Bon dia companys!
M'agradaria fer una petita consulta, per tindre més clar alguns conceptes sobre els mèrits.
He vist que a la convocatòria passada de l'any 2016, a la qual em vaig presentar però per nota de tall no vaig poder continuar, en l'apartat mèrits, surt cada un dels participants que han arribat, fen un càlcul hi ha ull es veu que un 60/70% sumen punts de forestal, i la resta no. De fet part dels participants sumen entre 2 i 0 punts. Diguem que la mitja bé a ser +1 punt de mèrits.
I m'agradaria saber fins a quin punt és important.
El meu somni com la gran majoria de persones d'aquest fòrum és ser bomber i espero que tots arribem a ser companys algun dia. Però m'agradaria saber si destinar la meva economia per exemple a treure'm l'E i idiomes (em vaig treure el carnet de bus i ara no suma punts...), o millor sacrificar la meva feina per intentar entrar a forestal i a poc a poc amb el temps anar sumar punts, no tinc pressa, encara sóc jove però això requereix sacrifici i constància i encara que trigui molts anys o aconseguiré.
Que en penseu vosaltres?, fins quin punt són important els mèrits? és possible entrar amb 0 punts de mèrits?, actualment treballo per l'ajuntament del meu poble com interí, això no suma punts no?, encara que sigui per l'administració publica? Moltes gràcies a tots!, salutacions!