja fiquin la data ells al full jajajajaj
pq si no emb tindre que es pera 8.000 anys i un mes per vere si passo

SER O MORI !!!!!!!

Dinar el 31 de Gener de Vestrussos fa 16 anys 6 mesos #28564

• climber
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 1089
Yo pocos sitios de por ahí conzco para ir a comer, soy más de comer en casa (en la tuya o en la mía?? :lol: ) Pero sé que por allí bastante cerca, en Hospitalet, hay un WOK. A mí la comida china o japonesa o asiática no me mola absolutamente nada (soy más de chinos, japoneses, asiáticos … y todo lo que se me ponga por delante, vamos :lol: ) pero es que como soy muy de dulce (aunque curiosamente mi nombre sea “salado”) y dicen que hacen unos postres para rechupetearse los dedos, pues no me importaría ir y alimentarme ese día a base de guarradas (y por una vez en la vida, lo digo en el buen sentido de la palabra, que soys unos cochinotes y aquí todo se malinterpreta)

No, en serio. Tengo unos compañeros que hace poco fueron y la verdad es que hasta los anti-comida.oriental dijeron que estaba muy bien. No sé, se me ocurre esa opción por 3 motivos: uno, que está allí cerca, dos, que hay sitio para aparcar, y 3 y más importante es que está tirao de precio, que a los gandules como yo que no trabajamos nos va de perlas. Eso sí, las bebidas alcohólicas no están incluidas, pero bueno, se supone que no beberemos porque lulego tenemos que conducir, no? :mrgreen:

No sé, es una idea. A mí la verdad que el sitio me da igual.

PD: Alex, Tuh tranqui, que si tu amigo no viene ya te acompaño yo con el coche donde quieras … :lol:

PD2: pues por mi parte también se apunta un colega. Es un poco tontontete el pobre, bueno, a decir verdad es muuuuuy tonto, más que el que puso la cabeza en la vía del tren para cortarse el pelo, pero reirnos con él nos reiremos un rato

PD3: Rampa, voy a intentar convencer al tullido de Tracker, pero como ese también es un tullido de neuronas atascada, pues nunca se sabe por dónde te va a salir

PD: ala, a estudiar!!!!!!!

La felicidad es hacer lo que se desea y desear lo que se hace. No sueñes tu vida, vive tus sueños.

Dinar el 31 de Gener de Vestrussos fa 16 anys 6 mesos #28581

eis que jo vaig a barna amb RENFE (Rogramos Enpuje Nuestros Ferrocariles Estropeados )( tranquils que marxo un dia avans persi de cas )
i no tindre cotxe per volta per BNC, axi que algu emb tindria que arroplegam per a nar a dina lluny
d'alli i tornam a snts si pot ser :wink:

eis si hi ha algu que surt de lleida amb tren el 30 /1/2010
que avisi que axi no sira tan aburrit el viatje

el AVE 45.50€ 1H 15'
el AVANT 22.5 € 1H 15'
el ALVIA 35.7 € 1H 15'
REGIONAL 10.60 € 3H 30'
C.EXPRESS 12.20 € 2H 37'

si pilles anar i torna el segon sur mes barat tot es mirau www.renfe.es/horarios/
anar i torna amb el AVANT 40.5 € amb C.EXPRESS no diu res a internet siria telefonar

el C.EXPRESS fa mes parades si algu bol pujar a mig cami

ESTACIÓN LLEGADA SALIDA
LLEIDA 07.15
JUNEDA (APT) 07.26 07.26
LES BORGES BLANQUES 07.31 07.32
VINAIXA (APT) 07.44 07.45
L'ESPLUGA DE FRANCOLI 07.55 07.55
MONTBLANC 08.00 08.01
VALLS 08.16 08.17
SALOMO (APD) 08.27 08.27
RODA DE MAR (APD) 08.38 08.38
SANT VICENC DE CALDERS 08.44 08.45
VILANOVA I LA GELTRU 08.58 08.59
BARCELONA-SANTS 09.35 09.40
BARCELONA-PASSEIG DE GRACIA 09.44 09.45
BARCELONA-ESTACIO DE FRANCA 09.52

Duracion del trayecto entre LLEIDA y BARCELONA-SANTS: 2 h. y 20 min.

SER O MORI !!!!!!!

Dinar el 31 de Gener de Vestrussos fa 16 anys 6 mesos #28583

climber va escriure: Yo pocos sitios de por ahí conzco para ir a comer, soy más de comer en casa (en la tuya o en la mía?? :lol: ) Pero sé que por allí bastante cerca, en Hospitalet, hay un WOK. A mí la comida china o japonesa o asiática no me mola absolutamente nada (soy más de chinos, japoneses, asiáticos … y todo lo que se me ponga por delante, vamos :lol: ) pero es que como soy muy de dulce (aunque curiosamente mi nombre sea “salado”) y dicen que hacen unos postres para rechupetearse los dedos, pues no me importaría ir y alimentarme ese día a base de guarradas (y por una vez en la vida, lo digo en el buen sentido de la palabra, que soys unos cochinotes y aquí todo se malinterpreta)

No, en serio. Tengo unos compañeros que hace poco fueron y la verdad es que hasta los anti-comida.oriental dijeron que estaba muy bien. No sé, se me ocurre esa opción por 3 motivos: uno, que está allí cerca, dos, que hay sitio para aparcar, y 3 y más importante es que está tirao de precio, que a los gandules como yo que no trabajamos nos va de perlas. Eso sí, las bebidas alcohólicas no están incluidas, pero bueno, se supone que no beberemos porque lulego tenemos que conducir, no? :mrgreen:

No sé, es una idea. A mí la verdad que el sitio me da igual.

