Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

Quants passaran a les fisiques??? fa 16 anys 6 mesos #28919

• galway
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 45
  • Gràcies rebudes: 0
Uei companys, gracies per contestar, no men recordava quants van passar l´any passat, io suposo que si l´any passat erem casi 500 enguany passaran uns quants més, almenys aixo espero.
Ei rampanat, jo no m´he pres gens malament, la resposta meva tambe era una m ica en clau d´humor, ja estem prou amargats fent psicos com per entrar al foro amargats, i tb soc del parer que qui passi elpsico ja te mes de mitja opo a la butxaca, almenys el tall més dificil estara passat.
Aparellador, no se perque em dones la benvinguda, si et fixes en la data que et posa desde quam ets membre ja porto registrat de fa un temps,(i no ho dic per ser sobrat ni vacilarte ok?) lo q passa que no faig tantes aportacions com molts de vosaltres, io entro al foro molt de tant en quan per consultar i si puc ajudar, no m´agrada enviar tonteries tot i que em sembla perfecte que algu passi el rato al foro com un altre passatemps, la qúestió és evadirse de la opo algun rato.
En altres paraules que no em prenc malament cap comentari, i que aquest foro esta de puta mare, us fai una consulta a tots els que vulguin contestar: Esteu hasta la p..... de fer sicos i estudiar,??? tios jo ara m´hi poso i em costa moltissim, en fin suposo que en una semana ni guanyes ni perds res pero ja tinc ganes dacabar lexameeeeeeeeeeeeen!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Quants passaran a les fisiques??? fa 16 anys 6 mesos #28920

Jo també vull un psicotècnic matador, al meu nivell. Que no he aprés ara a sumar i restar per no res!

Quants passaran a les fisiques??? fa 16 anys 6 mesos #28921

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 2156
  • Gràcies rebudes: 59
Galway jo estic igual que tu, mira si estic anul.lat de tant estudiar que se'm fot tot una costa amunt de negativitat. Acabo d'arribar de currar desde les 6 del mati, a les 3 i pico torno a pirar.

Ara tinc que aprofitar per estudiar una hora i poc, a les 5'30 acabo de currar, berenare i de 6,30 a 8,30 entrenare pajarito, de 9 a 10 torno a currar, sopare i a les tantes a dormir.

Estic anul.lat total pero he d'aguantar fins divendres, un últim apreton i després ja deixare els estudias.
Passar el 1er tall espero que hem doni un subidon d'adrenalina per afrontar la opo ja que ara mateix semblo un robot sense cerbell, programat on tots els dies son iguals.

En fin ... 6 dies per al juicio final. a aguantar com sigui

.:. Lo que por la mañana es verdad, en el atardecer es mentira .:.

Quants passaran a les fisiques??? fa 16 anys 6 mesos #28923

Més o menys els mateixos que l'any passat, no volen aglomeracions de gent...

Rampa i galway, teniu tota la raó del món, el psico és mitja opo ja que després d'ell és 1 plaça cada 4 aspirants... jo la darrera convocatòria em vaig quedar flipat i us puc assegurar que he fet bastants exàmens a la meva vida. Tal com està plantejat el factor sort influeix més que en cap altra prova i més si els errors no descompten. Fins al punt que alguns que van anar a passar l'estona per veure com va això d'una opo, van fer apte al psico i van suspendre el temari.
El temari si el portes més o menys bé treuràs un 6-7 de tants exàmens com fagis, el psico uns cops estaràs dins i uns altres fora...

Quants passaran a les fisiques??? fa 16 anys 6 mesos #28927

• aparellador
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 460
  • Gràcies rebudes: 0
Ja ho sé Galwayyyyy.... pelillos a la mar....

En quant a la teva pregunta..... L AAAA.... segur que és la A. tic fins als ous de tot k ja no sé ni lo que estudio... decarto la B (tinc unes ganes bojes d'estudiar tot el dia) i la C L'anterior és correcta i a més friso per entrenar pajarito i correr com un kenyata.... però la D tampoc la descartaría.... D a pendre pel ..... els putos temaris... juasjuasjuas

Quants passaran a les fisiques??? fa 16 anys 6 mesos #29189

el psco el tindrien de passar tots els que van coixos i jo que axi a les fisiques estarien al meu nivell jajajjaja

SER O MORI !!!!!!!
  • Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.120 segons
Gràcies a Fòrum Kunena