Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

Bombers Terrassa fa 15 anys 4 mesos #40187

• xavio
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 29
  • Gràcies rebudes: 0

joanesk va escriure: XaviO doncs la veritat que el malibú (no he anat a cap gimnas mes tot s'ha de dir) esta bé pq pots fer servir el dinamo i fer circuit sempre que vols, i lo bó és que hi ha poca gent jo hi vaig per la tarda i casi sempre estic sol, per els matins hi van alguns mes potser 4 així que el pots fer tantes vegades com vulguis, però tb te lo dolent k al ser tan pocs no hi ha tan de "pike" i el preu és raonable comparat amb el que ofereixen a altres llocs les instalacions tampoc son per tirar coets però bueno, de moment jo hi seguiré anant crec.

bé ja ens diras que et va semblar el terrassasports ok??

encara no he pogut anar al Terrassa Sports, però vaig parlar per tel amb ells i hem van comentar que el circuit i el dina eren a hores concretes....per cert, vaig estar al malibú parlant amb el Diego, i hem va causar molt i molt bona impressió....és així?? realment sap com preparar les proves?? si és així segurmanet m'apuntaré al malibú de cara a la Gene. ja quedarem per a fer algún "pike" :D

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Bombers Terrassa fa 15 anys 4 mesos #40203

vas passar per el malibu?? be doncs si, el diego sembla ser que sap el que es diu i fa, jo he millorat en totes les proves en els mesos que porto anant allà i només vaig dos dies a la setmana, pk no puc anar-hi mes dies ara mateix, a mes de diego tb hi ha un altre noi que tb si el necesites esta per tu. no se jo estic content, l'unic k te és que les instal·lacions no son lo millor però bueno es pot treballar bé.

doncs a veure si es veritat i ens veiem per allà, i com tu dius fem alguns pikes... jejeje!!

apa salut!

Bombers Terrassa fa 15 anys 3 mesos #41156

bones!! algú va al qsports de terrassa?? quina opinió em pot donar d'allá perquè estic mirant algun gimnàs a Terrassa que estigui bé i al q sports per el preu que em fan pot estar bé només que m'han dit que l'entrenament el fan els dimarts i dijous i no se ben be que fan... bueno si algú hi va o hi ha anat i empodeu donar alguna info us ho agrairé!!!

salut i força!

Bombers Terrassa fa 15 anys 3 mesos #41186

Com ja he dit avanç jo entreno fa anys al terrassasports, i en principi les físiques les he tret molt bé. La quota mensual no se quant es perquè la pago anual, i almenys l´any pasat abonaves una quota de 15e mensuals per accedir a una sala on entrenaves tu sol, i on esta la barra dinamómetre ect. ara bé aquest any no se com ho muntaran, igual espero, si vols algun profe aquí ja no tinc ni idea, pero per a bomber mai s´ha conseguit fer un grup!!!
si tens qualsevol pregunta ja m´ho preguntes!!!!

Bombers Terrassa fa 15 anys 3 mesos #41205

Hola companys!

Algu em podria donar informacio sobre el Malibu?on es troba aquest centre?

Gracies!!!

Bombers Terrassa fa 15 anys 3 mesos #41229

hola infermer,

esta a Sabadell, prop de la rambla i a deu minuts de l'estacio de renfe de sbll centre

Bombers Terrassa fa 15 anys 3 mesos #41232

• elvorticista
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 24
  • Gràcies rebudes: 0
Al Terrassasports, si pagues la cuota del curs que son 2 díes 65€ trimestrals més la cuota del gimnás per ser soci, port fer servir el material com el dinamometre i entrenar el circuit d'agilitat quan vulguis sense pagar res més. Jo començo dimecres vinent.

• Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.170 segons
Gràcies a Fòrum Kunena