Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

LUGAR RECONOCIMIENTO MÉDICO fa 10 anys 5 mesos #53746

• rgg
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 13
  • Gràcies rebudes: 4
Gracias de antemano compañeros;
Lo dicho en el titulo, una vez llegados a esa fase, en que lugar se hace la prueba?
Y en relación a esto, en la prueba de los colores, la prueba la realizan mediante fichas o a través del aparto( parecido al microscopio?) y cuantas circulos ponen de esta prueba?

Gracias por la ayuda.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

LUGAR RECONOCIMIENTO MÉDICO fa 10 anys 5 mesos #53764

• coqueta
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 138
  • Gràcies rebudes: 76
Jo les vaig passar en l'anterior opo i...
-no recordo on va ser... donaven una adreça i allí havies d'estar
-i referent als colors, no recordo res.
Entre els nervis i que ja fa la tira d'anys...

rgg va escriure: Gracias de antemano compañeros;
Lo dicho en el titulo, una vez llegados a esa fase, en que lugar se hace la prueba?
Y en relación a esto, en la prueba de los colores, la prueba la realizan mediante fichas o a través del aparto( parecido al microscopio?) y cuantas circulos ponen de esta prueba?

Gracias por la ayuda.

LUGAR RECONOCIMIENTO MÉDICO fa 10 anys 5 mesos #53769

El lloc tampoc el recordo, però el tema colors si. Et passen el test d'ishihara, el llibre amb les rodonetes de colors, et passen unes quatre o cinc fixes i au.

LUGAR RECONOCIMIENTO MÉDICO fa 10 anys 3 mesos #54304

• marc bou
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 86
  • Gràcies rebudes: 19

coqueta va escriure: Jo les vaig passar en l'anterior opo i...
-no recordo on va ser... donaven una adreça i allí havies d'estar
-i referent als colors, no recordo res.
Entre els nervis i que ja fa la tira d'anys...

Llavors, hem d'esperar que ens diguin oi? A les bases posa que s'han de pasar les proves mèdiques a l'abril, així que suposo que no trigaràn gaire....

Tibali bou!

LUGAR RECONOCIMIENTO MÉDICO fa 10 anys 3 mesos #54305

• Tyler Durden
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Tot el poder pel poble!
  • Missatges: 180
  • Gràcies rebudes: 132
No es el mateix reconeixement mèdic eh! El que ens faran passar ara al Abril és com el reconeixement de les proves físiques de aux. forestal, que busques un metge de capcelera i endavant.
En aquest fil s'està parlant de la "revisió mèdica" per als opositors que hagin passat : psio/teòrica, físiques i conducció i entrin al "tall".

LUGAR RECONOCIMIENTO MÉDICO fa 10 anys 3 mesos #54306

para llegar a esa fase.. aun queda muchisiimo!! antes me preocuparia por ir pasando los cortes de las diferentes pruebas!! ojala lleguemos! :P

LUGAR RECONOCIMIENTO MÉDICO fa 10 anys 3 mesos #54323

• marc bou
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member

Tyler Durden va escriure: No es el mateix reconeixement mèdic eh! El que ens faran passar ara al Abril és com el reconeixement de les proves físiques de aux. forestal, que busques un metge de capcelera i endavant.
En aquest fil s'està parlant de la "revisió mèdica" per als opositors que hagin passat : psio/teòrica, físiques i conducció i entrin al "tall".

Però aquest reconeixement que toca ara a l'abril, s'ha d'anar on ens diguin o aquest es en el definitiu? En el que ens demanen a l'abril val amb anar a qualsevol lloc i demanar un certificat? Com s'envia a la gene?

Merci

Tibali bou!

LUGAR RECONOCIMIENTO MÉDICO fa 10 anys 3 mesos #54324

• coqueta
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 138
  • Gràcies rebudes: 76
6.1.2 c) de les bases de la convocatòria
Per fer la prova (física), les persones participants hauran de lliurar al Tribunal Qualificador, en el lloc i el mini que
s'indicaran en la resolució de publicació de les llistes definitives de persones participants admeses i excloses que
estableix la base 5.1, un certificat mèdic amb el contingut següent: "El/la senyor/a (nom i cognoms del metge,
número de col·legiat i província de col·legiació) certifica que la persona participant (nom, cognoms i número de
DNI) reuneix les condicions físiques necessàries per a la realització dels exercicis físics que es descriuen a l'annex
4 de la resolució de la convocatòria de concurs oposició per a l'accés a la categoria de bomber/a de l'escala bàsica
del cos de Bombers de la Generalitat (núm. de registre de la convocatòria 81/16)". El fet que una persona
participant no presenti aquest certificat comporta la seva exclusió automàtica del procés selectiu.

Suposo que l'haurem d'entregar el dia de l'examen (21 de maig) a les mateixes instal·lacions.
Ens ho diran en breu (com posa a les bases)
Podem anar a fer-lo al metge que vulguem...

marc bou va escriure:

Tyler Durden va escriure: No es el mateix reconeixement mèdic eh! El que ens faran passar ara al Abril és com el reconeixement de les proves físiques de aux. forestal, que busques un metge de capcelera i endavant.

Però aquest reconeixement que toca ara a l'abril, s'ha d'anar on ens diguin o aquest es en el definitiu? En el que ens demanen a l'abril val amb anar a qualsevol lloc i demanar un certificat? Com s'envia a la gene?

Merci

El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: marc bou

LUGAR RECONOCIMIENTO MÉDICO fa 10 anys 3 mesos #54328

En el 2009 les mèdiques van ser a la clínica delfos

LUGAR RECONOCIMIENTO MÉDICO fa 10 anys 3 mesos #54546

• marc bou
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
Bon dia, això del metge que vulguem... No sé a valtros, però jo vaig anar al meu metge de capçalera i em va dir que no feien certificats per a res desde feia temps. Total, que vaig tindre que anar a un centre privat, on fan reconeixements per carnets, etc i pagar vora 45€

Tibali bou!

LUGAR RECONOCIMIENTO MÉDICO fa 10 anys 3 mesos #54548

• Tyler Durden
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Tot el poder pel poble!
  • Missatges: 180
  • Gràcies rebudes: 132
Company, a viam, acabo de trucar ara mateix al dep. d'interior i m'ha dit el següent respecte al certificat mèdic:
- Quan surtin la llista definitiva d'admesos i exclosos s'adjuntarà el QUE heu de fer, QUAN i COM.
La revisió mèdica per poder fer els físiques encara no s'ha publicat, no es el mateix que les exclusions adjuntades a les bases de la convocatòria, questes últimes formen part de la "revisió mèdica" final, desprès de l'entrevista.
Espero que el que has fet (la revisió mèdica de 45€) et serveixi per lo que es demanarà en una setmana.
Referent amb la previsió de la 1a prova (aptituds i coneixements), es manté el dia 21 maig (no m'ha dir hora-lloc).
Força i ànims a totes!
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: xaviqp, dalki4

LUGAR RECONOCIMIENTO MÉDICO fa 10 anys 3 mesos #54552

El certificat medic es simplement anar a demanar un certificat oficial que el venen a l'estanc per 2 o 3€. Amb aquest certificat estàndard vas al metge, et fa 4 proves bàsiques, i te omple amb les teves dades, conforme estas bé fisicament per poder realitzar les proves fisiques.

Res a veure amb el Reconeixement Medic de les ultimes fases de la oposició, molt més exhaustiu i gratuït pels opositors que arribin a aquella fase, es clar. :)

Anims a tots que ja queda menys!!

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.234 segons
Gràcies a Fòrum Kunena