Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

ulleres??? fa 18 anys 10 mesos #4983

Jo acabo de passar les de barna amb 0.5 i 0.75 dioptries de miopia

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

ulleres??? fa 18 anys 10 mesos #4985

• romeu22
  • Avatar de romeu22 Autor del tema
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Missatges: 266
  • Gràcies rebudes: 1
Iep nois!!!

Kin èxit a tingut el meu tema...be us informo ke jo no m'arriscaré i ahir em vaig sotmetre a la operació laser. S i teniu algun dubte podeu fer-mel i us explicare ke tal tot i on es pot anar

Per cert corre el rumor ke si ets voluntari tens descompte...MENTIDA!!! has de ser funcionari!!! ke no us enrredin

Doncs aixo...Salut i làser jejeje :roll:

Si el cel és tan perfecte com diuen, a mi que em busquin al infern!

ulleres??? fa 18 anys 10 mesos #5054

Si no es mucho preguntar Romeu 22, donde te has operado y por cuanto te ha salido?
Ah, no se si los voluntarios tienen nómina, aunque supongo que si, pero a mi es lo único que me han pedido en clínica Baviera.
Un saludete :lol:

ulleres??? fa 18 anys 10 mesos #5055

• romeu22
  • Avatar de romeu22 Autor del tema
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Missatges: 266
  • Gràcies rebudes: 1
Doncs te de dir k hi ha dos tipus de làser segons la anomalia k puguis tenir. Si tel fan amb un k ara no recordo el nom surt a uns 900 euros cada ull al centre oftalmologic de barcelona a l'avinguda diagonal davant l'illa. Si tel fan amb l'altre uns 1200 cada ull i el descompte recordo a tothom k nomes es per funcionaris, no voluntaris!!

La ke no et recomano per preu es l'altra k hi ha a barcelona, la Barraquer perke es carisima.Nomes la visita previa son 220 euros i les proves van a part...

En fi espero ajudar-vos en alguna cosa i recordeu k la recuperacio pot ser lenta. Jo em vaig operar el divendres passat i encara veig borros...

Salut i ànims

Si el cel és tan perfecte com diuen, a mi que em busquin al infern!

ulleres??? fa 18 anys 10 mesos #5271

Si alguien esta interesado en operarse os informo que a mi solo me han pedido la nómina de forestal de la Generalitat para el descuento así que aun estaís a tiempo de ahorraros una pasta.

• Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.125 segons
Gràcies a Fòrum Kunena