u1063636 va escriure: Una cosa és l'oferta pública i una altra ben diferent les bases, des de que s'anuncia l'oferta poden passar un màxim de 3 anys, ultimament està passant un any aproximadament. Per altra banda hi ha els periodistes que publiquen noticies sobre això que com que no saben de que parlen, ni d'aquest tema ni de cap, confonen al personal.
Algunes de les preguntes que feu les podrieu trobar facilment a google o simplement estudiant el temari, per exemple la pregunta de quin temps d'inscripció hi ha quan surten les bases va sortir a l'ultima convocatòria, ho comento perquè no em fa res ajudar però hi ha preguntes que són de vagancia pura.
Estic d'acord però també és veritat que el món d'oposicions es bastant complex, hi ha molta informació i n'hi ha molta de falsa... així que es normal que els més nous tinguin dubtes que a la resta ens semblen "basics".
Pel que jo sé, el cas actual és completament diferent a la resta de convocatorias, ja que aquest es el primer cas on la convocatoria anirà per decret llei, per tant, no esta subjecta a l'aprobació de presupostos generals i aixó vol dir que poden accelerar (si volen...) la presentació de les bases. Dit això, NINGÚ més enllà del propi govern pot saber amb certessa quan sortiran les bases... ni tan sols es pot aproximar, jo crec que sortiràn en el primer trimestre del 2019 (per això de ser decret llei), pero ves a saber...
Els merits encara conten, fins que no surtin les bases podem anar fent merits. Si les bases surten el dia X, tots els merits que tinguis abans et contaran, els de després ja no. El carnet C l'has de tenir abans de que finalitzi el periode d'inscripció, és a dir, X+20 dies (aprox, depen de les bases).