Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

La pregunta del milió: quina serà la nota de tall de la opo? fa 16 anys 5 mesos #31407

• matorral
  • Avatar de matorral Autor del tema
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Missatges: 199
  • Gràcies rebudes: 0
Pues això... amb quina nota creieu que entrarà el 160? un 8,3???

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

La pregunta del milió: quina serà la nota de tall de la opo? fa 16 anys 5 mesos #31408

• di2007vad
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 777
  • Gràcies rebudes: 1
Tant d´hora et posarás a especular amb això? jaja

Home, jo espero que el 161 tingui 1 mil-lésima menys que jo com a mínim..( sense comptar la reserva)

Aquest any les places es venen més cares que al 2008, això està ben clar ja. A partir d´aquí cadascú que tregui les seves conclusions, i tot dependrà, del camió i del sers superiors del tribunal.

En estos tiempos de crisis...........

La pregunta del milió: quina serà la nota de tall de la opo? fa 16 anys 5 mesos #31414

• roks_21
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 596
  • Gràcies rebudes: 5
un 8'3 em sembla molt poc.. tal i com va.. jo crec que superarà el 8'5

La pregunta del milió: quina serà la nota de tall de la opo? fa 16 anys 5 mesos #31419

Jo crec que rondara pel 8,3-8'4 tampoc crec que hi hagi molta diferencia amb els altres anys tot i que la nota de tall la fiquem nosaltres aixi que ja es veurà.

La pregunta del milió: quina serà la nota de tall de la opo? fa 16 anys 5 mesos #31421

això contant els punts del mèrits o només amb la mitja de les 3 proves (teoric+fisiques+conducció) ?

La pregunta del milió: quina serà la nota de tall de la opo? fa 16 anys 5 mesos #31423

ei pues jo firmo quedant el 176 amb la nota que sigui!!! son 160 + un 10 %? no? o estic equivocat??? :?: :?: :?:

La pregunta del milió: quina serà la nota de tall de la opo? fa 16 anys 5 mesos #31438

Realment hi ha 176 places.

Per tant, tan li fa quedar el número 1 com el 176, la qüestió és no quedar el 177, sempre hi ha una persona que és el 177 pobret!:(

Apa! Sort!

La pregunta del milió: quina serà la nota de tall de la opo? fa 16 anys 5 mesos #31441

• roks_21
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
amb la plaça 176 em sembla que hi firmem tots!

La pregunta del milió: quina serà la nota de tall de la opo? fa 16 anys 5 mesos #31466

Jo aposto que la nota de tall estarà pel 8 pelat!!!

Salut i República!

La pregunta del milió: quina serà la nota de tall de la opo? fa 16 anys 5 mesos #31467

• roks_21
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
koala un 8 pelat amb els merits smats es alguna cosa una mica bixa eee... jo crec k se nanira cap a 8 i mitja casi be.. k la nota del temari ha estat molt alta

La pregunta del milió: quina serà la nota de tall de la opo? fa 16 anys 5 mesos #31504

Ei Rock_21....

depen d'on fagin els talls a físiques i conducció, peró l'any passat el 110 tenia un 8,157 (més o menys). Ara tenim 176 places... No crec que sigui tant descabellat, j aveurem que pasa. En tot cas a apretar com cabrons!!!

Salut i República!

La pregunta del milió: quina serà la nota de tall de la opo? fa 16 anys 5 mesos #31509

• roks_21
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
si koala pero la nota del teòric d'aquest any ha estat bastant més bona que la de l'any passat.. per això em fa por.. per a mi perfecte.. perquè fins al 8'3 crec que hi podré arribar... si tot m'anés molt de cara.. si puja més em sembla .. que ja no hi tinc resa fer per la nota que tinc.. i sense carnets

La pregunta del milió: quina serà la nota de tall de la opo? fa 16 anys 5 mesos #31513

• climber
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 1089
  • Gràcies rebudes: 0
Juer qué machine Rocks, eso de llegar al 8 y pico sin méritos no está al alcance de todos ... Ya me gustaría a mí llegar al al 8 y pico algún día ... concretamente al 8c ... jajajajajaja

Lo de la nota de corte es complicaete de calcular. Yo también me temo que eso de que será baja porque hay más plazas y el año pasado el 140 tenía 6 con algo nasti de plasti ... :?

La felicidad es hacer lo que se desea y desear lo que se hace. No sueñes tu vida, vive tus sueños.

La pregunta del milió: quina serà la nota de tall de la opo? fa 16 anys 5 mesos #31525

• ungoliath
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 1065
  • Gràcies rebudes: 314

climber va escriure: Juer qué machine Rocks, eso de llegar al 8 y pico sin méritos no está al alcance de todos ... Ya me gustaría a mí llegar al al 8 y pico algún día ... concretamente al 8c ... jajajajajaja

Lo de la nota de corte es complicaete de calcular. Yo también me temo que eso de que será baja porque hay más plazas y el año pasado el 140 tenía 6 con algo nasti de plasti ... :?

Por ahora todo va como el año pasado con una ligera subida de notas... tampoco nada exagerado... el camión se encargará de ponernos en la nota correcta... que no creo sea superior a la del año pasado!

Força i Constància
  • Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.184 segons
Gràcies a Fòrum Kunena