Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Mai podré ser bomber :'( fa 9 anys 1 mes #60025

• Albert_44
  • Avatar de Albert_44 Autor del tema
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 1
  • Gràcies rebudes: 0
El meu somni era, és i serà ser bomber. Ja fa temps que volia començar a preparar les opos però la incertesa no em deixava. Tenia hora al oftalmoleg i avui he anat per saber si era factible una operació que corretgis el meu alt nivell d'hipermetropia. Després d'una dura espera i un seguit de proves el resultat ha estat negatiu. Amb la tecnologia actual és impossible corretgir la meva visió. La noticia m'ha deixat destrossat i ara no se ni que estudiar ni a que dedicar-me. Només volia compartir l'experièncoa per aquí i saber si hi ha més gent en aquesta situació. I si sabeu d'alguna feina relacionada amb bombers que no impliqui restriccions en la visió us agraïria que l'escribíssiu. Moltes gracies i perdoneu per la xapa!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Mai podré ser bomber :'( fa 9 anys 1 mes #60026

Estudia el CFGM en emergencies sanitàries. No seràs bomber, pero esta força relacionat.

Mai podré ser bomber :'( fa 9 anys 1 mes #60028

Has mira't si amb lentilles OrtoK se't solucionaria el problema?
Son unes lentilles que te les poses per la nit, i veus perfectament durant el dia, corregeixen la visió de nit, per tant en la revisió de les médiques les pases perfectament.
Jo les faig servir i funcionen de conya!! Que tinguis molta sort i puguis complir el teu somni, seguro que ho aconsegueixes!

Mai podré ser bomber :'( fa 9 anys 1 mes #60030

• nissaga
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 120
  • Gràcies rebudes: 40
Ei company, molts ànims i no defalleixis fins no estar 100% segur que no hi ha solució. Has mirat si en altres països fan aquesta operació? Prova aquestes lentilles que diuen!

Si no, tot i que no és el mateix, podries provar per bomber d'empresa. No crec que allà siguin tan estrictes amb els controls mèdics.

Segueix lluitant, si al final ho aconsegueixes, el mèrit serà més gran!

Molta sort!

Mai podré ser bomber :'( fa 9 anys 1 mes #60035

• roger_35bg
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 32
  • Gràcies rebudes: 17
Pots fer TES, com diu el company, pots ser operador, tècnic en alguna cosa molt paral·lela a bombers, inclús podries treballar en I+D si saps trobar el lloc de feina exacte.
Però sobretot, primer esgota totes les possibilitats, més de les que et donin.

Aviam si ens dones una bona notícia :)

Mai podré ser bomber :'( fa 9 anys 4 setmanes #60064

• alpfaOmega
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 53
  • Gràcies rebudes: 11
hola company

molts animis i no et rendeixis. sgur que alguna solucio hi ha

Mai podré ser bomber :'( fa 9 anys 3 setmanes #60077

Pel que jo sé, a grosso modo, existeixen dues tecnologies oftamològiques per solucionar els mals dels ulls: el laser i les lents intraoculars. El làser és l'opció més convencional mentre que les lents intraoculars s'utilitzen quan no ets apte per ser operat per mitjà de làser, generalment perquè la teva graduació és alteta o perquè tens la cornea prima. Has estudia't que puguis fer-ho amb lents intraoculars? És bastant més cara que el laser per això. Tot això ho sé perque tard o d'hora també m'hauré d'operar, però de miopia, i vaig estar recopil·lant informació. Desconec si sóc apte o no. Hauria de veure-ho.

Com sigui, prova d'assegurar-te perquè allà on una clínica et diu que no altre et diu que sí, si mires per internet veuràs que hi ha molts casos així. Molts ànims Albert!!!!

Mai podré ser bomber :'( fa 9 anys 3 setmanes #60083

A Terrassa hi ha la Dra Masdeu que et pot ajudar. www.dramasdeu.com/

Mai podré ser bomber :'( fa 9 anys 3 setmanes #60086

Hola Albert!

Ves a la doctora aquesta que et diuen i a on faci falta, mira-ho sense pressa, i si cal fas les "pirules" necessàries però perquè un metge et digui que no es pot corregir no abandonis, i prova altres llocs!

Pregunta a la barraquer, al imo, etc...
Molts ànims i força!!

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.148 segons
Gràcies a Fòrum Kunena