PD: Alex, Tuh tranqui, que si tu amigo no viene ya te acompaño yo con el coche donde quieras … :lol:

PD2: pues por mi parte también se apunta un colega. Es un poco tontontete el pobre, bueno, a decir verdad es muuuuuy tonto, más que el que puso la cabeza en la vía del tren para cortarse el pelo, pero reirnos con él nos reiremos un rato

PD3: Rampa, voy a intentar convencer al tullido de Tracker, pero como ese también es un tullido de neuronas atascada, pues nunca se sabe por dónde te va a salir

PD: ala, a estudiar!!!!!!!

Lo saben en el llorenç esto?? si corre la voz, no abra WOK lo suficientemente grande en toda la metropolitana para meternos, ademas necesitariamos un local insonorizado; pon x lo menos 100 opositores a bombero, despues del los examenes, gritando a voces:
LA 41 ERA LA C! !
Q NO, Q ERA LA B!!
ERA LA D, PRQUE EN LA 45 PONIA LO MISMO!
Q SI!!
Q NO!!!
Q CAIGA UN CHAPARRON!!!!

despues, unos segundos de silencio generalizado....mientras todos cabitan...
Hasta q salta el listo y dice:
ESTA LA IMPUGNAMOS!!

y acto seguido se esucha un:
HURRAAA!!!! (brindando cn las jarras de voll damm)

En fin (paranoia juanki, eske toy cn ls psicos...), q alla donde vayamos sera un gallinero!

Dinar el 31 de Gener de Vestrussos fa 16 anys 6 mesos #28591

• manzanero
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 132
Ebro!! T'has pillat el bitllet ja?
Jo baixo del pallars el 30 per la tarde, si tens com arribar a Tàrrega, d'allí directe a bcn.
De per aquí dalt, com a mínim ne som una vintena, per tornar te poso en contacte amb algú que jo tiraré cap al sud.
Ja diràs algo

Dinar el 31 de Gener de Vestrussos fa 16 anys 6 mesos #28592

manzanero moltes gracies per la teva proposta es tic molt agrait

pero si tot va be ting l'intenció de dinar a bcn amb el company que dormire al seu piset axi estudiarem tots dosets que ell tambe te examens pero de carrera

SER O MORI !!!!!!!

Dinar el 31 de Gener de Vestrussos fa 16 anys 6 mesos #28639

• manzanero
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 132
ok ebro

Dinar el 31 de Gener de Vestrussos fa 16 anys 6 mesos #28658

Coño, en la universidad de Empresariales!!!! Cuanto tiempo y cuantos recuerdos por aquella zona... No penséis mal, no iba a estudiar, iba por las noches al Camp Nou... Juas juas juas. Ahí lo dejo... No digo si a trabajar o a descargar. Si véis un travelo en las opos, ya sabréis la respuesta!!!

Bueno, por aquella zona tenemos el Frankfurt Pedralbes!!!! El mehó de los mehores!!!!
También hay una pizzería en esa misma calle, antes de llegar a la biblioteca de la UPC (aunque es pequeña), y luego podemos comer butifarra en la zona del Camp Nou, siempre está esa opción.

Un saludo camaradas y no estudiéis más, cabrones!!!!

Dinar el 31 de Gener de Vestrussos fa 16 anys 6 mesos #28663

• climber
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 1089
Ostia Eto, así que eras tú el travelo de esta mañana que cuando hemos ido a hacer la corrida matutina por la zona , ha mirado el reloj (eran las 7,30) y suelta “qué hacéis trasnochando! estas son horas ya de irse a la cama! :lol:

Pues … se puede cambiar voto? se puede cambiar voto? es que la pizza es mi punto G gastronómicamente hablando … concretamente la de 8 quesos … mamma mía!! Y luego lo de comer butifarra … bueno, la verdad es que aunque parezca mentira no me va mucho, nono, esque … soy vegetariana. Pero bueno, os puedo acompañar comiendo mmm … nabos por ejemplo. :lol:

Rampa, qué te parece? Aprobamos por mayoría absoluta no apta a moción de censura pizza guarra como alimento no light inversamente proporcional a la dieta ideal para los opositores que se tienen que colgar como espetecs en una barra, pero directamente proporcional a la ocasión?

Entonces, si no me he descontado, confirmados:
Rampa
Aparell constructor
Eto
Ebro
David Bmb
Climber
voto por la pizza

Por confirmar:
Alexituh + colega
Hurky según lo rallado que salga del examen
Colega tonnnnnnto de Climber

Si me dejo a alguien, o alguien se apunta, que lo diga.

La felicidad es hacer lo que se desea y desear lo que se hace. No sueñes tu vida, vive tus sueños.
  • Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.210 segons
Gràcies a Fòrum Kunena