Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Sufocació fa 16 anys 6 mesos #28785

• lluti
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Missatges: 197
  • Gràcies rebudes: 0
Crec que vaig posar una cosa al meu temari... que es mentida podrida, pero... algu m'ho podria ratificar?

Sufocació: (eliminació o limitació del comburent). Només es pot portar a terme en focs petits o en certes condicions. Un cas el trobem en les escumes o en la pols seca.

Aixo es mentida, no? apart de trobar-ho en la pols seca (pols quimica BC), tambe ho trobem a la ABC, no? els 2 tipus de pols actuen principalment per inhibició i despres, per sufocació, no? (en cas de la pols ABC tambe actua per sufocació al deixar la capa aquella enganxosa...).

M'equivoco?

PD: d'aqui una setmaneta justa... estarem entrant a les aules d'examen, amb el psico ja fet! anim!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Sufocació fa 16 anys 6 mesos #28786

• ungoliath
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 1065
  • Gràcies rebudes: 314

lluti va escriure: Crec que vaig posar una cosa al meu temari... que es mentida podrida, pero... algu m'ho podria ratificar?

Sufocació: (eliminació o limitació del comburent). Només es pot portar a terme en focs petits o en certes condicions. Un cas el trobem en les escumes o en la pols seca.

Aixo es mentida, no? apart de trobar-ho en la pols seca (pols quimica BC), tambe ho trobem a la ABC, no? els 2 tipus de pols actuen principalment per inhibició i despres, per sufocació, no? (en cas de la pols ABC tambe actua per sufocació al deixar la capa aquella enganxosa...).

M'equivoco?

PD: d'aqui una setmaneta justa... estarem entrant a les aules d'examen, amb el psico ja fet! anim!

No només es troba en la escumes i Pols!!! També ho fan l'aigua al vaporitzar-se i el CO2... les pols especials i fins hi tot els Halons!

Força i Constància

Sufocació fa 16 anys 6 mesos #28787

doncs la pols química bc i abc actuen per inhibició ,i després per sofocació, a més no diu res del co2¿? ....quin temari és¿?
crec que les que sí actuen per sofocació, principalment, són les pols especials per a metalls, i la sorra seca...

Sufocació fa 16 anys 6 mesos #28788

talaiot va escriure: doncs la pols química bc i abc actuen per inhibició ,i després per sofocació, a més no diu res del co2¿? ....quin temari és¿?
crec que les que sí actuen per sofocació, principalment, són les pols especials per a metalls, i la sorra seca...

.....volia dir que per sufocació principalment actúen co2, pols especials, escumes i sorra...

Sufocació fa 16 anys 6 mesos #28789

• lluti
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
talaiot, el CO2, al deixar-lo anar, surt molt rapid, desplaçant l'oxigen que hi ha a l'incendi... per tant, actua per sufocació.

Epa, has de ser puta i aconseguir apagar l'incendi de cop... que sino, el CO2 es dissol en l'atmosfera rapidament i torna l'oxigen...

Sufocació fa 16 anys 6 mesos #28790

• lluti
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
ok ok.no havia vist l'ultima resposta teva talaiot... :)

Sufocació fa 16 anys 6 mesos #28791

• lluti
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
Per tant... poc o molt... absolutament tot actua per sufocació, no?

Sufocació fa 16 anys 6 mesos #28792

merci de totes maneres lluti :wink:

Sufocació fa 16 anys 6 mesos #28794

Sí lluti, diria que tot actua per sufocació en major o menor mesura, però els agents que utilitzen aquesta via com a principal són el CO2, la pols per metalls (més sufocació o més refredament dependent del fabricant) i els substituts dels halons (els halons actuen majoritariament per inhibició).

Cullons nen, encara estic conmocionat, cada vegada que veig el teu nom, visualitzo la pinya de la barra d'equilibri :?

Sufocació fa 16 anys 6 mesos #28795

• lluti
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
jajaja, gracies Joice! doncs ahir la van tornar a penjar per aqui en algun post...

T'informo que, l'imatge fa mal, pero... no me'n vaig fer! apart, ara em surt bastant millor! Algun dia superare al Ungoliath, que el tio fa la prova amb 13 segons... o menys! jajajajajaja

Sufocació fa 16 anys 6 mesos #28798

13 segons O MENYS??? la mare que el va parir!

Sufocació fa 16 anys 6 mesos #28801

• ungoliath
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 1065
  • Gràcies rebudes: 314

lluti va escriure: jajaja, gracies Joice! doncs ahir la van tornar a penjar per aqui en algun post...

T'informo que, l'imatge fa mal, pero... no me'n vaig fer! apart, ara em surt bastant millor! Algun dia superare al Ungoliath, que el tio fa la prova amb 13 segons... o menys! jajajajajaja

Mira que ets exagera't Lluti!!!
No nanos tinc bona marca però no tant... el meu millor registre es de 14,00"

Força i Constància
  • Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.159 segons
Gràcies a Fòrum Kunena