Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA:

Eliminació del concurs de mèrits (250 places) fa 7 anys 6 mesos #63758

El debat es infinit... Adalt ja ho han dit sempre hi ha canvis que van bé a alguns i malament a altres.... A mi em van treure el. BUS... ara actic i anglès... Les normes no les posem nosaltres, només vull dir això. Que no cal culpar i enxegar a la merda i deixar de manipuladors a qui ha lluitat per no treure els mèrits. Salut i sort nyef segur que t'anirà be ja veuras

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Eliminació del concurs de mèrits (250 places) fa 7 anys 6 mesos #63759

Hola,
Si algú proposa fer una recollida de firmes per l eliminació de mèrits i fer una opo com deu mana. Jo crec q es pot portar endavant. Pq això es de pena i vergonya, q pr quatre q fan campanyes i son amiguets de uns o d'altres els i fan una plaça a mida. Jo creia q això només passava a l diputació, pero veig q gena va per el mateix camí.
Salut a tothom.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: roger

Eliminació del concurs de mèrits (250 places) fa 7 anys 6 mesos #63760

Si finalment és fa oficial haurem de presentar una queixa al síndic de greuges per que ho valori.
Jo ho faré així.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: roger

Eliminació del concurs de mèrits (250 places) fa 7 anys 6 mesos #63761

davtor va escriure: Hola,
Si algú proposa fer una recollida de firmes per l eliminació de mèrits i fer una opo com deu mana. Jo crec q es pot portar endavant. Pq això es de pena i vergonya, q pr quatre q fan campanyes i son amiguets de uns o d'altres els i fan una plaça a mida. Jo creia q això només passava a l diputació, pero veig q gena va per el mateix camí.
Salut a tothom.

Jo m'animaria, però no sé si serveix per a molt. Jo el que demanaria és que si hi ha mèrits siguin per tots o per ningú, que en principi era el que es volia amb la protesta inicial. A mi el que han fet em sembla una traició dels sindicats a la resta d'opositors...

Eliminació del concurs de mèrits (250 places) fa 7 anys 6 mesos #63762

Sindic de greuges dicen.. jajajaja
Sines totalmente legal la fase concurs-oposicio.

Y no podreis hacer nada ya porque ya se han firmado las bases y saldran en breve. Impugnarlas tampoco, porque ya os digo que esta dentro del reglamento. Si querian quitar los meritos era unicamente y exclusiva para ganar tiempo, no para igualar condiciones, no os confundais!!!

Eliminació del concurs de mèrits (250 places) fa 7 anys 6 mesos #63763

A caso me he reído yo de ti o de tus comentarios en algún momento?

Eliminació del concurs de mèrits (250 places) fa 7 anys 6 mesos #63764

Estic preparant un escrit amb info diversa per argumentar una petició per què incloguin tots els mèrits o, si no pot ser, com a mínim que comptin menys per mes treballat, ja que a l'oposició 81/18 ho van pujar a 0.05 i la diferència seria més gran que anys anteriors. I ja no seria com anys anteriors com ha dit algun company anteriorment.

El tema és que jo no tinc contactes a cap sindicat i això s'ha de fer arribar a través d'ells perquè tenim molt poc temps. Algú ho podria fer arribar als sindicats?

En una estona obriré un tema nou de debat per comentar això.

Salut!
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Soren, durodetarro, Bufafort

Eliminació del concurs de mèrits (250 places) fa 7 anys 6 mesos #63765

Yo no conozco a nadie pero supongo que alguna persona interesada si. Cualquier otra cosa que necesites yo estoy de tu parte. En toda oposición se deben de cumplir los principios de igualdad y creo que con este *parche* no se cumplen.

Dudo que retrase mucho más la oposición el echo de que se cuenten todos los meritos

Saludos.

