Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3

TEMA:

correcció psicotècnics fa 16 anys 5 mesos #30795

• luisma
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 81
  • Gràcies rebudes: 0
bones! avui mateis un bomber m´ha dit que en la correció dels psicotècnics no restaran les respostes que estiguin malament, igual que cada any, però també m´ha dit una altra cosa: es veu que en cada exercici hi ha un tant per cent de respostes que si estan seguides i totes malament, l´exercici es nul.És a dir, per exemple, si tens 5 respostes malament i estan seguides, l´exercici es nul. Sabeu si és cert?????

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

correcció psicotècnics fa 16 anys 5 mesos #30796

I no t'ha dit quin dia sortirien???

correcció psicotècnics fa 16 anys 5 mesos #30809

• luisma
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 81
no, això no ho ser. només es un bomber, no crec ke sápiga més ke nosaltres. em va dir això i prou. així ke els ke heu fet com jo i heu respòs les que us quedaven a voleo, a patir!!!

correcció psicotècnics fa 16 anys 5 mesos #30810

Amb tot el respecte aquesta info es tan fiable com si us dic q les notes surten dema... Pq un bomber hauria d saber com puntuen els psicos i no quan es dignaran a treure les notes?... Sigui com sigui, restin o no, fins q no sortin les notes tothom esta dins.

correcció psicotècnics fa 16 anys 5 mesos #30811

Estic d'acord amb tu :o

correcció psicotècnics fa 16 anys 5 mesos #30822

• roks_21
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 596
  • Gràcies rebudes: 5
bé jo diguem pessimista però crec que ningú està dins fins que les notes surtin.. de moment tots som fora, i si hi ha sort ... uns quants passaran/em a les físiques... per tant com que és impossible saber qui passarà segur (ja que sense criteris de correcció és impossible saber-ho bé).. l''unic que ens queda és seguir entrenant i creuar els dits per ser un dels afortunats

correcció psicotècnics fa 16 anys 5 mesos #30826

• manzanero
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 132

outofmeat va escriure: Amb tot el respecte aquesta info es tan fiable com si us dic q les notes surten dema... Pq un bomber hauria d saber com puntuen els psicos i no quan es dignaran a treure les notes?... Sigui com sigui, restin o no, fins q no sortin les notes tothom esta dins.

A mi no m'han donat ni el vestit ni el casc pues, encara...

correcció psicotècnics fa 16 anys 5 mesos #30828

jo tb he escoltat, i fa temps, el tema de que no resten, pero si hi ha mes de 3 respostes fallades seguides ,les respostes no compten a partir de les 3 errades seguides...per evitar quinieles...(es recomana no contesta aleatoriament :lol: )

correcció psicotècnics fa 16 anys 5 mesos #30846

Crec que aquesta correcció es improbable , perque seria arbitrari corregir d'aquesta manera , que pasa que jo no puc contestar 6 b seguides perque ho crec , ells com a tribunals no han de fe3r suposicions de si jo he contestat aleatoriament o no , si fan això que ho dubto i algú reclama , jo ho faria , crec que té molt a guanyar .
La cosa ha de ser clara O RESTEN O NO RESTEN .

correcció psicotècnics fa 16 anys 5 mesos #30848

D'acord

correcció psicotècnics fa 16 anys 5 mesos #30850

Creus que et diran el tipus de correcció que faran??? t´enviaran una carta amb la puntuació que has tret(si reclamas), pero en cap cas el barem que han seguit, pq no estan obligats, només estan obligats a donar-te la puntuació...
El que dic no m´ho invento, ho ha dit un psicoleg....
Pero bueno , jo crec que no ens enterarem realment de res...només de si hem passat o no...
Així que a espera :)

correcció psicotècnics fa 16 anys 5 mesos #30877

Rumors els que vulguis....

Els sacrificis tenen recompensa!!!!

correcció psicotècnics fa 16 anys 5 mesos #30888

Si que t'ho han de deixar veure i t'han d'espeficicar si així tu ho demanes que et diguin els criteris de correcció, diferent es que ells t'enviin com van fer en la ultima la fulla amb els resultats i tu no continuis demanar , però se d'algun cas que sí que li van ensenyar en anys anteriors.
Tu pots demanar que vols veure la teva plantilla que vas contestar i veure que has fallat .
Es més se d'una opo d'un Ajuntament que eren unes redaccions ha dessarrollar i una de les parts va demanar veure totes les redaccions , jo pensava que no se les donarien , li van dir quer no ell va continuar reclamant i un dia va apareixer amb les 100 redaccions de tots els implicats .

correcció psicotècnics fa 16 anys 5 mesos #30889

• hurkypurky
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 395
  • Gràcies rebudes: 1
Pensando en un par de cartas que enviaron a raíz de peticiones para los criterios, dudo mucho que den tanta información. Se postearon en el foro, y dijeron las notas de cada apartado, así como los requisitos de las puntuaciones, pero eso no son los criterios propiamente, ni una descripción de cómo se ha hecho el análisis de los resultados.

Ojalá sean más transpartentes, como dice lmpl.

Respecto a lo de no contar las correctas de un apartado por haber contestado X incorrectas de forma seguida..., no lo había oído nunca como forma de evadir el sesgo producido por el hecho de contestar de forma aleatoria. Es más, a priori me parece un tanto absurdo.

En el apartado de percepción-atención se pueden contestar perfectamente varias seguidas de forma incorrecta por no haber visto algún detalle que indicara una diferencia más en cada ejercicio, pero eso no significa que se contestara aleatoriamente todo ese apartado, y menos aun que no se deban contar las correctas. De hecho, así se podría provocar una mayor distorsión.

Puestos a intentar "maquillar" el sesgo de ese tipo de contestaciones, es mucho mejor restar cierta cantidad por cada pregunta incorrecta...

Pero vamos, ya me espero cualquier cosa.

Saludos.

correcció psicotècnics fa 16 anys 5 mesos #30903

• di2007vad
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 777
  • Gràcies rebudes: 1
Obriré un mica més el debat per dir que he escoltat que farán el tall al temari deixant el psico de banda. Per una part ja m´està bé, per que així no hi ha risc de no passar, però per l´altre, aquest any hi han bastants 8 de nota i en general em dona la sensacío de que son una mica més altes que la dels 500 de 2008, (sense tenir l´apte del psico en compte, es clar).

No tinc ni punyetera idea de com ho farán, però avui trucaré i els hi donaré instruccions: Que corretgeixin primer el meu, i si he passat el psico, que tallin per questa prova.. jajaja bona idea, eh!!

En estos tiempos de crisis...........
  • Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3
Temps de càrrega de la pàgina: 0.281 segons
Gràcies a Fòrum Kunena