Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3

TEMA:

Idees, aportacions per les futures opos fa 9 anys 8 mesos #57048

Penso que t'has d'adaptar a l'oposició i no que l'oposició s'adapti a tu. Per exemple Barcelona hi ha el tema dels mèrits, a Madrid unes físiques duríssimes, a València un teòric de molt nivell etc. Sota el meu punt de vista la Generalitat fa una opo molt correcta i complerta, tot i que sempre hi ha marge de millora, això no vol dir que s'hagi de canviar de dalt a baix.
Salut i sort!
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: ebr0, Sagarot, alpo, Enricsmcat

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Idees, aportacions per les futures opos fa 9 anys 7 mesos #57052

• Fokusekundari
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 86
  • Gràcies rebudes: 23

ElFolldelClot va escriure: Com es nota els que heu entrat eh? Si t'haguessin plumat en una de les fases de oposició i tu consideressis que haguès sigut "injust", m'agradaria veure't.
Salut i companyerisme....

Potser mas vist i no ho saps. Jeje que a mi tambe mhan plumat :kiss:

Idees, aportacions per les futures opos fa 9 anys 7 mesos #57053

• Fokusekundari
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 86
  • Gràcies rebudes: 23

ElFolldelClot va escriure: Com es nota els que heu entrat eh? Si t'haguessin plumat en una de les fases de oposició i tu consideressis que haguès sigut "injust", m'agradaria veure't.
Salut i companyerisme....

Per cert no desitgis mai coses dolentes als altres...que es tornen en contra...jaja :P

Idees, aportacions per les futures opos fa 9 anys 7 mesos #57065

Es que en serio... Feu-vos-ho mirar...
Com que tinc el batxillerat vui que sigui necessari, no tinc el trailer així que no puntui.... La barra no s'em dona molt bé però a la segona part sóc bo, així que només la segona part!
Mmmm... La conducciõ? Ai no sé, em fa una mica de por, va que sigui apte/no apte....
No creieu que el que heu de fer és entrenar la opo tal com és???
I no em digueu que vam aconseguir lo dels 35 anys blabla.... Allò era anticonstitucional! I que consti que sóc bastant més jove de l'edat límit...
Molta sort per tots!
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: dalki4

Idees, aportacions per les futures opos fa 9 anys 7 mesos #57067

Cadascú pot tenir les seves raons, està clar, però en general són aportacions amb cara i ulls. Jo no tinc tràiler i no diré que es treguin els punts, per exemple. Ara, considero que proves com la conducció (que si fos tipu apte/no apte, de forma light i amb examinadors de la DGT encara..) o una prova d'agilitat tal com està estructurada que no respon al que hauràs de fer al futur. Per demanar que no quedi, sempre que sigui amb fonaments i no "perquè a mi X cosa em va millor/pitjor".
Salut i ganes, guapes! :lol:

Idees, aportacions per les futures opos fa 9 anys 7 mesos #57068

el circuit d'agilitat el que menys fa es mirar l'agilitat
crec que es una proba de coordinació de moviments, tenir molt de temple, sang freda, hi control de nervis que les cames no et tremolin en moments claus.
lo de demanar el batxillerat..... quant aigueu estudiat una mica veureu que si demanen el batxillerat per un lloc de feina estan obligat a pagar un sou més alt, que de bon principi podria ser de 200 a 300 € més, No es políticament correcte agafar gent amb enginyeria per fer hamburgueses,
Penseu al rebes... fiqueu-se a l'altre costat , tens d'organitzar d'una manera econòmica, fiable i lo més just possible unes probes on d'allí surtin 150 persones de 3000 i que han de ser els millors per la teva empresa i per el que et fa falta a tu

SER O MORI !!!!!!!

Idees, aportacions per les futures opos fa 9 anys 7 mesos #57069

Jo crec k les aportacions k es fan tenen molta lògica.
Si vulgues escombrar cap a casa. Demanaria mèrits com a Bcn (titulacions,experiència laboral...) inclús carrera o nivell C/D de català

• Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3
Temps de càrrega de la pàgina: 0.168 segons
Gràcies a Fòrum Kunena