Eliminació del concurs de mèrits (250 places) fa 7 anys 6 mesos #63766

Avia'm nois i noies.
Mai plourà a gust de tothom.
Feu les queixes que vulgueu, en teniu tot el dret.
Però quan parleu de si és just o no és just, creu que esteu banalitzant la paraula justícia. Us va millor o us va pitjor, què és diferent...
No hi ha 2 oposicions iguals, fa 2 oposicions no puntuava l'actic. Era més injusta aquesta? Fa 3 oposicions no puntuaven els idiomes. Fa 4 oposicions va deixar de puntuar el carnet d'autobús. I la prova de conducció es feia a Can Padró, on podies llogar la instal·lació i prendre mides sobre les línies marcades un dia abans. I a les físiques es feia el dinamòmetre, i el pajarito.
No busqueu 3 peus al gat. No hi ha ningú fent bases a mida per a enxufats.
Què vol dir què puntuin tots els mèrits? Pot ser vol dir... què puntuin tots els mèrits que van puntuar a l'última oposició per què jo també mel's he tret i ara també els tinc? Au va!!
Les bases han canviat, i tenen tot el dret. I crec que sempre van a millor. No com aquest fòrum. Feu la prova, retrocediu 8 o 9 anys anant a la pàgina 9 o 10 d'aquest foro i mireu els posts que s'hi penjaven quan s'apropaven les oposicions. Eren de temes del teòric principalment..., ajudes, aportacions, plantejaments, dubtes i resolucions, diferents punts de vista..., i no de queixes ni recollides de signatures ni peticions a mida... ni pa sucat amb oli.
Menys plorar i més apretar que venen 1000 places
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: pukas23, bernatganxo, RB, MARXAL 89

Eliminació del concurs de mèrits (250 places) fa 7 anys 6 mesos #63767

• Forrest Talp
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Ja hi som!
  • Missatges: 267
  • Gràcies rebudes: 203
Com a qualsevol oposició de funció pública es valoren uns mèrits. En aquest cas es valoraran les campanyes forestals i el ser bomber voluntari. Recordo que les campanyes ténen una valoració de 0,09 punts per campanya, i en quant a BV només es computen mèrits a partir del segon any d'estar nomenat.
Si les oposicions es fan com fins ara s'han fet, el tema dels mèrits no es valoraran fins al final de la mateixa, a la fase de concurs, on el 92,5% dels aspirants ja hauran estat eliminats, així que es garanteix la possibilitat d'arribar fins al final sense la necessitat de ser filtrats pel tema mèrits. I en aquest punt de la oposició segurament hi haurà gent amb mèrits i gent sense ells.
No patiu pel tema mèrits, no són determinants, el que és determinant és el vostre esforç i com feu la oposició, perquè la oposició es fa per un mateix i contra un mateix, no contra ningú més. L'únic rival ets tu.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: gefra, bernatganxo, MARXAL 89, nissaga

Eliminació del concurs de mèrits (250 places) fa 7 anys 6 mesos #63768

• capo2
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 368
  • Gràcies rebudes: 185
No es pot dir més clar, gracies montor.
La veritat que aquest forum ha marxat del que era abans i de grans comentaris de rampanat, ebro, crisalida, etc!! En fin! La opo 2020 tornaran a canviar les bases!!
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: bernatganxo

Eliminació del concurs de mèrits (250 places) fa 7 anys 6 mesos #63769

• Marcosman
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Missatges: 246
  • Gràcies rebudes: 33
Totalment d'acord amb Montor. La clavat!

Eliminació del concurs de mèrits (250 places) fa 7 anys 6 mesos #63770

Cert forrest talp! tot depen de tu, o no!

Se de gent que estaven molt ben posicionats en altres convocatories i arribar a mèrits i al tenir-ne 0 quedar al carrer.

Eliminació del concurs de mèrits (250 places) fa 7 anys 6 mesos #63771

Si Montor itan! Però bé que la gent es va queixar i recollir firmes pq no es suprimis la fase de concurs. De fet a la llei 5/1994, diu que l'ingrès a bombers pot ser per oposició o per concurs oposició. Quan van dir que treien els mèrits tothom va posar el crit al cel. Ara hem de callar?

Nota: no ho dic per tu si vas firmar o no. No ho se. Però crec que tothom té dret a queixar-se, de la mateixa manera que els que han fet campanyes van fer el crit al cel quan van dir que treurien merits. I si les convocatories canvien. També es podia haver eliminat la fase de concurs i no hagues anat contra la llei!
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: vicens26

Eliminació del concurs de mèrits (250 places) fa 7 anys 6 mesos #63772

• Marcosman
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Missatges: 246
  • Gràcies rebudes: 33
Llavors el camio està clar que no es fa no?? Perque no s' ha dit res de com ha quedat aquest tema???

Temps de càrrega de la pàgina: 0.199 segons
Gràcies a Fòrum Kunena