Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

DEXEU D'ESTUDIAR I FER PSICOS! fa 16 anys 6 mesos #29546

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 2156
  • Gràcies rebudes: 59
Hurky Purky digué: Por cierto, willow, por mucho que para ti no sea una cuestión matemática, las matemáticas no van a dejar de "estar ahí". Tristemente, muchos de nosotros no conseguiremos cumplir nuestro sueño, considerar otras opciones no se un crimen.

Una veritat com una catedral

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

.:. Lo que por la mañana es verdad, en el atardecer es mentira .:.

DEXEU D'ESTUDIAR I FER PSICOS! fa 16 anys 6 mesos #29548

en fi... que jo només trencava una llança en contra del racisme, perquè sinò, sense adonar-nos-en fem servir expressions innecessaries en el nostre dia a dia que poden fer mal (penseu que jo sóc negre!)

... es broma...

però podria ser!

respecte a les matemàtiques... tots els opositors comencem a fer numeros, mitjes, especulacions i la mare que el va parir des de la primera prova!!! JAJAJAJAJAJAJA Si o no? Tothom fa el compte de la "agüela" jajajaj....... si és que els opositors som una espècie a part, amb les nostres paranoies, i sempre parlant de les mateixes coses amb tothom.... ja fins i tot el meu jefe sap que vull ser bomber JAJAJAJAJAJ

apa salut i moltíssima sort

(si no té sort avançaré una 3milena part de probabilitats de quedar fora... mmmm....matemàtiques....mmmmm) JAJAJAJ

DEXEU D'ESTUDIAR I FER PSICOS! fa 16 anys 6 mesos #29565

• juanki
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 134
  • Gràcies rebudes: 0

brus va escriure: en fi... que jo només trencava una llança en contra del racisme, perquè sinò, sense adonar-nos-en fem servir expressions innecessaries en el nostre dia a dia que poden fer mal (penseu que jo sóc negre!)

Amb aquesta afirmació t'estas carregan part de la cultura lingüista, expressions de tota la vida.. No tinc perquè deixar de dir "He treballat com un negre o cm un xino!". Això no em fa més raciste q ningú, és una expressió que ha estat a la nostra cultura des de sempre i no tenim perquè cambiar-les. Per suposat que no s'ha de ser raciste (aquest discrurs ja està passat de moda i, espero, profundament assimilat). El que passa es que hi ha massa tonteria amb lo "^Politicament correcte". Per exemple: "Nens i nenes???" I aixó des de quan?? Qui diferencii entre nens i nenes (per referir-se a una clase de primaria, per exemple), a lo millor pensa que es més politicament correcte (al meu semblar diria que és més pussil·lànime...), en realitat és una mica ignorant de la llengua (està reconegut el masculí com a genèric i no cal diferenciar-lo)..

El mateix passa amb les expressions: Si ets negre i dic en la teva presència aquesta paraula, no tens dret a enfadar-te (en realitat si que el tens..però alla tu).. No li dius al teu compi "Que pasa putilla!!" o "Q cabron!!"?? No es aixó bastant més "despectiu"??

En fi, només donava el meu punt de vista ....

SALUT i SORT demà!! :wink:

DEXEU D'ESTUDIAR I FER PSICOS! fa 16 anys 6 mesos #29566

bones,

a veure, no tinc res en contra de'n hurky, que fins ara, no m'ha semblat mai mala persona (des del foro tampoc no es pot jutjar...). De totes maneres, Juanky, la seva despedida no era una frase feta, crec que el que dius està fora de lloc. És diferent "treballar com un negre" que "saludos a todos menos a los negros". Jo, com tots, també faig servir les expressions que tu esmentes, però no era el cas!

però, això només és una aclaració per el Juanky, consti que el Hurky ja va explicar que la despedida era un sarcasme-comparació amb les despedides de'n Willow, i JO NO ME N'HAVIA ADONAT (a vegades no sóc gaire espavilat i a sobre, parlo massa :oops: ).

salut i sort!

DEXEU D'ESTUDIAR I FER PSICOS! fa 16 anys 6 mesos #29570

• juanki
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 134
  • Gràcies rebudes: 0

brus va escriure: bones,

a veure, no tinc res en contra de'n hurky, que fins ara, no m'ha semblat mai mala persona (des del foro tampoc no es pot jutjar...). De totes maneres, Juanky, la seva despedida no era una frase feta, crec que el que dius està fora de lloc. És diferent "treballar com un negre" que "saludos a todos menos a los negros". Jo, com tots, també faig servir les expressions que tu esmentes, però no era el cas!

però, això només és una aclaració per el Juanky, consti que el Hurky ja va explicar que la despedida era un sarcasme-comparació amb les despedides de'n Willow, i JO NO ME N'HAVIA ADONAT (a vegades no sóc gaire espavilat i a sobre, parlo massa :oops: ).

salut i sort!

:oops: :oops: wenu, estem tots igual, supòso q la tensió superficial, vull dir, la tensió de la opo ens irrita una mica, ens adormilega les neurones i ens fa parlar avans de pensar i analitzar... (i jo el primer!)..
de totes maneres, crec q van ve aquestes "discusions" (si arriven a ser-ho), fan d'estimulant! :mrgreen: :mrgreen:

• Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.121 segons
Gràcies a Fòrum Kunena