Nois, he editat el document i ara només es pot afegir comentaris. Així la gent no trolleja. A veure si ho aconseguim emplenar una mica serio i ja ens podem fer una idea de com quedarà la cosa. He passat els mèrits que la gent va introduir a l'altre document. Passeu l'enllaç per els grups de whatsapp.
Molt bones,
Primer de tot agraïr la feina a 5/1994, jo estic entre els afortunats que ara mateix estan fora de plaça i trobo que és una bona iniciativa per poguer fer-se una idea de com quedarà la cosa amb el concurs de mèrits
Només volia comentar que el document diu que ja no tinc permís x veure'l...i tampoc hem deixa afegir comentaris...no sé si es podria arreglar
Merci
opositor85dan va escriure: Molt bones,
Primer de tot agraïr la feina a 5/1994, jo estic entre els afortunats que ara mateix estan fora de plaça i trobo que és una bona iniciativa per poguer fer-se una idea de com quedarà la cosa amb el concurs de mèrits
Només volia comentar que el document diu que ja no tinc permís x veure'l...i tampoc hem deixa afegir comentaris...no sé si es podria arreglar
Merci
Genial, a veure si la gent s'anima a posar les notes.
Podrieu obrir un nou tema o posar l'enllaç al primer post, així pot tenir una mica més de visibilitat.
Moltes gràcies pel curro!