correcte, es aquest RD 213/2003 , que acabava de trobar repasant en els mails antics. Jo quan vaig entrar a l'escola estava en comissió de destí, i durant la fase de formació cobres el mateix sou que et paga l'antiga administració . Això si, quan ets nomenat funcionari en pràctiques i la resta de companys comença a cobrar el sou de bomber, tu seguiràs cobrant el mateix sou de sempre fins que siguis nomenat funcionari de carrera , on tindràs que demanar la incompatibilitat .
Tindreu que fer numeros, i veure si realment us val la pena, si tens un sou baix en l'administració d'on vens potser milllor no demanar res
Doncs RR.HH de Bombers de la Generalitat i vaig trucar a un sindicat i em van dir que no em corresponia res per dos motius. El primer que era funcionari interí (només tenen drets els de carrera), i el segon perque era diferent administració (ha de ser la mateixa Administració. En aquest cas la Generalitat). Jo no sé si el RD 213/2003 quan es refereix a "la Administració" es refereix a qualsevol Administració, ja sigui estatal, autonòmica o local, o es refereix a la Administració d'Origen.
Vosaltres com l'interpreteu? Algú ja ha tingut alguna experiència amb aquest tema?
Merci.