si, he vist el tòpic i el baig seguir en el seu moment, i em va ajudar a entendre la bleve, merci...
la veritat és que a mida que li dono voltes deixo pel camí idees com les que fiques i per aixó em faig un poc un lio...
la veritat és que per mi és una contrarietat, que un gas es liqüi per compressió, i que un gas s'escalfi al comprimir-lo... suposo que ambdues no s'hauran de mesclar...
merci company...
chaito, vols dir que allibera calor perque s'escalfa, i la calor aniria del cos calent al fred, no?? poc a poc baix juntan algo
merci companys...
talaiot va escriure: si, he vist el tòpic i el baig seguir en el seu moment, i em va ajudar a entendre la bleve, merci...
la veritat és que a mida que li dono voltes deixo pel camí idees com les que fiques i per aixó em faig un poc un lio...
la veritat és que per mi és una contrarietat, que un gas es liqüi per compressió, i que un gas s'escalfi al comprimir-lo... suposo que ambdues no s'hauran de mesclar...
merci company...
chaito, vols dir que allibera calor perque s'escalfa, i la calor aniria del cos calent al fred, no?? poc a poc vaig juntan algo
merci companys...
són moltes però aquesta en feia molt mal a la vista....
Correcte, allibera calor perquè s'escalfa, i sempre del cos més calent al més fred, fins que el dos cossos estiguin a la mateixa temperatura .
I res Hurkypurky, si et dic que jo pensava que tu pensaves que jo diria alguna cosa?? Com veus no t'he defraudat, però perquè ja ho sabia...són aquelles coses que té el tenir un sisè sentit . La pel·lícula... que es prepari Avatar... BLEVE!! de fet al post comento que semblen les meves memòries...jajaja
Salut!!!
P.D. A veure si estudiem més ganduls, que a aquest pas aparellador and company arribareu a sotsinspectors del fòrum en tres dies, i mira que a mi m'ha costat tres anyets si fa o no fa.
chaito va escriure: Correcte, allibera calor perquè s'escalfa, i sempre del cos més calent al més fred, fins que el dos cossos estiguin a la mateixa temperatura .
I res Hurkypurky, si et dic que jo pensava que tu pensaves que jo diria alguna cosa?? Com veus no t'he defraudat, però perquè ja ho sabia...són aquelles coses que té el tenir un sisè sentit . La pel·lícula... que es prepari Avatar... BLEVE!! de fet al post comento que semblen les meves memòries...jajaja
Salut!!!
P.D. A veure si estudiem més ganduls, que a aquest pas aparellador and company arribareu a sotsinspectors del fòrum en tres dies, i mira que a mi m'ha costat tres anyets si fa o no fa.
jajaja Todos se han callado ahora...
La verdad es que yo también me estoy desmelenando posteando más de lo normal...
También podéis buscar "proceso adiabático" en wiki para ver la fórmula que comentaba aparellador respecto al trabajo realizado por un gas en relación a su energía interna (cuando se trata de un proceso adiabático).