Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3

TEMA:

Alegacions Psicotecnic. Ajuda. fa 10 anys 2 mesos #55189

Propongo en que nos centremos en presentar una petición para que nos aclaren cómo van a valorar el psicotécnico. Es legitimo y nos ayudará a entender cómo preparar esta prueba y en qué hemos fallado/acertado. Me parece muy injusto en una oposición que debe ser trasparente que en el primer paso que demos y que nos descarta estemos tan inseguros.

Apoyo el escrito-alegación como modelo y me apunto a hacerlo colectivamente, creo que es lo más acertado.

¿Cómo lo hacemos? ¿Qué se sabe de ese posible apoyo a nivel de sindicato?
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: El_noi_del_sucre

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Alegacions Psicotecnic. Ajuda. fa 10 anys 2 mesos #55278

• gonzalezgarcia.carlos
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 79
  • Gràcies rebudes: 11
Contar conmigo, a mi todo esto e que habia gente que tenia el examen, etc sean rumores o cierto me es indiferente, La duda de saber si por poco o poc mucho, no he pasado, como se puntua, eso me mata, la incertidumbre de saber...
Y eso que aun no sabemos la nota, no me fue tan mal, sinceramente esta claro que por un lado, las personas que queremos presentar la queja es por que lo encontramos injusto, nos haya ido bien o mal, yo creo necesario que se corriga la forma de actuar respecto al psico, no es transparente ni limpio... y mas despues de escuchar los rumores, no seria la primera vez que se "filtran examenes" o que academias tenian los examenes antes o vete tu a saber, creo que deberia ser todo mucho mas estricto, habemos muchisimas personas luchando por un sueño...

Contar conmigo para la queja, dejo mi correo Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la., para lo que haga falta, y si hay que ir en persona también. GRacias y suerte a todos!!

Alegacions Psicotecnic. Ajuda. fa 10 anys 2 mesos #55287

Molt ben dit!!!!

Alegacions Psicotecnic. Ajuda. fa 10 anys 2 mesos #55290

Algú es pensa que un psico es ven per 200 euros? I sobretot...algú realment creu que si una persona té el psico abans de fer l'exàmen, es dedicarà a dir-li a la gent i ensenyar-ho a tothom? Perque si arriba a les meves mans abans de l'exàmen, tranquils que no s' entera ni deu.
Va home va!! Deixem-nos de tonteries.

Alegacions Psicotecnic. Ajuda. fa 10 anys 2 mesos #55291

• gonzalezgarcia.carlos
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 79
  • Gràcies rebudes: 11
Viviendo en el pais que vivimos y con noticias como esta ccaa.elpais.com/ccaa/2016/01/13/cataluny...52688459_049716.html , no descarto el tema..
Yo desde mi parte, solo digo, que deberia ser todo un poco mas transparente y claro, no pueden dejar dudas ni vacios, se han presentado 3100 personas, no cuesta nada hacer bien las cosas para que la gente no se queje

Alegacions Psicotecnic. Ajuda. fa 10 anys 2 mesos #55300

• bbambcausa
  • Avatar de bbambcausa Autor del tema
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 2
  • Gràcies rebudes: 2
Als 160 de l'ofici d bcn la van presentar junts i els hi van fer fer una a una.
L"hem de fer una a una. Agafem el model del correu q obre el forum sense afegir el tema dls 200 EUR q no tenim proves ( nop?) i a enviar tots el mateix text d LA manera q li vagi millor a cadascu:
1.registre interior: planta baixa diputacio 355 (hi ha dos administratius i no hi ha cua)

2registre gene (qualsevol)
3 carta certificada a correus. Portar el sobre obert. A/A del Tribunal Direcció LA d interior.
4- gencat.cat/tramits amb dni electronic.
Jo ho fare dma a ls 9h a interior.
Fem-ho tots o la propera tot seguira igual.
Gracies!

• Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3
Temps de càrrega de la pàgina: 0.149 segons
Gràcies a Fòrum Kunena