Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3

TEMA:

Petició conjunta! mèrits de la opo 81/19 = 81/18 fa 7 anys 6 mesos #63819

pues 850+350=1200 firmas en total de 3000 opositores.
Hagan sus reflexiones.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Petició conjunta! mèrits de la opo 81/19 = 81/18 fa 7 anys 6 mesos #63820

• Marcosman
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Missatges: 246
  • Gràcies rebudes: 33
Les bases ja estan signades, aquesta opo serà com tots sabem, per la properà ja veurem... però aquesta els mérits seràn els que son..
No crec que tardin en sortir les bases... divendres 25...
Bueno ànim i sort a tots!

Petició conjunta! mèrits de la opo 81/19 = 81/18 fa 7 anys 6 mesos #63821

• Backdraft
  • Avatar de Backdraft Autor del tema
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 58
  • Gràcies rebudes: 20
D'on treieu la informació que estan signades les bases? He parlat amb sindicats i m'han dit que està complicat, però ni ells saben quan sortiran les bases. No perdrem l'esperança fins al final! I si convé ens plantejarem impugnar les bases, tal com acaben d'anunciar CCOOBombers.
twitter.com/BombersCCOO

Petició conjunta! mèrits de la opo 81/19 = 81/18 fa 7 anys 6 mesos #63822

El Lunes se firmaron las bases en Función Pública!!
Y impugnar las bases seria de tontos, porque son los propios bomberos quien estan pidiendo refuerzos de personal porque faltan muuuchos bomberos!!! No pongais palos a las ruedas!!!
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Mabu

Petició conjunta! mèrits de la opo 81/19 = 81/18 fa 7 anys 6 mesos #63824

• Miki NPK
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 379
  • Gràcies rebudes: 155
De donde sacas q el lunes se firmaron? Yo je visto hoy un twit que decia que las firmsvan mañana tambien...

Petició conjunta! mèrits de la opo 81/19 = 81/18 fa 7 anys 6 mesos #63825

pacopa va escriure: El Lunes se firmaron las bases en Función Pública!!
Y impugnar las bases seria de tontos, porque son los propios bomberos quien estan pidiendo refuerzos de personal porque faltan muuuchos bomberos!!! No pongais palos a las ruedas!!!

Querras decir en tu rueda.....
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: JTR, AOS, bernatganxo, BMC, Boyle Mariotte

Petició conjunta! mèrits de la opo 81/19 = 81/18 fa 7 anys 6 mesos #63828

• Boyle Mariotte
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 40
  • Gràcies rebudes: 27
Està clar que amb tot aquest enrrenou dels mèrits, tothom escombra cap a casa seva i entenc totes les postures.
Amb aquest document, s'intenta: o bé recuperar el sistema de mèrits de l'anterior convocatória, o bé disminuïr la diferència que pot ocasionar el sistema actualment proposat que, indirectament, deixa amb moltes menys possibilitats d'obtenir una plaça a la gent que mai ha treballat per la casa.
Estem d'acord que s'ha de valorar la gent que treballa com a bbvv o ha fet campanyes de forestal, però també penso que hi ha molta gent que no ha pogut fer-les, pel motiu que sigui, i que es molt vàlida per aquest ofici.
Al final es tracta de que entrin els millors, amb campanyes o sense, primer, per solventar el problema de la manca de personal del Cos de Bombers de la Generalitat i segon, per fer-ho amb la màxima qualitat possible.
Ànims a tothom amb l'estudi i l'entrenament, espero que algún día siguem companys.

Petició conjunta! mèrits de la opo 81/19 = 81/18 fa 7 anys 6 mesos #63829

• gonzalezgarcia.carlos
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 79
  • Gràcies rebudes: 11
No vull ofendre a ningú amb això, però tots els que esteu firma'n realment és perquè creieu que els mèrits són tots igual d'importants?
Campanyes i bbvv ho són, igual que crec que els idiomes, però de veritat creieu que C+Ei Actic són importants?, els que esteu firma'n aquesta petició és perquè us heu gastat la pasta (jo igual, carnet bus, exàmens actic i curs competic 3, i trailer) i encara que és els mèrits que tinc, m'agradaria que no els posin més, ni els carnets ni l'actic són importants en aquesta feina senyors.. Són per treure calers... i encara així lluitem perquè continuïn vigents.. Hauríem de lluitar per posar un sistema més just i mèrits més significatius, no el que ens puteja a cadascú....enginyers informàtics (entre CFGM i CFGS + carrera = 0 punts), qualsevol que fa el curs 2 mesos i paga = 0`5... senyors/es.. ami també em puteja.. Però busquem que creïn una opo igualitària per tothom... jo ho sento però no firmaré
estudiaré fort com sempre, i entrenaré, ànims a tots i força!

