Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

Dubtes carnet C fa 7 anys 6 mesos #63898

Si es que m'ha sorprés molt...però m'han dit que la normativa ha canviat i que es lo que hay. No crec que els interessi massa perdre clients.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Dubtes carnet C fa 7 anys 6 mesos #63926

hola algú sap si tinc el carnet C caducat puc inscriurem a las opos? algú ho ha fet?

Dubtes carnet C fa 7 anys 6 mesos #63927

Inscriure's no serà problema. Només tel demanaran a la prova de conducció. L'has de tenir vigent en aquell moment, Però jo de tu el renovaria ja.

Dubtes carnet C fa 7 anys 6 mesos #63930

• Miki NPK
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 379
  • Gràcies rebudes: 155
Incriu-te i renova'l ja xq ha d'estar en regla l'ultim dia de la solicitud com a màxim.

Dubtes carnet C fa 7 anys 6 mesos #63935

• Holstainh
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 134
  • Gràcies rebudes: 63

tresllumscat va escriure: Hola! A veure si algú està en la mateixa situació que jo ho s'hi ha trobat..
Aquest matí he anat a apuntar-me a una autoescola per treure'm el carnet C i m'han comentat que no m'hi puc apuntar ja que no estic empedronada a la zona on es realitza l'examen, que els de la DGT s'ho miren molt, i que hauría de justificiar el perquè vull apuntar-me a l'autoescola en qüestió entregant un document conforme estic treballant/estudiant per la zona, o venir a empedronar-me per aqui. (No estic ni estudiant ni treballant per la zona). He trucat a la DGT pero no m'han contestat...

M'ha semblat molt extrany tot plegat...Algú més s'hi ha trobat?

Jo me'l vaig treure a Castilla la Mancha y no em van posar cap problema i altres companys hi han anat recentment i tampoc els han posat inconvenient.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: tresllumscat

Dubtes carnet C fa 7 anys 6 mesos #63990

Gent, a veure si algú em pot solucionar un dubte (tothom em diu coses contradictòries entre sí).

Pujo a l'examen de circulació de camió el dia 22F, ultim dia de la inscripció. Si aprovo, podria entrar a les opos?

Dubtes carnet C fa 7 anys 6 mesos #63991

Si

Dubtes carnet C fa 7 anys 6 mesos #63993

Àx va escriure: Gent, a veure si algú em pot solucionar un dubte (tothom em diu coses contradictòries entre sí).

Pujo a l'examen de circulació de camió el dia 22F, ultim dia de la inscripció. Si aprovo, podria entrar a les opos?

Si, la data del carnet constara com a "22/02/2019" així que si que et pots inscriure si aprobes. Molta sort!

Dubtes carnet C fa 7 anys 6 mesos #63999

Merci ElNou! He trucat a la gene i SÍ que et pots inscriure si l'apte el tens el mateix dia de finalització del plaç de inscripcions!

Sort als que anem apurats i pugem al C el 22!

Dubtes carnet C fa 7 anys 5 mesos #64031

Elnou va escriure:

Àx va escriure: Gent, a veure si algú em pot solucionar un dubte (tothom em diu coses contradictòries entre sí).

Si, la data del carnet constara com a "22/02/2019" així que si que et pots inscriure si aprobes. Molta sort!

M'he de corregir a mi mateix... Jo vaig añrobar lexamen de circulacio el 25/01 i ahir vaig anar a buscar el provisional a lautoescola. La meva sorpresa es al veure que consta com a data dexpedicio el 31/01!! Tot i que a la web oficial de la dgt veig el aprobat a dia 25/01. Vaig preguntar i em van dir que ara es aixi i que hi ha una diferencia de 4-5 dies laborables entre aprobst i data dexpedicio.

Per les opos al final miraran la data del carnet i es aquesta segona. Els que esteu al limit de dates pregunteu aixo a lautoescola, potser va diferent. I si funciona aixi potser esteu a temps de buscar una altre autoescola per fer lexamen ja.

Dubtes carnet C fa 7 anys 5 mesos #64054

Jo vaig trucar a la Gene i em van dir que si tens l'apte el 22, estàs dins. Només cal demanar un certificat a la DGT

• Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.174 segons
Gràcies a Fòrum Kunena