Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

NOU CURS DE FESTEFORT (GENE) fa 19 anys 1 setmana #4507

• kikiskywalker
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 641
  • Gràcies rebudes: 0
Penso com tu David-BMB, però tb es cert q si no coneixes res de la oposició, una cosa d'aquestes et va be per ficar-te'n en el mundillo.
Jo en el meu cas soc dels de preparar-m'ho pel meu conte o amb amics, sense academia, només s'ha de tindre força de voluntat.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

El que no em mata, em fa més fort

NOU CURS DE FESTEFORT (GENE) fa 19 anys 1 setmana #4508

• david-bmb
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 647
  • Gràcies rebudes: 4
Jo per la meva experiencia, el 1º any el millor és anar a una academia, o un centre per saber com funciona, rebre informació, apunts, consells etc etc... y apartir d'aquí, si no has aprovat ja pots estudiar pel teu conte... les físiques sempre és millor prepararles en grup, per el tema de motivació, perque t'esforçes més, hi ha "piques" i et pots comparar amb altre gent per saber el nivell...

Salut!

No te asustes si me ves retroceder alguna vez....Será que estoy cogiendo impulso.

NOU CURS DE FESTEFORT (GENE) fa 19 anys 1 setmana #4516

A los que les parezca caro: que no lo hagan,per que tampoco critiquen claro. mas claro blanco y en botella, a los que se lo puedan permitir, qeu no dejen de hacerlo, yo hice el anterior, para preparar la opo de barna y me fue de p. madre ( a las notas me remito),
Un negocio? Si claro, desde luego yo no trabajaria por amor al arte, tu si?? 40 euros por el temario "super actualizado" de Gene es un ejemplo de negocio.
No se, es muy facil hablar sin saber, como ya he dicho antes con no apuntarte si te parece caro es suficiente, como bien dice mack(donalds) lo ultimo que se deberia hacer es criticar, sobretodo por qeu los que estuvimos ahi vimos el nivel de entrega de los teachers , y que se lo curraron , que coj ones jaja
P,D; ya pasare a buscar la pasta que acordamos, o me haceis un descuento , como veais jajaja, vaya tela
aleeeeeee a estudiar más y menos pajill as.

NOU CURS DE FESTEFORT (GENE) fa 19 anys 2 dies #4651

Hola companys, la meva opinio...

El curs de festefort us asseguro que realment bo, gent molt profesional i que els i agrada la seva feina i sobretot molt posada en els temaris, ja ho veureu es facil de comprobar. Tota la documentació que ens donen molt actualitzada i la veritat es que realitzen una molt bona feina.

Els que penseu que nomès treuen les peles potser no heu passat per academies de barcelona que allà si que son uns veritables pirates. Parlo de la meva experiencia d'haver passat per unes quantes academies i sense cap dubte els que millor fan els curs son els de festefort.

Per cert, parlo com alumne que va passar per allà, sense cap tipus de relació amb els que organitzen el curs i que pagava religiosament la quota mensual de 150€ o el que fos necessari, pero ara ja puc dir que soc bomber...

Aixi que treieu la vostra conclusió i valoreu si per estalviar 50€ val la pena perdre's el curs...

Sort a tothom

NOU CURS DE FESTEFORT (GENE) fa 19 anys 2 dies #4652

Crec que per preparar unes oposicions tens que tenir uns minims de mitjans, una mitja d'hores, i molta voluntat. El fet de preparar-ho amb una academia es molt loable si no tens la voluntat de fer-ho sol o no tens amb qui preparar-ho.
Jo soc dels que pensa que amb varios amics si realment estas convençut i tens tot el que he dit abans tens tantes posibilitats com els que paguen a una escola privada, que no deixa de ser un negoci com un altre, a mes la majoria de companys que han entrat que jo conec han estat preparant-lo de forma privada. Ara ve continuo dient que el que no te aquestes posibilitats, es una bona opcio fer-ho amb academia.

Una salutació per tothom i sort a tots.

NOU CURS DE FESTEFORT (GENE) fa 19 anys 1 dia #4667

Jo crec que una cosa són les físiques, en les que sí que veig clarament que l'academia és una bona opció, i els psicos i coneixements en els que cada u pot fer molta feina per si sol, si ja té l'hàbit d'estudiar sobretot.

Personalment estic preparant les proves que puc fer sol (el pajarito, correr per millorar la navet, etc), però sé que tard o dora si mu planteju en seriu mauré d'apuntar a algun lloc pel tema circuit d'agilitat i dinanòmetre, i festefort em pica bastant...

Estic d'acord amb el company que comenta el tema de la motivació d'entrenar en grup, sempre és una motivació per superarte, o per animarse mutuament, etc.

Festefort, podries posar preus de preparar les físiques?

no pain, no win
  • Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.138 segons
Gràcies a Fòrum Kunena