Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

ALGÚN GRUP DE CONDUCCIÓ OBERT???? fa 16 anys 5 mesos #31293

• aparellador
  • Avatar de aparellador Autor del tema
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 460
  • Gràcies rebudes: 0
Holaaaaaaaaaaa... k tal companys companyes benvolguts i etimats tots.... jajajaj k pilota... es nota que vull apuntar-me a algún grup de conducció?... Si hi ha algú de vosaltres que té fet algún grupet de gent i necessita algú més per a repartir gastos amb el tema de lloguer de camió, doncs això que compti amb mi que m'hi apunto... sóc de Granollers però m'apunto a un perímetre de 40km a la rodona eh !!!!!!

Salut companys....

tic tac tic tac tic tac... ja keda menys....

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

ALGÚN GRUP DE CONDUCCIÓ OBERT???? fa 16 anys 5 mesos #31294

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 2156
  • Gràcies rebudes: 59
Hola aparellador , no entendo mucho el catalán pero yo tengo algo abierto que no me importaria que un buen camionero me lo llenará ... en fin , si te interesa agregame al msm, me llamo Raquel y soy de Badalona.

Aparelladooooooor cabrooooo jajajaj que t'ha tocat la loteria i en la teva 1a convocatoria entraras pudriiit, vull un fill teuuuuuuuuu :lol:

.:. Lo que por la mañana es verdad, en el atardecer es mentira .:.

ALGÚN GRUP DE CONDUCCIÓ OBERT???? fa 16 anys 5 mesos #31295

aparejeitor, jo també estic mirant de trobar o formar un grup de conducció.
estem en contacte si vols. per el moment estic mirant de trobar un atego 1528 per llogar, tema realment chungo...

salut

ALGÚN GRUP DE CONDUCCIÓ OBERT???? fa 16 anys 5 mesos #31297

Per no dir imposible.

Però en el cas de no trobar el camió exacte, crec que es millor que s'aproximi a les mides de distancies entre eixos que no amb les mides d'amplada (camió petit de 3500 kg, 2,10 d'amplada y distancia entre eixos 3,750 millor que camió de 7500Kg, 2.50 d'amplada y distancia entre eixos 4,10). Altre cuestió es la grandària de roda. Pero tant curt i amb rodes grans ...... xungo!

ALGÚN GRUP DE CONDUCCIÓ OBERT???? fa 16 anys 5 mesos #31303

Hola aparellador,

jo també estic per la zona de Granollers i també busco grup de conducció...

es possible que pugui portar un 4x4, no es com el de la prova pero alguna cosa fariem, te bola pel remolc....algo es algo...

ALGÚN GRUP DE CONDUCCIÓ OBERT???? fa 16 anys 5 mesos #31304

quin es el 4x4 de la prova?

gràcies

ALGÚN GRUP DE CONDUCCIÓ OBERT???? fa 16 anys 5 mesos #31305

• roks_21
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 596
  • Gràcies rebudes: 5
un pathfinder

ALGÚN GRUP DE CONDUCCIÓ OBERT???? fa 16 anys 5 mesos #31307

Un altre que estaria interessat en el grupillo, jo potser podria aportar un remolc. Quin dia creieu que seran les proves??? 2 setmanes despres de les fisiques????

ALGÚN GRUP DE CONDUCCIÓ OBERT???? fa 16 anys 5 mesos #31311

hola, jo tb estic interesat. soc d voltants de granollers...pel q he vist ja podriem ser 4 o 5, ens podem posar en contacte per anar avançant. q dieu?

ALGÚN GRUP DE CONDUCCIÓ OBERT???? fa 16 anys 5 mesos #31321

• aparellador
  • Avatar de aparellador Autor del tema
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 460
  • Gràcies rebudes: 0
Jo puc aconseguir un Range... sense bola ... un pathfinder sense bola... o un remolc segurament també. Pel tema camió, si en som uns quants 4... o 5... tot és plantejar-s'ho el lloguem 4 o 5 dies... i apa a practicar com berrus... pel tema circuit... busquem un descampat... no és difícil ... ABC (puta cadena) i rodalies... encara que siguin de terra... jo conos puc aconseguir (sense robar-los) de les obres... què més podem necessitar?... jo buscava per aputnar-me a un grup però si el podem fotre aquí a granollers... millor que millor... demà investigaré algún lloc per llogar camió aquí... els que estigeu interessats diegeu-m'ho viam que podem muntar.

Apa salutttttttttttttt

ALGÚN GRUP DE CONDUCCIÓ OBERT???? fa 16 anys 5 mesos #31323

Ds d´Osona amb possibilitat de desplaçar-me tinc un remolc (comanche) però no tinc bola, si pot ser compteu amb mi! pel lloguer també!

ALGÚN GRUP DE CONDUCCIÓ OBERT???? fa 16 anys 5 mesos #31332

hola companys,

jo vaig fer algunes trucades ahir per mirar de conseguir un atego 1528. el cas es que el vaig trobar a ruzafa.com, però el teníen reservat fins el 3 de maig!!!!

ara estic buscant un altre que tingui les dimensions entre els eixos similars al atego... us mantindré informats a veure que trobo.
salut!

ALGÚN GRUP DE CONDUCCIÓ OBERT???? fa 16 anys 5 mesos #31335

Del 4x4 que podria disposar es un Nissan Patrol GR (l'antic). No s'asembla gaire al Pathfinder però porta bola de remolc

ALGÚN GRUP DE CONDUCCIÓ OBERT???? fa 16 anys 5 mesos #31341

un altre que s'apunta, si es pot, estic més sol que la una i no trobo res.....
només estic pendent de la possibilitat d'un familiar bomber de repsol a puertollano, però no se quin camió utilitzen ni si podrà, a més que està una mica lluny...... así que estic bastant perdut...per aquí a prop no puc aportar massa......
he agafat un parell de telefons d'empreses d'alquiler de camions fora de catalunya, perque a catalunya m'han dit que no n'hi ha, a vera que m'hem diuen.....

ALGÚN GRUP DE CONDUCCIÓ OBERT???? fa 16 anys 4 mesos #31726

encara quedan places per aquest grup per fer la L?? Jo també soc de granollers.

• Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.244 segons
Gràcies a Fòrum Kunena