Petició conjunta! mèrits de la opo 81/19 = 81/18 fa 7 anys 6 mesos #63831

Mi reflexion es que de los 850 personas que entiendo que tenian meritos y firmaron para que no se quitasen, hay 500 que tenian meritos de forestal y ahora les parece genial que esos no los quiten PERO LOS OTROS SI. Y debido a eso ahora hay "solo" 300 firmas.

(Evidentemente 300 porque solo hace 24h que esta en funcionamiento y pueden subir)

Que falta de empatia mas grande de los que tienen meritos de todo. Pisar la cabeza de los demas para sobresalir. Y luego en la entrevista se llenaran la boca de valores, vocacion de servicio, etc.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: JTR

Petició conjunta! mèrits de la opo 81/19 = 81/18 fa 7 anys 6 mesos #63832

gonzalezgarcia.carlos va escriure: No vull ofendre a ningú amb això, però tots els que esteu firma'n realment és perquè creieu que els mèrits són tots igual d'importants?
Campanyes i bbvv ho són, igual que crec que els idiomes, però de veritat creieu que C+Ei Actic són importants?, els que esteu firma'n aquesta petició és perquè us heu gastat la pasta (jo igual, carnet bus, exàmens actic i curs competic 3, i trailer) i encara que és els mèrits que tinc, m'agradaria que no els posin més, ni els carnets ni l'actic són importants en aquesta feina senyors.. Són per treure calers... i encara així lluitem perquè continuïn vigents.. Hauríem de lluitar per posar un sistema més just i mèrits més significatius, no el que ens puteja a cadascú....enginyers informàtics (entre CFGM i CFGS + carrera = 0 punts), qualsevol que fa el curs 2 mesos i paga = 0`5... senyors/es.. ami també em puteja.. Però busquem que creïn una opo igualitària per tothom... jo ho sento però no firmaré

No comparteixo. L'ACTIC és important i necessari tant en aquesta feina com en qualsevol. Les tecnologies de la informació formen part de la vida quotidiana de qualsevol ciutadà. No tenir-ho en compte és quedar-se al passat.

Petició conjunta! mèrits de la opo 81/19 = 81/18 fa 7 anys 6 mesos #63833

• gonzalezgarcia.carlos
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
Actic demana un nivell d'ofimatica totalment innecessària, si vols formar a les persones s'ha de fer amb seny, hi haurà gent amb l'actic superior que no seràn capaços de connectar una impressora en xarxa , treballar amb servidors , configurar ordinadors desde 0 Od'altres que jo domino , i que potser són més importants que el que ensenyen amb l'actic, les coses fer-les amb cap millor

Petició conjunta! mèrits de la opo 81/19 = 81/18 fa 7 anys 6 mesos #63834

• Holstainh
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 134
  • Gràcies rebudes: 63

u2545 va escriure:

gonzalezgarcia.carlos va escriure: No vull ofendre a ningú amb això, però tots els que esteu firma'n realment és perquè creieu que els mèrits són tots igual d'importants?

No comparteixo. L'ACTIC és important i necessari tant en aquesta feina com en qualsevol. Les tecnologies de la informació formen part de la vida quotidiana de qualsevol ciutadà. No tenir-ho en compte és quedar-se al passat.

Es per això que la majoria d'opositors que som gent super aplicada i actualitzada ja teníem l'ACTIC abans que es comptes com a mèrit.

Petició conjunta! mèrits de la opo 81/19 = 81/18 fa 7 anys 6 mesos #63835

• gonzalezgarcia.carlos
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
Si segur que la "majoria" dels opositors que tenen l'actic el tenen des de molt abans ... Mira accepto la teva opinió com la de tothom , és igual d'aceptable com qualsevol altre però això que dius amb tot el respecte del món no t'ho creus ni tu .... I jo he estudiat informàtica grau superior inclòs ... Després arribaran opositors superformats en ofimàtica que no sabran obrir un ordinador ni si apareix un error solucionar-ho ... Amb una altre cosa no diria res... Però un estudiant de informàtica que realitzi un cfgm i un cfgs li donarà mil voltes, és de lògica, per això es triga 4 anys ... , Que es necessari un nivell d'informàtica, t'ho compro però que sumi més punts això que un cfgs, no tota la informàtica és exel, word, O Powerpoint ....

Petició conjunta! mèrits de la opo 81/19 = 81/18 fa 7 anys 6 mesos #63836

• Holstainh
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 134
  • Gràcies rebudes: 63
Lo de la "majoria" ho he dit per posar en evidència que l'argument de "ACTIC o mort" no s'aguanta.
Gairebé tots el tenim arrel de les bases no perque la vida moderna ens ha portat a necessitar-ho.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: gonzalezgarcia.carlos

Petició conjunta! mèrits de la opo 81/19 = 81/18 fa 7 anys 6 mesos #63837

• Backdraft
  • Avatar de Backdraft Autor del tema
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 58
  • Gràcies rebudes: 20
500 signatures en un dia i mig i pujant

• Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3
Temps de càrrega de la pàgina: 0.195 segons
Gràcies a Fòrum Kunena