3/6/9.Son els títols referents a justicia de l'EAC/CE.Títol 3 EAC: Pod Jud T6 CE:Pod Jud T9:Trib Const
Títol 8 CE: Organització territorial. Heu de pensar que el número 8 posat de canto és el símbol de l'INFINIT, com INFINITES maneres hi ha d'entendre el territori de la península. DO:Guiti
L'últim títol de la CE/EAC sempre és el de la Reforma, que ho associo a que si no ha funcionat tot lo altre d'abans (els diferents títols, clar), pues a canviar-ho.
Tipus de reformes: Parcial: Títol Prel, 1 i 2: 2/3 de les corts. Associarem Títol 2 als 2/3.
Total: Títols 3 al 10. 3/5 de les Corts. Associarem Títol 3 als 3/5.
cronologia EAC
- 30-9-05 Aprovació pel Parlament "(-imp)"
mantenim el 30 i ...
- 30-3-06 Aprovació del Congrés "(una mica + imp q el parlament)" cambra baixa
- 10-5-06 Aprovació del Senat "(+ imp q el Congrés)" cambra alta
- 18-6- 06 REFERÈNDUM : Aquesta l'hauríem de saber tots perquè suposo qu vau votar NO-
+1
-19-7-06 Sancionada pel Rei
mateix dia / +1 el mes
- 9-8-06 entrada en vigor
He posat entre comtetes lo de més important perquè evidentment no és més important, però a mi m'ajuda a recordar-ho.
Els graus centígrads pujen de manera proporcional, igual que els graus kelvin.
En canvi en els grau Farenheit, entre el punt de congelació i el punt d'ebullició hi ha una diferència de 180, és a dir, FOLLÓN. Associem la F de Farenheit a la F de Follon i pensem que no puja de manera proporcional com en els Kelvin.
LOSE: Tipus de combustions: Lentes/Oxidació, Simples,Explosions. Jo és que sempre em confonia entre les lentes i les simples i ara ja no.
VIRus V=I·R
PVI P=V·I pels del a Regió Centre, com el Pla de Vigilància d'Incendis
PoMaGrHa Energia Potencia=m·g·h
LiCoCriDi: Gasos Licuats/Comprimits/Criogènics/Dissolts
TºC +de-10º / TºC - de -10º / Tº d'ebullició = o + de -40ºC
Aquestes temperatures crec que s'han de corroborar
SiDeSI: Tipus de reaccions Químiques. Síntesi Descomposició Substitució i Intercanvi
TSC: tlw-Twa tlv-Steel tlv-C
OVM. Escala de coma de glasgow: obertura Ocular
resposta Verbal
resposta Motora
VES: Veure
Escoltar
Sentir
CoReCi. Consciència
Respiració
Circulació
NiCoSigVi: Nivell de Consciència
Signes Vitals
Aviam si us serveix d'algo!!
Si en trobo alguna altra l'apunto. Igualment, també estaria bé que pengessiu les vostres.
Lo de TSC ho associo al TSJC (tribunal superior de justicia de Catalunya): No tenen res a veure les inicials, però s'assemblen i això m'ajuda a recordar-ho